Почти избран Golff4 highline

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6367
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Почти избран Golff4 highline

Мнениеот ktamen » Пон 07 май 2012 20:19


Щом ти е харесал вземай го. Стара кола е и след седмица или месец може да излязат всевъзможни проблеми, ама този риск винаги го има при всички коли втора употреба. Вероятно е на поне 500 000, ама ако е поддържан добре може да минеш още толкова без големи ремонти.
За паричките само не знам дали сте стигнали до консенсус :roll:




Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Съвет за газо/метафициране на Golff4 highline

Мнениеот muns61 » Пон 07 май 2012 20:30


family_hs написа:[size=85]
Rabbit_TDI




dushanov



Та това е, няма какво повече да го мотая човека и трябва да я взема или не :bishop

Съжалявам, приятелю, готов си да се удавиш! Дано не е много студена водата...


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Съвет за газо/метафициране на Golff4 highline

Мнениеот joker » Пон 07 май 2012 20:58


family_hs написа:
Rabbit_TDI


Мнения всякакви. Безполезните не ме кефят. Ако ти си привърженик на тях, това е лично твой проблем. Ако искам просто да пиша празни приказки ще ида в дата.бг там 90% са такива. Предполагам щом това е форум с ясно известна цел- това трябва да се избягва. Благодаря за вниманието все пак.


dushanov

Как да разбера дали е конвенционален или инжекцион? Освен по инфото от продавача де. И какви за предимства недостатъци, ако са като при ГИ съм по-запознат/все пак до сега смятах да купувам такава кола но тоз пуст метан ми се набута в ръцете дето се вика/
Днес ходих и направих едно кръгче, в началото преди да загрее имаше единично прекъсване/пад в оборотите за секунда/ през 4-5-6 секунди и се чудя дали е нормално, защото веднага след паленето превключи на метан /ръчно/ тъй като няма бензин. Но при забележка от моя страна човека каза, че е поради тази причина/ моменталното превключване/ и каза да мина на бензин щом ме притеснява. На бензин и при студен двигател работеше монотонно около 800 оборота на празен ход. Като разлика във вървежа на метан и на бензин/докато позагрее/ не можах да открия, говоря като разлика м/у атмосферен и турбо дизел примерно. След 1 км някаде превключих на метан и проблеми не се осещаха. Но колата беше в движение а докато се останови на място, вече беше на 90 градуса и работеше изключително постоянно и тихо поне за моето непрофесионално ухо. Доста се отклоних та ако някой може да каже дали е нормално или не, нека заповяда.
Приятел който да се занимава с коли и да разбира - нямам и за това избора си е изцяло мой. Пиша тук за да не е съвсем :bishopТа това е, няма какво повече да го мотая човека и трябва да я взема или не :bishop

Ех как ще духнеш супата само....но с тая дебела глава има още :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: scare scare :applause: :applause:


Потребителски аватар
Ivo 1983
Мнения: 502
Регистриран на: Вто 06 дек 2011 12:02
Автомобил: Golf 3
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Враца

Re: Почти избран Golff4 highline

Мнениеот Ivo 1983 » Пон 07 май 2012 21:05


Добре де - задаваш въпрос - да бъде или да не бъде, получаваш 90% отговори - да не бъде и ще я вземеш накрая! Защо тогава задаваш въпрос ми е въпроса? :mrgreen: Моето мнение е да не го взимаш това разчекнато от каране голфче :012:


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Почти избран Golff4 highline

Мнениеот Bai Sando » Пон 07 май 2012 21:30


Аз ако съм няма и да я погледна щом от там е дошла на метан...представи си за каъв километраж става въпрос.
Друг е въпроса,че утре като изпляска тая антична електроника по тая уредба и на вяскъде ще вдигат рамена щото никъде няма части за тях или софтуер за диагностика :?


