wv Golf 4 1.6 16v. 105 к.с.бензинова помпа при каране на газ
wv Golf 4 1.6 16v. 105 к.с.бензинова помпа при каране на газ
Бензиновата помпа от значение ли е когато колата превключи на газ
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: wv Golf 4 1.6 16v. 105 к.с.бензинова помпа при каране на
Теоретично при работа на алтернативно гориво няма значение какво се случва с бензина. От практическа гледна точка - из форума могат да се намерят дискусии, в които се дискутира баланса между:
1) износване на самата бензинова помпа - искащите да си я пазят я правят да спира при работа на газ (моята е така);
2) аварийно връщане на бензин - има колеги, които за да са спокойни, че при едно аварийно връщане на бензин, колата няма да "забие муцуна" си оставят помпата да си върти (износвайки се ненужно);
3) спорен е моментът как се отразява на бензина преминаването му през горещият моторен отсек - лично съм склонен да вярвам, че не му влияе добре.
В крайна сметка - всеки сам си преценява...
Успехи!
1) износване на самата бензинова помпа - искащите да си я пазят я правят да спира при работа на газ (моята е така);
2) аварийно връщане на бензин - има колеги, които за да са спокойни, че при едно аварийно връщане на бензин, колата няма да "забие муцуна" си оставят помпата да си върти (износвайки се ненужно);
3) спорен е моментът как се отразява на бензина преминаването му през горещият моторен отсек - лично съм склонен да вярвам, че не му влияе добре.
В крайна сметка - всеки сам си преценява...
Успехи!
- the_red_camel
- Мнения: 698
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
- Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
- Двигател: BTS
- Местоположение: Plovdiv
Re: wv Golf 4 1.6 16v. 105 к.с.бензинова помпа при каране на
Колегата над мен добре се е изказал, аз карам колата, която си споменал на газ и от началото на годината съм със спряна бензинова помпа и досега съм нямал никакви проблеми, а след като ми свърши газ'та на бензин си минава само с леко прекъсване, което си е нормално..
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: wv Golf 4 1.6 16v. 105 к.с.бензинова помпа при каране на
mrpetrov написа:Теоретично при работа на алтернативно гориво няма значение какво се случва с бензина. От практическа гледна точка - из форума могат да се намерят дискусии, в които се дискутира баланса между:
1) износване на самата бензинова помпа - искащите да си я пазят я правят да спира при работа на газ (моята е така);
2) аварийно връщане на бензин - има колеги, които за да са спокойни, че при едно аварийно връщане на бензин, колата няма да "забие муцуна" си оставят помпата да си върти (износвайки се ненужно);
3) спорен е моментът как се отразява на бензина преминаването му през горещият моторен отсек - лично съм склонен да вярвам, че не му влияе добре.
В крайна сметка - всеки сам си преценява...
Успехи!
Продължавам да твърдя,че ако искаме да си пазим помпите не бива да ги спираме!!!!Карам вече 9 г с работеща помпа(поне още 7 г преди мен е карана от италианци) и помпата продължава да работи без проблем....един куп колеги със спрени попмпи изпищяха....Разбира се за да е наред работещата помпа задължително условие е да си с поне 10 л опреснен бензин в резервоара!
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: wv Golf 4 1.6 16v. 105 к.с.бензинова помпа при каране на
Аз пробвах и с двете.Първо с работеща помпа,после с изключена при каране на газ.
При последното при каране на по-дълго разстояние започна да ми прави проблем при работата на бензин.
След смяна на мотора не съм я спирал вече и няма проблеми.Предполагам,че е оригиналната от 95-та,както си е дошла от Италия,демек на 20 години.Но винаги има поне 5 кила пресен бензинец.
При последното при каране на по-дълго разстояние започна да ми прави проблем при работата на бензин.
След смяна на мотора не съм я спирал вече и няма проблеми.Предполагам,че е оригиналната от 95-та,както си е дошла от Италия,демек на 20 години.Но винаги има поне 5 кила пресен бензинец.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: wv Golf 4 1.6 16v. 105 к.с.бензинова помпа при каране на
Светне ли червената -слагам 10 л /понякога след 30-50 км/
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: wv Golf 4 1.6 16v. 105 к.с.бензинова помпа при каране на
Според мен е въпрос на лична преценка и моментното състояние на колата, защо така смятам е в моя пример, монтирах газ без да спирам бензиновата помпа, това доведе до бързо износване и спукване на един маркуч който води до датчика за налягането и въпреки че карах назад помпата си правеше налягане, респективно изтичане на гориво, което доведе до сериозен пожар в моторния отсек, за щастие успях да го угася с минимални щети отварям скоба /ако помпата не работеше в тоя момент нямаше да се запаля защото от маркуча щяха най - много 20 мл да изтекат/
Един от ефектите на пожара е че се беше прецакало нещо релето което прехвърля бензин/газ и следващите 300-400 км които бяха дълъг път изгори и бензина докато карах на газ, но това при пасат Б3 няма как да се забележи по уреда или поне по моя и останала на сухо помпата изгоря.
Та новата китайка заместител беше спряна с реле веднага след като я монтирах и все още работи вече 5-6 години
Един от ефектите на пожара е че се беше прецакало нещо релето което прехвърля бензин/газ и следващите 300-400 км които бяха дълъг път изгори и бензина докато карах на газ, но това при пасат Б3 няма как да се забележи по уреда или поне по моя и останала на сухо помпата изгоря.
Та новата китайка заместител беше спряна с реле веднага след като я монтирах и все още работи вече 5-6 години
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: wv Golf 4 1.6 16v. 105 к.с.бензинова помпа при каране на
При минус 15/18 гр на 2 пъти ми се случва да обърне на бензин при около 10-12л газ в бутилката при ускоряване след като е првхвърлила на газ / загрята/. Втория път бях в лявата лента с над 80 км/ч прав ненатоварен участък на изхода от града
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: wv Golf 4 1.6 16v. 105 к.с.бензинова помпа при каране на
Сега може да не сипваш до пролетта
Иначе не е хубаво бензина да седи повече от няколко месеца,че се превръща в нещо като ацетон и почва да рязяжда всичко що е гумено по пътя му.
Иначе когато се наложи първия път да си прекъсна помпата беше точно от хлабава скобичка дето влиза в рейката.Почна да се усеща миризма на бензин и реших да прекъсна помпата,да не стане авария.Естествено си оправих теча,но за всеки случай си остана спряна.

Иначе когато се наложи първия път да си прекъсна помпата беше точно от хлабава скобичка дето влиза в рейката.Почна да се усеща миризма на бензин и реших да прекъсна помпата,да не стане авария.Естествено си оправих теча,но за всеки случай си остана спряна.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта