Здравейте имам един въпрос - какво трябва да се разбира под наименованието ЕЛЕКТРИЧЕСКИ ИЗПАРИТЕЛ? В смисъл има ли нещо по различно от нормален изпарител за газова или не?
Благодаря!
Електрически изпарител за газова?
- zmej
- Мнения: 1510
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
- Автомобил: Audi 8D5 Quattro
- Двигател: AJL
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Електрически изпарител за газова?
nikigada написа:...ЕЛЕКТРИЧЕСКИ ИЗПАРИТЕЛ?...
Toва ще рече само и единствено, че клапанът В/НА ИЗПАРИТЕЛЯ, който ти пуска/спира газта, когато работи двигателят, е електромагнитен. Във вакуумните изпарители този клапан е мембрана, която се управлява от вакуума в смукателните колектори. Това е.
Re: Електрически изпарител за газова?
zmej написа:nikigada написа:...ЕЛЕКТРИЧЕСКИ ИЗПАРИТЕЛ?...
Toва ще рече само и единствено, че клапанът В/НА ИЗПАРИТЕЛЯ, който ти пуска/спира газта, когато работи двигателят, е електромагнитен. Във вакуумните изпарители този клапан е мембрана, която се управлява от вакуума в смукателните колектори. Това е.
И какви са предимствата (ако изобщо има такива) ?

- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Никаква разлика няма почти
Единствено електрическите спират по-бързо газта, пък и могат да се управялват от Т.Н. сейфти ключове - пускат порция газ, колкото да запалиш и след това чакат импулс от бобината да запалиш.Ако недай си боже се удариш и мотора изгасне просто спира и притока на газ , докато вакуумния изпарител ще си маа газ...
Разлики в разход , динамика и Т.Н. НЯМА
Вакуумните са по-стара технология , вече новите са с ел. клапан - то май и нови вакуумни вече никъде не се продават 

Единствено електрическите спират по-бързо газта, пък и могат да се управялват от Т.Н. сейфти ключове - пускат порция газ, колкото да запалиш и след това чакат импулс от бобината да запалиш.Ако недай си боже се удариш и мотора изгасне просто спира и притока на газ , докато вакуумния изпарител ще си маа газ...
Разлики в разход , динамика и Т.Н. НЯМА


- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
vladtod написа:The_Machine написа:.Ако недай си боже се удариш и мотора изгасне просто спира и притока на газ , докато вакуумния изпарител ще си маа газ..
Гwупости ,като изгасне мотора има ли вакуум?Точно обратното е по-опасно,че ако не се прекъсне контаката ,ще пуска газ .
Вакуумният изпарител дори след гасене пуска някакво количество газ , докато ел. изпарителите се управляват от сейфти ключове , които пускат газ само при наличие на индуктивен импулс от бобината - щом колата е на контакт , но няма импулси , просто няма газ.
Е, това в случай , че все пак този , който монтира уредбата си има на идея какъв ключ да подбере за конкретния изпарител...
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта