За паричките само не знам дали сте стигнали до консенсус
Почти избран Golff4 highline
- ktamen
- Мнения: 6383
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Почти избран Golff4 highline
Щом ти е харесал вземай го. Стара кола е и след седмица или месец може да излязат всевъзможни проблеми, ама този риск винаги го има при всички коли втора употреба. Вероятно е на поне 500 000, ама ако е поддържан добре може да минеш още толкова без големи ремонти.
За паричките само не знам дали сте стигнали до консенсус
За паричките само не знам дали сте стигнали до консенсус
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Съвет за газо/метафициране на Golff4 highline
family_hs написа:[size=85]Rabbit_TDIdushanov
Та това е, няма какво повече да го мотая човека и трябва да я взема или не
Съжалявам, приятелю, готов си да се удавиш! Дано не е много студена водата...
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Съвет за газо/метафициране на Golff4 highline
family_hs написа:Rabbit_TDI
Мнения всякакви. Безполезните не ме кефят. Ако ти си привърженик на тях, това е лично твой проблем. Ако искам просто да пиша празни приказки ще ида в дата.бг там 90% са такива. Предполагам щом това е форум с ясно известна цел- това трябва да се избягва. Благодаря за вниманието все пак.dushanov
Как да разбера дали е конвенционален или инжекцион? Освен по инфото от продавача де. И какви за предимства недостатъци, ако са като при ГИ съм по-запознат/все пак до сега смятах да купувам такава кола но тоз пуст метан ми се набута в ръцете дето се вика/
Днес ходих и направих едно кръгче, в началото преди да загрее имаше единично прекъсване/пад в оборотите за секунда/ през 4-5-6 секунди и се чудя дали е нормално, защото веднага след паленето превключи на метан /ръчно/ тъй като няма бензин. Но при забележка от моя страна човека каза, че е поради тази причина/ моменталното превключване/ и каза да мина на бензин щом ме притеснява. На бензин и при студен двигател работеше монотонно около 800 оборота на празен ход. Като разлика във вървежа на метан и на бензин/докато позагрее/ не можах да открия, говоря като разлика м/у атмосферен и турбо дизел примерно. След 1 км някаде превключих на метан и проблеми не се осещаха. Но колата беше в движение а докато се останови на място, вече беше на 90 градуса и работеше изключително постоянно и тихо поне за моето непрофесионално ухо. Доста се отклоних та ако някой може да каже дали е нормално или не, нека заповяда.
Приятел който да се занимава с коли и да разбира - нямам и за това избора си е изцяло мой. Пиша тук за да не е съвсемТа това е, няма какво повече да го мотая човека и трябва да я взема или не
Ех как ще духнеш супата само....но с тая дебела глава има още

- Ivo 1983
- Мнения: 502
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 12:02
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Враца
Re: Почти избран Golff4 highline
Добре де - задаваш въпрос - да бъде или да не бъде, получаваш 90% отговори - да не бъде и ще я вземеш накрая! Защо тогава задаваш въпрос ми е въпроса?
Моето мнение е да не го взимаш това разчекнато от каране голфче 

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Почти избран Golff4 highline
Аз ако съм няма и да я погледна щом от там е дошла на метан...представи си за каъв километраж става въпрос.
Друг е въпроса,че утре като изпляска тая антична електроника по тая уредба и на вяскъде ще вдигат рамена щото никъде няма части за тях или софтуер за диагностика
Друг е въпроса,че утре като изпляска тая антична електроника по тая уредба и на вяскъде ще вдигат рамена щото никъде няма части за тях или софтуер за диагностика
- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: Почти избран Golff4 highline
А пък съвсем е друг въпроса, че има сотици, че и хиляди голфове 2,3,4, които са дошли в БГ на алтернативни горива и си ги търкалят собствениците без проблеми... Всичко е на късмет. Щото и сега да видим обява във форума от VW представителството, че се продава Г4 на 150к км с доказан произход и км, всички ще ахнем. Това е колата, не е карана, (примерно де), виж колко е запазено това и онова. Решава някой съфорумец, води я на диагностика-всичко 6 купува я. След няколко месеца 5 теми, че му се развалило еди си какво и ние какво? Само дето го окуражавахме!? Щото няма алт. гориво, щото е най-сполучливия модел на vw G4 (примерно), ама няма ние после да му плащаме ремонта нали?
Хубаво е, че има цели раздели: viewtopic.php?f=5&t=255975 Може да са общи приказки, но са верни и основни.
Много ми е интересно когато някой член на форума пусне обява: колеги харесах си тази кола и бам линк. И НИЕ се спукваме да гледаме и да се правим на кой е по-по-най. Включително и аз де, макар и рядко да давам мнения ако автомобила не е като моя.
Те така уважаеми family_hs, и 10 страници да изпишем още, не знам колко ще ти е полезно!
Ако нямах кола и тази ми я даваха за 4 бона опр. щях да си е лапна. А пък ако ще и шаран да съм! Преди 3г броих 4 бона за Г3 от гаража ми. НЕ СЪЖАЛЯВАМ.
п.с. Извинявам се за романа, но не се сдържах. Пък и съм на 1-вата чашка и съм силен!
Хубаво е, че има цели раздели: viewtopic.php?f=5&t=255975 Може да са общи приказки, но са верни и основни.
Много ми е интересно когато някой член на форума пусне обява: колеги харесах си тази кола и бам линк. И НИЕ се спукваме да гледаме и да се правим на кой е по-по-най. Включително и аз де, макар и рядко да давам мнения ако автомобила не е като моя.
Те така уважаеми family_hs, и 10 страници да изпишем още, не знам колко ще ти е полезно!
Ако нямах кола и тази ми я даваха за 4 бона опр. щях да си е лапна. А пък ако ще и шаран да съм! Преди 3г броих 4 бона за Г3 от гаража ми. НЕ СЪЖАЛЯВАМ.
п.с. Извинявам се за романа, но не се сдържах. Пък и съм на 1-вата чашка и съм силен!

- houzeboy
- Мнения: 349
- Регистриран на: Пет 03 окт 2008 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Почти избран Golff4 highline
А аз ще те посъветвам, първо: Ако нямаш пари за читав Голф4, си вземи някой много добър Голф3. Или някоя Астра Ф. Относно метана: Ако не караш поне по 100км дневно, не си струва. Алтернативата е ГИ. Не мога да видя кой Голф си си харесал, защото линка не работи. Аз имам такъв Xайлайн 1.6SR .Карам го 4-та година и да чукна на дърво съм мега доволен. От 2 седмици се и газифицирах.И ако преди на месец съм карал по 1000км, сега за две седмици съм на 700. Ако с нещо мога да помогна, питай. Успех колега =)
-
family_hs
- Мнения: 18
- Регистриран на: Сря 29 окт 2008 23:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Почти избран Golff4 highline
Амиии то главно въпросът ме беше какви ще са евентуалните проблеми при минаване на ЛГП от метан, как става въпросното упражнение, има ли пазар за втора употреба метанови уредби и колко би ми излязло евентуалното газифициране/ориентировъчни цифри според калса на ГИ/ 
В последствие как да разбера дали е МИ или не и нормално ли беше описаното прекъсване когато е превключена на метан веднага след запалването.

Благодаря отново за вниманието а и никъде не бях писал, че съм решил да я купя или не.... не знам от къде дойде това впечатление. Все пак реших, че ми е малка и се прехвърлям на някое пасатче от 98-99 за около 4-4500/те толкова вървят като гледам/ или някоя астричка Г комби... поне докато не ми излезе нещо пак такова дето си идва оборудвано. Но няма да е метан ами ГИ .

В последствие как да разбера дали е МИ или не и нормално ли беше описаното прекъсване когато е превключена на метан веднага след запалването.
за мен е доста прав. Хиляди коли са внесени с газови и метанови но пък и сервизите постоянно са пълни. И не виждам вариант да взема каквото и да било без риск да се счупи на следващия ден. Така е и така ще бъде докато не започнем да си купуваме нови коли. И честно казано мислех за нов и на изплащане когато завода в Ловеч започна да работи. Но след като им видях цените който са почти едентични на конкурентно по-добри марки въпреки предполагаемо по-малките разходи за реализация на продажбите им, се отказах от този вариант.То ако можех да дам толкова щях да си купя 1-2 годишна кола с доказана марка.... Та такаdushanov
Благодаря отново за вниманието а и никъде не бях писал, че съм решил да я купя или не.... не знам от къде дойде това впечатление. Все пак реших, че ми е малка и се прехвърлям на някое пасатче от 98-99 за около 4-4500/те толкова вървят като гледам/ или някоя астричка Г комби... поне докато не ми излезе нещо пак такова дето си идва оборудвано. Но няма да е метан ами ГИ .
- Ivo 1983
- Мнения: 502
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 12:02
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Враца
Re: Почти избран Golff4 highline
Добре си се насочил и се радвам, че го пропусна тоя голф

- Iezekil
- Мнения: 6186
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Почти избран Golff4 highline
явно от заглавието на темата сме се заблудили,това"почти избран" звучи като "почти платен"...
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта
