каква газова уредба на Passta B4 2е 2000сс 115к.с.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6266
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 16 май 2007 15:50


The_Machine написа:Епа... нормално гаден монтаж :lol:
Ако искаш ще ти драсна няколко забележки по-късно , че сега трябва да изчезвам...
с удоволствие




le_baiser
Мнения: 27
Регистриран на: Нед 06 май 2007 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот le_baiser » Сря 16 май 2007 19:08


е защо да е гаден и моя е така сложен казваи какво да оправяме


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 16 май 2007 19:30


The_Machine написа:Изпарителя ако има място се слага пред компресора на климатика , като така се спестява доста от пътя на маркучите на газта и "throttle response"-a се подобрява Smile, отзад на бутилката се слага гофриран маркуч и вентилацията се прави с едни преходници (дупчи се купето с фи30 фреза... почти никой не се навива да му го направя Laughing ) , слагат се скоби и на газовия тракт.


le_baiser
Мнения: 27
Регистриран на: Нед 06 май 2007 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот le_baiser » Чет 17 май 2007 15:33


ето и моита бомба http://www.snimka.bg/album.php?album_id=133711

Последна промяна от le_baiser на Чет 17 май 2007 18:36, променено общо 3 пъти.


Потребителски аватар
zdravko
Мнения: 241
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот zdravko » Чет 17 май 2007 17:12


le_baiser написа:ето и моита бомба Изображение


линка нещо...тц


le_baiser
Мнения: 27
Регистриран на: Нед 06 май 2007 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот le_baiser » Чет 17 май 2007 17:38


вече е ок


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 17 май 2007 17:43




Потребителски аватар
bega4a
Мнения: 96
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 22:22
Автомобил: opel_omega_b
Двигател: X30XE_ manual
Местоположение: София

Мнениеот bega4a » Чет 17 май 2007 19:22


колега имам само едно питане ако може разбира се къде си постави уредбата.Благодаря


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6266
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 18 май 2007 13:44


The_Machine написа:
The_Machine написа:Изпарителя ако има място се слага пред компресора на климатика , като така се спестява доста от пътя на маркучите на газта и "throttle response"-a се подобрява Smile, отзад на бутилката се слага гофриран маркуч и вентилацията се прави с едни преходници (дупчи се купето с фи30 фреза... почти никой не се навива да му го направя Laughing ) , слагат се скоби и на газовия тракт.
нямам климатика...Дилемата и за мен беше дали да спестя маркучите за казта или тази за охладителната течност към изпарителя. Не разбрах за кой гуфриран маркуч говориш.И за вентилацията също не разбрах. Защо пък да дупча купето, та да започне да гние после защото няма да го боядисаш по ръбовете. Газов тракт ? за какво скоби иде реч?


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6266
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 18 май 2007 13:49


bega4a написа:колега имам само едно питане ако може разбира се къде си постави уредбата.Благодаря
ако питаш мен, сложих я в софия, като тръгнеш от базар Илиянци към Нови Искър, подминаваш обръщалото на автобус 83, после караш още около километър, обръщалото на трамвай 11 ти е от дясно, сервиза за газови е отляво на пътя, по който се движиш. Фактически подминаваш един гумаджия и след като подминеш и втори гумаджия завиваш на ляво. Там има и сервиз за възстановяване на рейки.


Потребителски аватар
bega4a
Мнения: 96
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 22:22
Автомобил: opel_omega_b
Двигател: X30XE_ manual
Местоположение: София

Мнениеот bega4a » Пет 18 май 2007 16:45


благодаря


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

gaz

Мнениеот lozan67 » Съб 19 май 2007 15:23


В твоя случай е наи-добре изпарителя а е над алтернатора. Но наи-малкото, което може да направиш е да си сложиш по-дълъг маркуч от от изпарителя до тройника. Малките маркучета да останат максимално къси. Не знам на какво се подобрява, но ефекта, особено в ускорението е голям. А ако си преместиш и изпаритела няма да искаш да караш на бензин. :D


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 19 май 2007 17:26


DoH_KuXoT написа:
The_Machine написа:
The_Machine написа:Изпарителя ако има място се слага пред компресора на климатика , като така се спестява доста от пътя на маркучите на газта и "throttle response"-a се подобрява Smile, отзад на бутилката се слага гофриран маркуч и вентилацията се прави с едни преходници (дупчи се купето с фи30 фреза... почти никой не се навива да му го направя Laughing ) , слагат се скоби и на газовия тракт.
нямам климатика...Дилемата и за мен беше дали да спестя маркучите за казта или тази за охладителната течност към изпарителя. Не разбрах за кой гуфриран маркуч говориш.И за вентилацията също не разбрах. Защо пък да дупча купето, та да започне да гние после защото няма да го боядисаш по ръбовете. Газов тракт ? за какво скоби иде реч?


Ми трябвало е както правилно ме поправи колегата , щот съм си блейка , да е на гредата под радиатора поставен изпарителя.
Поставя се гофриран маркуч отзад при бутилката и се прави система за въздушна циркулация през кутията , в която седи сондата на бутилката при евентуален теч газта да се отвежда извън купето - масово не се прави, точно заради таквиз опасения , че ще изгние бла-бла... тая кола все едно е вечна :lol:

Под газов тракт имах впредвид захранването на плочката от изпарителя.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6266
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот DoH_KuXoT » Нед 20 май 2007 15:10


ами разбрах Ви, но защо да е долу ниско, заради евентуални въздушни възглавници или ... ? Това за отвеждането също го разбрах, но не ми се струва нужно пък може и да бъркам. Абе тя колата няма да е вечна , ама ако си имал Москвич алеко имаш параноя и ужас породен от ръждите, така, че тук това за мен е много важно и недопустимо :D .
Също не разбрах идеята на lozan67 за дългия маркуч от тройника, да е дълъг само заради по - късите от тройника натам или просто за да има по-голямо количество газ на разположение при инфарктни ситуации?
Пичове много Ви мерси за всичко :beer


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

газ

Мнениеот lozan67 » Нед 20 май 2007 16:11


Колега, както ти писах и аз не знам каква е идеята, но в този форум го прочетох и го пробвах, ефекта е празителен. Колкото са ти по къси малките маркучи, толкова по-добре се ускорява. А защо го прават на обратно повечето газаджий незнам :dontknow: . На мойта бяха сложили 20 см. от големия и 80 см. от малките. Като им обърнах размера колата коренно се промени.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта