Snejoky написа:И при мен по едно време правеше така, но се оказа, че от бутилката газта излиза със слабо налягяне. На сондата в бутилката има клапанче, нещо като съчма, коета се бе запушило. След прочистване се оправи. Някои ги изхвърлят тези клапички, за да не им създават проблеми пак. Неприятното е, че трябва да отвориш бутилката. Ако има газ в нея се отваря леко и внимателно, да излезе налягането. Самата газ остава в бутилката в течно състояние и след затварянето и пак си създава налягането, което и е необходимо. За да си сигурен, че е от там, пробвай по следния начин: 1.Спри кранчето за газта, която отива напред към двигателя; 2. Отвии тръбичката; 3. На нейно място може да завиеш друга, ако имаш, която да насочиш извън багажника, за да не ти мирише в колата; 4. Тогава можеш да отвиеш кранчето и да видиш дали има добро налягане. Трябва силно да фучи. Ако е слабо, сваляй сондата и изхвърляй клапанчето! След затварянето газта си образува налягане сама. Ако искаш, можеш и ти да и помогнеш като вкараш с компресор малко налягане от мястото за зареждане на газ. УСПЕХ!
По-добре не давай лоши съвети на хората - особено пък да надуваш с компресор... а тоз компресор обикновено работи с ел. мотор , който пък искри от време на време...
А пък обикновено слабото налягане се получава от развиването на три болтчета и е главно при сондите Ловато - там като се поразвият болтчетата от вибрациите в колата и започва сондата да смуче газообразна вместо течна фаза газ и колата започва да придърпва , въпреки , че бутилката може да е почти пълна.