Потребителски аватар
dushanov
Мнения: 855
Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
Автомобил: Seat Toledo 2
Двигател: AGN
Местоположение: Стара Загора

Re: Почти избран Golff4 highline

Мнениеот dushanov » Пон 07 май 2012 23:19


А пък съвсем е друг въпроса, че има сотици, че и хиляди голфове 2,3,4, които са дошли в БГ на алтернативни горива и си ги търкалят собствениците без проблеми... Всичко е на късмет. Щото и сега да видим обява във форума от VW представителството, че се продава Г4 на 150к км с доказан произход и км, всички ще ахнем. Това е колата, не е карана, (примерно де), виж колко е запазено това и онова. Решава някой съфорумец, води я на диагностика-всичко 6 купува я. След няколко месеца 5 теми, че му се развалило еди си какво и ние какво? Само дето го окуражавахме!? Щото няма алт. гориво, щото е най-сполучливия модел на vw G4 (примерно), ама няма ние после да му плащаме ремонта нали?
Хубаво е, че има цели раздели: viewtopic.php?f=5&t=255975 Може да са общи приказки, но са верни и основни.
Много ми е интересно когато някой член на форума пусне обява: колеги харесах си тази кола и бам линк. И НИЕ се спукваме да гледаме и да се правим на кой е по-по-най. Включително и аз де, макар и рядко да давам мнения ако автомобила не е като моя.
Те така уважаеми family_hs, и 10 страници да изпишем още, не знам колко ще ти е полезно!
Ако нямах кола и тази ми я даваха за 4 бона опр. щях да си е лапна. А пък ако ще и шаран да съм! Преди 3г броих 4 бона за Г3 от гаража ми. НЕ СЪЖАЛЯВАМ.
п.с. Извинявам се за романа, но не се сдържах. Пък и съм на 1-вата чашка и съм силен! :beer


Потребителски аватар
houzeboy
Мнения: 349
Регистриран на: Пет 03 окт 2008 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Почти избран Golff4 highline

Мнениеот houzeboy » Вто 08 май 2012 0:41


А аз ще те посъветвам, първо: Ако нямаш пари за читав Голф4, си вземи някой много добър Голф3. Или някоя Астра Ф. Относно метана: Ако не караш поне по 100км дневно, не си струва. Алтернативата е ГИ. Не мога да видя кой Голф си си харесал, защото линка не работи. Аз имам такъв Xайлайн 1.6SR .Карам го 4-та година и да чукна на дърво съм мега доволен. От 2 седмици се и газифицирах.И ако преди на месец съм карал по 1000км, сега за две седмици съм на 700. Ако с нещо мога да помогна, питай. Успех колега =)


family_hs
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 29 окт 2008 23:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Почти избран Golff4 highline

Мнениеот family_hs » Вто 08 май 2012 9:56


Амиии то главно въпросът ме беше какви ще са евентуалните проблеми при минаване на ЛГП от метан, как става въпросното упражнение, има ли пазар за втора употреба метанови уредби и колко би ми излязло евентуалното газифициране/ориентировъчни цифри според калса на ГИ/ :Mr Green Fun

В последствие как да разбера дали е МИ или не и нормално ли беше описаното прекъсване когато е превключена на метан веднага след запалването.

dushanov
за мен е доста прав. Хиляди коли са внесени с газови и метанови но пък и сервизите постоянно са пълни. И не виждам вариант да взема каквото и да било без риск да се счупи на следващия ден. Така е и така ще бъде докато не започнем да си купуваме нови коли. И честно казано мислех за нов и на изплащане когато завода в Ловеч започна да работи. Но след като им видях цените който са почти едентични на конкурентно по-добри марки въпреки предполагаемо по-малките разходи за реализация на продажбите им, се отказах от този вариант.То ако можех да дам толкова щях да си купя 1-2 годишна кола с доказана марка.... Та така :)

Благодаря отново за вниманието а и никъде не бях писал, че съм решил да я купя или не.... не знам от къде дойде това впечатление. Все пак реших, че ми е малка и се прехвърлям на някое пасатче от 98-99 за около 4-4500/те толкова вървят като гледам/ или някоя астричка Г комби... поне докато не ми излезе нещо пак такова дето си идва оборудвано. Но няма да е метан ами ГИ .


Потребителски аватар
Ivo 1983
Мнения: 502
Регистриран на: Вто 06 дек 2011 12:02
Автомобил: Golf 3
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Враца

Re: Почти избран Golff4 highline

Мнениеот Ivo 1983 » Вто 08 май 2012 10:28


:да:
Добре си се насочил и се радвам, че го пропусна тоя голф :applause:


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Почти избран Golff4 highline

Мнениеот Iezekil » Вто 08 май 2012 10:55


явно от заглавието на темата сме се заблудили,това"почти избран" звучи като "почти платен"...



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта