Електрически изпарител за газова?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
nikigada
Мнения: 119
Регистриран на: Чет 22 юни 2006 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стамболийски

Електрически изпарител за газова?

Мнениеот nikigada » Чет 01 мар 2007 22:07


Здравейте имам един въпрос - какво трябва да се разбира под наименованието ЕЛЕКТРИЧЕСКИ ИЗПАРИТЕЛ? В смисъл има ли нещо по различно от нормален изпарител за газова или не?

Благодаря!




Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Re: Електрически изпарител за газова?

Мнениеот zmej » Пет 02 мар 2007 12:35


nikigada написа:...ЕЛЕКТРИЧЕСКИ ИЗПАРИТЕЛ?...


Toва ще рече само и единствено, че клапанът В/НА ИЗПАРИТЕЛЯ, който ти пуска/спира газта, когато работи двигателят, е електромагнитен. Във вакуумните изпарители този клапан е мембрана, която се управлява от вакуума в смукателните колектори. Това е.


Потребителски аватар
Hertz
Мнения: 2016
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 23:02
Автомобил: vw
Двигател:

Re: Електрически изпарител за газова?

Мнениеот Hertz » Сря 21 мар 2007 22:50


zmej написа:
nikigada написа:...ЕЛЕКТРИЧЕСКИ ИЗПАРИТЕЛ?...


Toва ще рече само и единствено, че клапанът В/НА ИЗПАРИТЕЛЯ, който ти пуска/спира газта, когато работи двигателят, е електромагнитен. Във вакуумните изпарители този клапан е мембрана, която се управлява от вакуума в смукателните колектори. Това е.


И какви са предимствата (ако изобщо има такива) ? :roll:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Чет 22 мар 2007 1:03


Никаква разлика няма почти :)
Единствено електрическите спират по-бързо газта, пък и могат да се управялват от Т.Н. сейфти ключове - пускат порция газ, колкото да запалиш и след това чакат импулс от бобината да запалиш.Ако недай си боже се удариш и мотора изгасне просто спира и притока на газ , докато вакуумния изпарител ще си маа газ...
Разлики в разход , динамика и Т.Н. НЯМА ;) Вакуумните са по-стара технология , вече новите са с ел. клапан - то май и нови вакуумни вече никъде не се продават :)


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2079
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Пон 26 мар 2007 9:30


The_Machine написа:.Ако недай си боже се удариш и мотора изгасне просто спира и притока на газ , докато вакуумния изпарител ще си маа газ..

Гwупости ,като изгасне мотора има ли вакуум?Точно обратното е по-опасно,че ако не се прекъсне контаката ,ще пуска газ .


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 26 мар 2007 13:56


vladtod написа:
The_Machine написа:.Ако недай си боже се удариш и мотора изгасне просто спира и притока на газ , докато вакуумния изпарител ще си маа газ..

Гwупости ,като изгасне мотора има ли вакуум?Точно обратното е по-опасно,че ако не се прекъсне контаката ,ще пуска газ .


Вакуумният изпарител дори след гасене пуска някакво количество газ , докато ел. изпарителите се управляват от сейфти ключове , които пускат газ само при наличие на индуктивен импулс от бобината - щом колата е на контакт , но няма импулси , просто няма газ.

Е, това в случай , че все пак този , който монтира уредбата си има на идея какъв ключ да подбере за конкретния изпарител...



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта