Да няма нужда да разглобяваш изпарителя отдолу има една пробка която я развиваш и ако има някакви тежки фракций ще изтепьт от там. А за клапана незнам дали е от филтара ако е от него няма да варви на високи обороти и ще замрьзва клапана при по дьлак пьт.
На бензин го преглътнах но и на газ вече - НЕ СЪМ СЪГЛАСЕН!
-
qnis3
- Мнения: 328
- Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Сега ако ми кажеш че не трябва да разглобя и целия изпарител(защото нямам шестограми) ... ще съм най спокойния човек на земята ...хехех
[/quote]
Да няма нужда да разглобяваш изпарителя отдолу има една пробка която я развиваш и ако има някакви тежки фракций ще изтепьт от там. А за клапана незнам дали е от филтара ако е от него няма да варви на високи обороти и ще замрьзва клапана при по дьлак пьт.
Да няма нужда да разглобяваш изпарителя отдолу има една пробка която я развиваш и ако има някакви тежки фракций ще изтепьт от там. А за клапана незнам дали е от филтара ако е от него няма да варви на високи обороти и ще замрьзва клапана при по дьлак пьт.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
qnis3 написа:Сега ако ми кажеш че не трябва да разглобя и целия изпарител(защото нямам шестограми) ... ще съм най спокойния човек на земята ...хехех
Да няма нужда да разглобяваш изпарителя отдолу има една пробка която я развиваш и ако има някакви тежки фракций ще изтепьт от там. А за клапана незнам дали е от филтара ако е от него няма да варви на високи обороти и ще замрьзва клапана при по дьлак пьт.
Обикновено фракциите са толкова гъсти или вече спекли , че от този отвор нищо не потича , но гнустта в изпарителя , пречеща на нормалната работа на мембраните , си е налице
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
qnis3
- Мнения: 328
- Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
The_Machine написа:qnis3 написа:Обикновено фракциите са толкова гъсти или вече спекли , че от този отвор нищо не потича , но гнустта в изпарителя , пречеща на нормалната работа на мембраните , си е налице
Колега това се прави в сервиз.
Кое се прави в сервиз?
Da se razglobqva izparitelq. I pak za latineca izvinqvaite.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
qnis3 написа:The_Machine написа:qnis3 написа:Обикновено фракциите са толкова гъсти или вече спекли , че от този отвор нищо не потича , но гнустта в изпарителя , пречеща на нормалната работа на мембраните , си е налице
Колега това се прави в сервиз.
Кое се прави в сервиз?
Da se razglobqva izparitelq. I pak za latineca izvinqvaite.
Имах впредвид друго - в повечето случаи хората отвиват пробката , но оттам нищо не изтича, НО това не винаги означава , че изпарителя е чист отвътре.
- Snejoky
- R.I.P
- Мнения: 1049
- Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на село
И при мен по едно време правеше така, но се оказа, че от бутилката газта излиза със слабо налягяне. На сондата в бутилката има клапанче, нещо като съчма, коета се бе запушило. След прочистване се оправи. Някои ги изхвърлят тези клапички, за да не им създават проблеми пак. Неприятното е, че трябва да отвориш бутилката. Ако има газ в нея се отваря леко и внимателно, да излезе налягането. Самата газ остава в бутилката в течно състояние и след затварянето и пак си създава налягането, което и е необходимо. За да си сигурен, че е от там, пробвай по следния начин: 1.Спри кранчето за газта, която отива напред към двигателя; 2. Отвии тръбичката; 3. На нейно място може да завиеш друга, ако имаш, която да насочиш извън багажника, за да не ти мирише в колата; 4. Тогава можеш да отвиеш кранчето и да видиш дали има добро налягане. Трябва силно да фучи. Ако е слабо, сваляй сондата и изхвърляй клапанчето! След затварянето газта си образува налягане сама. Ако искаш, можеш и ти да и помогнеш като вкараш с компресор малко налягане от мястото за зареждане на газ. УСПЕХ!
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Snejoky написа:И при мен по едно време правеше така, но се оказа, че от бутилката газта излиза със слабо налягяне. На сондата в бутилката има клапанче, нещо като съчма, коета се бе запушило. След прочистване се оправи. Някои ги изхвърлят тези клапички, за да не им създават проблеми пак. Неприятното е, че трябва да отвориш бутилката. Ако има газ в нея се отваря леко и внимателно, да излезе налягането. Самата газ остава в бутилката в течно състояние и след затварянето и пак си създава налягането, което и е необходимо. За да си сигурен, че е от там, пробвай по следния начин: 1.Спри кранчето за газта, която отива напред към двигателя; 2. Отвии тръбичката; 3. На нейно място може да завиеш друга, ако имаш, която да насочиш извън багажника, за да не ти мирише в колата; 4. Тогава можеш да отвиеш кранчето и да видиш дали има добро налягане. Трябва силно да фучи. Ако е слабо, сваляй сондата и изхвърляй клапанчето! След затварянето газта си образува налягане сама. Ако искаш, можеш и ти да и помогнеш като вкараш с компресор малко налягане от мястото за зареждане на газ. УСПЕХ!
По-добре не давай лоши съвети на хората - особено пък да надуваш с компресор... а тоз компресор обикновено работи с ел. мотор , който пък искри от време на време...
А пък обикновено слабото налягане се получава от развиването на три болтчета и е главно при сондите Ловато - там като се поразвият болтчетата от вибрациите в колата и започва сондата да смуче газообразна вместо течна фаза газ и колата започва да придърпва , въпреки , че бутилката може да е почти пълна.
- Snejoky
- R.I.P
- Мнения: 1049
- Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на село
Съгласен съм, че компресора може да ескри, но не съм казал да вкара компресора в бутилката. Обикновено има дълъг маркуч, по който минама въздуха. По тая логика при всяко боядисване на кола, тя може да избухне. Значи ли това, че да си боядисваме колите, също е лош съвет. Това, което съм написал съм го видял с очите си и не съм имал намерение да навредя на никой. Щом като един компресор може да навреди на колата ни, какво да кожем за телоподаващото или оксижена. Скоро ми лепиха тръбите на гърнетата с оксижен и колата ми все още е цяла. Ами вие пушите ли в колите си? Това също е опасно.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Snejoky написа:Съгласен съм, че компресора може да ескри, но не съм казал да вкара компресора в бутилката. Обикновено има дълъг маркуч, по който минама въздуха. По тая логика при всяко боядисване на кола, тя може да избухне. Значи ли това, че да си боядисваме колите, също е лош съвет. Това, което съм написал съм го видял с очите си и не съм имал намерение да навредя на никой. Щом като един компресор може да навреди на колата ни, какво да кожем за телоподаващото или оксижена. Скоро ми лепиха тръбите на гърнетата с оксижен и колата ми все още е цяла. Ами вие пушите ли в колите си? Това също е опасно.
Пич , докато си кърпиш колата и Т.Н. не изпускаш газ през това време , нали?
Дори и да спреш крановете , пак изтича газта , която е в тръбата между бутилката и газовия клапан отпред.
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
филтъра за, който стана дума се намира под газовия клапан.
не е нужно да разглобяваш испарителя
това е най-лекият вариант за евентуалното разрешаване на проблема.
както Snejoky писа може да има и запушване на сондата в бутилката.
варианта на The_Machine също е възможен.особено ако сонда за нормална бутилка е рязана и е монтирана в бутилка тип "пура".
напълно е възможно да се е откачила тръбичката и да смуче само изпаренията.при повечко ряз няма дебит и придърпва.
не е нужно да разглобяваш испарителя
това е най-лекият вариант за евентуалното разрешаване на проблема.
както Snejoky писа може да има и запушване на сондата в бутилката.
варианта на The_Machine също е възможен.особено ако сонда за нормална бутилка е рязана и е монтирана в бутилка тип "пура".
напълно е възможно да се е откачила тръбичката и да смуче само изпаренията.при повечко ряз няма дебит и придърпва.
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Айде без да се карате
Днес ми дойде музата и свалих филтъра ...преличаше на угарка от цигара ...ама нали знаете как изглежда филтъра на цигарата като му махнете хартията отстрани ... е така!
Та ОК опитах се да го зачистя но вместо това той се разпадна и внесе много смях в иначе скучната сутрин
.... освен това открих че и вакумното маркуче ми се е пробило (да му е***.....@@$%*+) та май от него придърпва щото си смучка въздух на високи обороти само дето сега не мога да се сетя до колко да развия винта на газовата за да не пуска твърде много газ на клапанчето ... някъкви идей ?
Днес ми дойде музата и свалих филтъра ...преличаше на угарка от цигара ...ама нали знаете как изглежда филтъра на цигарата като му махнете хартията отстрани ... е така!
Та ОК опитах се да го зачистя но вместо това той се разпадна и внесе много смях в иначе скучната сутрин
- pianev
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 16:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
придърпване
ако е прекалено много,пак ще се дави,щото пък тогава горивото ще и е много,а въздуха малко.Най-добре иди при газаджия само да ти я настрои,не вярвам да е скъпо.Е,аз си го правя сам,връткам,карам,следя разхода,как върви и така доста време и вече си я усешам.Успех!
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Pavcho2 написа:Айде без да се карате![]()
Днес ми дойде музата и свалих филтъра ...преличаше на угарка от цигара ...ама нали знаете как изглежда филтъра на цигарата като му махнете хартията отстрани ... е така!
Та ОК опитах се да го зачистя но вместо това той се разпадна и внесе много смях в иначе скучната сутрин.... освен това открих че и вакумното маркуче ми се е пробило (да му е***.....@@$%*+) та май от него придърпва щото си смучка въздух на високи обороти само дето сега не мога да се сетя до колко да развия винта на газовата за да не пуска твърде много газ на клапанчето ... някъкви идей ?
Ако провилно съм разбрал вече си сменил филтърчето на газ. клапан и си го сглобил.
Спокойно си развий винта за затваряне притока на газ от бутилката към клапана, може и до край и върни половин оборот.

- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
dpp написа:Pavcho2 написа:Айде без да се карате![]()
Днес ми дойде музата и свалих филтъра ...преличаше на угарка от цигара ...ама нали знаете как изглежда филтъра на цигарата като му махнете хартията отстрани ... е така!
Та ОК опитах се да го зачистя но вместо това той се разпадна и внесе много смях в иначе скучната сутрин.... освен това открих че и вакумното маркуче ми се е пробило (да му е***.....@@$%*+) та май от него придърпва щото си смучка въздух на високи обороти само дето сега не мога да се сетя до колко да развия винта на газовата за да не пуска твърде много газ на клапанчето ... някъкви идей ?
Ако провилно съм разбрал вече си сменил филтърчето на газ. клапан и си го сглобил.
Спокойно си развий винта за затваряне притока на газ от бутилката към клапана, може и до край и върни половин оборот.
Да смених го обаче не напаснах добре уплатнението и сега ми тече като отворя винта ...ебати къръка съм
Но след 5мин. ще го напасна нищо че е тъмно имам подходящата гумичка
Мерси колеги
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта