Палене на газ - до колко градуса 'С ?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Нед 26 ное 2006 20:01


аз също :) :)




Потребителски аватар
ivo8181
Мнения: 556
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:51
Автомобил: MK 4 GTI
Двигател: 1.8 TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: Палене на газ - до колко градуса 'С ?

Мнениеот ivo8181 » Вто 28 ное 2006 14:55


isho написа:До каква температура минимум може да се пали на газ понеже съм ''чувал'' че под 10'С трябва да се пали на бензин.
Вие какво ще кажете, какъв трябва да е минимума от кум температура ?:)
Най добре е да палиш на бензин и като позагрее около30градуса да прехвьрляш на газ,защото паленето на газ при ниски температури указва влияние на мембраните и самата кола не е в нормален режим на работа :Pпри газовите инжекций е на 30/ 40градуса автоматично преминава на газ.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Вто 28 ное 2006 17:19


Мембраните принципно са евтини и се сменят лесно, така че няма смисъл да се престараваме в пазенето им. :-)
По-сериозен аргумент е че изпарителя като е студен обикновено пуска повече от нужното количество газ (така съм забелязал), и даже колата може да се пробва да се дави.


Потребителски аватар
ivo8181
Мнения: 556
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:51
Автомобил: MK 4 GTI
Двигател: 1.8 TURBO
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ivo8181 » Вто 28 ное 2006 17:27


Те че са евтени така е но защо да се опира до там да се сменят а и самата кола дава зверски разход на студен изпарител и работата на двигателя хич не е добьр :roll:


Потребителски аватар
motofan
Мнения: 138
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 21:11
Автомобил: A4
Двигател: 1.8T
Местоположение: Плевен Bad Oeynhausen

Мнениеот motofan » Пет 01 дек 2006 20:54


вече 5-а година паля само на газ и при -20 защото Santana-та пали по лесно на газ -обаче ако е - 20 щом запаля на газ веднага обръщам на бензин защото както казват колегите изпаритела заръзва на 10-тата секунда :lol:


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Съб 02 дек 2006 12:30


Би ли обяснил причината да замръзне на 10-тата секунда,ако охладителната течност цилкулира с достатъчен дебит?
Според мен температурата на изпарителя просто ще започне бавно да се повишава, а не да замръзне.
Не ангажирам никого с мнението си и най-правилно е двигателя да се пали 1-во на бензин, но от личен опит(повече от 10 години само на газ)няма ниакъв проблем да се пали и кара само на газ.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Съб 02 дек 2006 17:56


Всъщност под "замръзва изпарителя", не се има предвид тотално замръзване, което е разбира се трудно постижимо.

Достатъчно е да ти замръзне някое от клапанчетата или някое лостче вътре, което може да стане при минусови температури, тъй като антифриза само косвено загрява тези части, а при изпарението на газта се поглъща топлина, т.е. има интензивно охлаждане.

Стане ли такова нещо, обикновено колата се дави, и то "зверски" - после трябва да чакаш много или да развиваш свещите за да запалиш.
Но това може да стане при температури под -10.
Е, ако термостата седи постоянно отворен или изпарителя не е добре свързан към охладителната уредба може и при по-високи температури да стане. :-)


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Нед 03 дек 2006 20:00


То ако няма подгряване ще замръзне и лятото при +30.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 125 госта