с удоволствиеThe_Machine написа:Епа... нормално гаден монтаж![]()
Ако искаш ще ти драсна няколко забележки по-късно , че сега трябва да изчезвам...
каква газова уредба на Passta B4 2е 2000сс 115к.с.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
The_Machine написа:Изпарителя ако има място се слага пред компресора на климатика , като така се спестява доста от пътя на маркучите на газта и "throttle response"-a се подобрява Smile, отзад на бутилката се слага гофриран маркуч и вентилацията се прави с едни преходници (дупчи се купето с фи30 фреза... почти никой не се навива да му го направя Laughing ) , слагат се скоби и на газовия тракт.
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Нед 06 май 2007 11:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ето и моита бомба http://www.snimka.bg/album.php?album_id=133711
Последна промяна от le_baiser на Чет 17 май 2007 18:36, променено общо 3 пъти.
нямам климатика...Дилемата и за мен беше дали да спестя маркучите за казта или тази за охладителната течност към изпарителя. Не разбрах за кой гуфриран маркуч говориш.И за вентилацията също не разбрах. Защо пък да дупча купето, та да започне да гние после защото няма да го боядисаш по ръбовете. Газов тракт ? за какво скоби иде реч?The_Machine написа:The_Machine написа:Изпарителя ако има място се слага пред компресора на климатика , като така се спестява доста от пътя на маркучите на газта и "throttle response"-a се подобрява Smile, отзад на бутилката се слага гофриран маркуч и вентилацията се прави с едни преходници (дупчи се купето с фи30 фреза... почти никой не се навива да му го направя Laughing ) , слагат се скоби и на газовия тракт.
ако питаш мен, сложих я в софия, като тръгнеш от базар Илиянци към Нови Искър, подминаваш обръщалото на автобус 83, после караш още около километър, обръщалото на трамвай 11 ти е от дясно, сервиза за газови е отляво на пътя, по който се движиш. Фактически подминаваш един гумаджия и след като подминеш и втори гумаджия завиваш на ляво. Там има и сервиз за възстановяване на рейки.bega4a написа:колега имам само едно питане ако може разбира се къде си постави уредбата.Благодаря
- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
gaz
В твоя случай е наи-добре изпарителя а е над алтернатора. Но наи-малкото, което може да направиш е да си сложиш по-дълъг маркуч от от изпарителя до тройника. Малките маркучета да останат максимално къси. Не знам на какво се подобрява, но ефекта, особено в ускорението е голям. А ако си преместиш и изпаритела няма да искаш да караш на бензин. 

- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
DoH_KuXoT написа:нямам климатика...Дилемата и за мен беше дали да спестя маркучите за казта или тази за охладителната течност към изпарителя. Не разбрах за кой гуфриран маркуч говориш.И за вентилацията също не разбрах. Защо пък да дупча купето, та да започне да гние после защото няма да го боядисаш по ръбовете. Газов тракт ? за какво скоби иде реч?The_Machine написа:The_Machine написа:Изпарителя ако има място се слага пред компресора на климатика , като така се спестява доста от пътя на маркучите на газта и "throttle response"-a се подобрява Smile, отзад на бутилката се слага гофриран маркуч и вентилацията се прави с едни преходници (дупчи се купето с фи30 фреза... почти никой не се навива да му го направя Laughing ) , слагат се скоби и на газовия тракт.
Ми трябвало е както правилно ме поправи колегата , щот съм си блейка , да е на гредата под радиатора поставен изпарителя.
Поставя се гофриран маркуч отзад при бутилката и се прави система за въздушна циркулация през кутията , в която седи сондата на бутилката при евентуален теч газта да се отвежда извън купето - масово не се прави, точно заради таквиз опасения , че ще изгние бла-бла... тая кола все едно е вечна

Под газов тракт имах впредвид захранването на плочката от изпарителя.
ами разбрах Ви, но защо да е долу ниско, заради евентуални въздушни възглавници или ... ? Това за отвеждането също го разбрах, но не ми се струва нужно пък може и да бъркам. Абе тя колата няма да е вечна , ама ако си имал Москвич алеко имаш параноя и ужас породен от ръждите, така, че тук това за мен е много важно и недопустимо
.
Също не разбрах идеята на lozan67 за дългия маркуч от тройника, да е дълъг само заради по - късите от тройника натам или просто за да има по-голямо количество газ на разположение при инфарктни ситуации?
Пичове много Ви мерси за всичко

Също не разбрах идеята на lozan67 за дългия маркуч от тройника, да е дълъг само заради по - късите от тройника натам или просто за да има по-голямо количество газ на разположение при инфарктни ситуации?
Пичове много Ви мерси за всичко

- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
газ
Колега, както ти писах и аз не знам каква е идеята, но в този форум го прочетох и го пробвах, ефекта е празителен. Колкото са ти по къси малките маркучи, толкова по-добре се ускорява. А защо го прават на обратно повечето газаджий незнам
. На мойта бяха сложили 20 см. от големия и 80 см. от малките. Като им обърнах размера колата коренно се промени.

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта