На бензин го преглътнах но и на газ вече - НЕ СЪМ СЪГЛАСЕН!

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Вто 30 яну 2007 1:42


Сега ако ми кажеш че не трябва да разглобя и целия изпарител(защото нямам шестограми) ... ще съм най спокойния човек на земята ...хехех :twisted:[/quote]
Да няма нужда да разглобяваш изпарителя отдолу има една пробка която я развиваш и ако има някакви тежки фракций ще изтепьт от там. А за клапана незнам дали е от филтара ако е от него няма да варви на високи обороти и ще замрьзва клапана при по дьлак пьт.




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 30 яну 2007 1:47


qnis3 написа:Сега ако ми кажеш че не трябва да разглобя и целия изпарител(защото нямам шестограми) ... ще съм най спокойния човек на земята ...хехех :twisted:

Да няма нужда да разглобяваш изпарителя отдолу има една пробка която я развиваш и ако има някакви тежки фракций ще изтепьт от там. А за клапана незнам дали е от филтара ако е от него няма да варви на високи обороти и ще замрьзва клапана при по дьлак пьт.


Обикновено фракциите са толкова гъсти или вече спекли , че от този отвор нищо не потича , но гнустта в изпарителя , пречеща на нормалната работа на мембраните , си е налице :)


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Вто 30 яну 2007 2:06


Обикновено фракциите са толкова гъсти или вече спекли , че от този отвор нищо не потича , но гнустта в изпарителя , пречеща на нормалната работа на мембраните , си е налице :)[/quote]
Колега това се прави в сервиз.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 30 яну 2007 12:43


qnis3 написа:
Обикновено фракциите са толкова гъсти или вече спекли , че от този отвор нищо не потича , но гнустта в изпарителя , пречеща на нормалната работа на мембраните , си е налице :)

Колега това се прави в сервиз.


Кое се прави в сервиз? :roll:


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Вто 30 яну 2007 12:59


The_Machine написа:
qnis3 написа:
Обикновено фракциите са толкова гъсти или вече спекли , че от този отвор нищо не потича , но гнустта в изпарителя , пречеща на нормалната работа на мембраните , си е налице :)

Колега това се прави в сервиз.


Кое се прави в сервиз? :roll:

Da se razglobqva izparitelq. I pak za latineca izvinqvaite.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 30 яну 2007 14:48


qnis3 написа:
The_Machine написа:
qnis3 написа:
Обикновено фракциите са толкова гъсти или вече спекли , че от този отвор нищо не потича , но гнустта в изпарителя , пречеща на нормалната работа на мембраните , си е налице :)

Колега това се прави в сервиз.


Кое се прави в сервиз? :roll:

Da se razglobqva izparitelq. I pak za latineca izvinqvaite.


Имах впредвид друго - в повечето случаи хората отвиват пробката , но оттам нищо не изтича, НО това не винаги означава , че изпарителя е чист отвътре. :wink:


Потребителски аватар
Snejoky
R.I.P
Мнения: 1049
Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на село

Мнениеот Snejoky » Вто 30 яну 2007 15:22


И при мен по едно време правеше така, но се оказа, че от бутилката газта излиза със слабо налягяне. На сондата в бутилката има клапанче, нещо като съчма, коета се бе запушило. След прочистване се оправи. Някои ги изхвърлят тези клапички, за да не им създават проблеми пак. Неприятното е, че трябва да отвориш бутилката. Ако има газ в нея се отваря леко и внимателно, да излезе налягането. Самата газ остава в бутилката в течно състояние и след затварянето и пак си създава налягането, което и е необходимо. За да си сигурен, че е от там, пробвай по следния начин: 1.Спри кранчето за газта, която отива напред към двигателя; 2. Отвии тръбичката; 3. На нейно място може да завиеш друга, ако имаш, която да насочиш извън багажника, за да не ти мирише в колата; 4. Тогава можеш да отвиеш кранчето и да видиш дали има добро налягане. Трябва силно да фучи. Ако е слабо, сваляй сондата и изхвърляй клапанчето! След затварянето газта си образува налягане сама. Ако искаш, можеш и ти да и помогнеш като вкараш с компресор малко налягане от мястото за зареждане на газ. УСПЕХ!


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 30 яну 2007 15:38


Snejoky написа:И при мен по едно време правеше така, но се оказа, че от бутилката газта излиза със слабо налягяне. На сондата в бутилката има клапанче, нещо като съчма, коета се бе запушило. След прочистване се оправи. Някои ги изхвърлят тези клапички, за да не им създават проблеми пак. Неприятното е, че трябва да отвориш бутилката. Ако има газ в нея се отваря леко и внимателно, да излезе налягането. Самата газ остава в бутилката в течно състояние и след затварянето и пак си създава налягането, което и е необходимо. За да си сигурен, че е от там, пробвай по следния начин: 1.Спри кранчето за газта, която отива напред към двигателя; 2. Отвии тръбичката; 3. На нейно място може да завиеш друга, ако имаш, която да насочиш извън багажника, за да не ти мирише в колата; 4. Тогава можеш да отвиеш кранчето и да видиш дали има добро налягане. Трябва силно да фучи. Ако е слабо, сваляй сондата и изхвърляй клапанчето! След затварянето газта си образува налягане сама. Ако искаш, можеш и ти да и помогнеш като вкараш с компресор малко налягане от мястото за зареждане на газ. УСПЕХ!


:37:

По-добре не давай лоши съвети на хората - особено пък да надуваш с компресор... а тоз компресор обикновено работи с ел. мотор , който пък искри от време на време... :evil:

А пък обикновено слабото налягане се получава от развиването на три болтчета и е главно при сондите Ловато - там като се поразвият болтчетата от вибрациите в колата и започва сондата да смуче газообразна вместо течна фаза газ и колата започва да придърпва , въпреки , че бутилката може да е почти пълна.


Потребителски аватар
Snejoky
R.I.P
Мнения: 1049
Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на село

Мнениеот Snejoky » Вто 30 яну 2007 19:39


Съгласен съм, че компресора може да ескри, но не съм казал да вкара компресора в бутилката. Обикновено има дълъг маркуч, по който минама въздуха. По тая логика при всяко боядисване на кола, тя може да избухне. Значи ли това, че да си боядисваме колите, също е лош съвет. Това, което съм написал съм го видял с очите си и не съм имал намерение да навредя на никой. Щом като един компресор може да навреди на колата ни, какво да кожем за телоподаващото или оксижена. Скоро ми лепиха тръбите на гърнетата с оксижен и колата ми все още е цяла. Ами вие пушите ли в колите си? Това също е опасно.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 30 яну 2007 20:27


Snejoky написа:Съгласен съм, че компресора може да ескри, но не съм казал да вкара компресора в бутилката. Обикновено има дълъг маркуч, по който минама въздуха. По тая логика при всяко боядисване на кола, тя може да избухне. Значи ли това, че да си боядисваме колите, също е лош съвет. Това, което съм написал съм го видял с очите си и не съм имал намерение да навредя на никой. Щом като един компресор може да навреди на колата ни, какво да кожем за телоподаващото или оксижена. Скоро ми лепиха тръбите на гърнетата с оксижен и колата ми все още е цяла. Ами вие пушите ли в колите си? Това също е опасно.


Пич , докато си кърпиш колата и Т.Н. не изпускаш газ през това време , нали? :roll:
Дори и да спреш крановете , пак изтича газта , която е в тръбата между бутилката и газовия клапан отпред.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Вто 30 яну 2007 21:32


филтъра за, който стана дума се намира под газовия клапан.
не е нужно да разглобяваш испарителя :wink:
това е най-лекият вариант за евентуалното разрешаване на проблема.

както Snejoky писа може да има и запушване на сондата в бутилката.
варианта на The_Machine също е възможен.особено ако сонда за нормална бутилка е рязана и е монтирана в бутилка тип "пура".
напълно е възможно да се е откачила тръбичката и да смуче само изпаренията.при повечко ряз няма дебит и придърпва.


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Чет 01 фев 2007 22:09


Айде без да се карате :)
Днес ми дойде музата и свалих филтъра ...преличаше на угарка от цигара ...ама нали знаете как изглежда филтъра на цигарата като му махнете хартията отстрани ... е така!
Та ОК опитах се да го зачистя но вместо това той се разпадна и внесе много смях в иначе скучната сутрин :).... освен това открих че и вакумното маркуче ми се е пробило (да му е***.....@@$%*+) та май от него придърпва щото си смучка въздух на високи обороти само дето сега не мога да се сетя до колко да развия винта на газовата за да не пуска твърде много газ на клапанчето ... някъкви идей ?


Потребителски аватар
pianev
Мнения: 19
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 16:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

придърпване

Мнениеот pianev » Пет 02 фев 2007 13:23


ако е прекалено много,пак ще се дави,щото пък тогава горивото ще и е много,а въздуха малко.Най-добре иди при газаджия само да ти я настрои,не вярвам да е скъпо.Е,аз си го правя сам,връткам,карам,следя разхода,как върви и така доста време и вече си я усешам.Успех!


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Пет 02 фев 2007 16:24


Pavcho2 написа:Айде без да се карате :)
Днес ми дойде музата и свалих филтъра ...преличаше на угарка от цигара ...ама нали знаете как изглежда филтъра на цигарата като му махнете хартията отстрани ... е така!
Та ОК опитах се да го зачистя но вместо това той се разпадна и внесе много смях в иначе скучната сутрин :).... освен това открих че и вакумното маркуче ми се е пробило (да му е***.....@@$%*+) та май от него придърпва щото си смучка въздух на високи обороти само дето сега не мога да се сетя до колко да развия винта на газовата за да не пуска твърде много газ на клапанчето ... някъкви идей ?


Ако провилно съм разбрал вече си сменил филтърчето на газ. клапан и си го сглобил.
Спокойно си развий винта за затваряне притока на газ от бутилката към клапана, може и до край и върни половин оборот.
:да:


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Пет 02 фев 2007 22:29


dpp написа:
Pavcho2 написа:Айде без да се карате :)
Днес ми дойде музата и свалих филтъра ...преличаше на угарка от цигара ...ама нали знаете как изглежда филтъра на цигарата като му махнете хартията отстрани ... е така!
Та ОК опитах се да го зачистя но вместо това той се разпадна и внесе много смях в иначе скучната сутрин :).... освен това открих че и вакумното маркуче ми се е пробило (да му е***.....@@$%*+) та май от него придърпва щото си смучка въздух на високи обороти само дето сега не мога да се сетя до колко да развия винта на газовата за да не пуска твърде много газ на клапанчето ... някъкви идей ?


Ако провилно съм разбрал вече си сменил филтърчето на газ. клапан и си го сглобил.
Спокойно си развий винта за затваряне притока на газ от бутилката към клапана, може и до край и върни половин оборот.
:да:


Да смених го обаче не напаснах добре уплатнението и сега ми тече като отворя винта ...ебати къръка съм :)
Но след 5мин. ще го напасна нищо че е тъмно имам подходящата гумичка :).
Мерси колеги :)



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта