Палене на газ - до колко градуса 'С ?
- ivo8181
- Мнения: 556
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:51
- Автомобил: MK 4 GTI
- Двигател: 1.8 TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: Палене на газ - до колко градуса 'С ?
Най добре е да палиш на бензин и като позагрее около30градуса да прехвьрляш на газ,защото паленето на газ при ниски температури указва влияние на мембраните и самата кола не е в нормален режим на работаisho написа:До каква температура минимум може да се пали на газ понеже съм ''чувал'' че под 10'С трябва да се пали на бензин.
Вие какво ще кажете, какъв трябва да е минимума от кум температура ?:)
Би ли обяснил причината да замръзне на 10-тата секунда,ако охладителната течност цилкулира с достатъчен дебит?
Според мен температурата на изпарителя просто ще започне бавно да се повишава, а не да замръзне.
Не ангажирам никого с мнението си и най-правилно е двигателя да се пали 1-во на бензин, но от личен опит(повече от 10 години само на газ)няма ниакъв проблем да се пали и кара само на газ.
Според мен температурата на изпарителя просто ще започне бавно да се повишава, а не да замръзне.
Не ангажирам никого с мнението си и най-правилно е двигателя да се пали 1-во на бензин, но от личен опит(повече от 10 години само на газ)няма ниакъв проблем да се пали и кара само на газ.
-
psstv18rp
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Всъщност под "замръзва изпарителя", не се има предвид тотално замръзване, което е разбира се трудно постижимо.
Достатъчно е да ти замръзне някое от клапанчетата или някое лостче вътре, което може да стане при минусови температури, тъй като антифриза само косвено загрява тези части, а при изпарението на газта се поглъща топлина, т.е. има интензивно охлаждане.
Стане ли такова нещо, обикновено колата се дави, и то "зверски" - после трябва да чакаш много или да развиваш свещите за да запалиш.
Но това може да стане при температури под -10.
Е, ако термостата седи постоянно отворен или изпарителя не е добре свързан към охладителната уредба може и при по-високи температури да стане.
Достатъчно е да ти замръзне някое от клапанчетата или някое лостче вътре, което може да стане при минусови температури, тъй като антифриза само косвено загрява тези части, а при изпарението на газта се поглъща топлина, т.е. има интензивно охлаждане.
Стане ли такова нещо, обикновено колата се дави, и то "зверски" - после трябва да чакаш много или да развиваш свещите за да запалиш.
Но това може да стане при температури под -10.
Е, ако термостата седи постоянно отворен или изпарителя не е добре свързан към охладителната уредба може и при по-високи температури да стане.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта