wv Golf 4 1.6 16v. 105 к.с.бензинова помпа при каране на газ
wv Golf 4 1.6 16v. 105 к.с.бензинова помпа при каране на газ
Бензиновата помпа от значение ли е когато колата превключи на газ
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: wv Golf 4 1.6 16v. 105 к.с.бензинова помпа при каране на
Теоретично при работа на алтернативно гориво няма значение какво се случва с бензина. От практическа гледна точка - из форума могат да се намерят дискусии, в които се дискутира баланса между:
1) износване на самата бензинова помпа - искащите да си я пазят я правят да спира при работа на газ (моята е така);
2) аварийно връщане на бензин - има колеги, които за да са спокойни, че при едно аварийно връщане на бензин, колата няма да "забие муцуна" си оставят помпата да си върти (износвайки се ненужно);
3) спорен е моментът как се отразява на бензина преминаването му през горещият моторен отсек - лично съм склонен да вярвам, че не му влияе добре.
В крайна сметка - всеки сам си преценява...
Успехи!
1) износване на самата бензинова помпа - искащите да си я пазят я правят да спира при работа на газ (моята е така);
2) аварийно връщане на бензин - има колеги, които за да са спокойни, че при едно аварийно връщане на бензин, колата няма да "забие муцуна" си оставят помпата да си върти (износвайки се ненужно);
3) спорен е моментът как се отразява на бензина преминаването му през горещият моторен отсек - лично съм склонен да вярвам, че не му влияе добре.
В крайна сметка - всеки сам си преценява...
Успехи!
- the_red_camel
- Мнения: 698
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
- Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
- Двигател: BTS
- Местоположение: Plovdiv
Re: wv Golf 4 1.6 16v. 105 к.с.бензинова помпа при каране на
Колегата над мен добре се е изказал, аз карам колата, която си споменал на газ и от началото на годината съм със спряна бензинова помпа и досега съм нямал никакви проблеми, а след като ми свърши газ'та на бензин си минава само с леко прекъсване, което си е нормално..
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: wv Golf 4 1.6 16v. 105 к.с.бензинова помпа при каране на
mrpetrov написа:Теоретично при работа на алтернативно гориво няма значение какво се случва с бензина. От практическа гледна точка - из форума могат да се намерят дискусии, в които се дискутира баланса между:
1) износване на самата бензинова помпа - искащите да си я пазят я правят да спира при работа на газ (моята е така);
2) аварийно връщане на бензин - има колеги, които за да са спокойни, че при едно аварийно връщане на бензин, колата няма да "забие муцуна" си оставят помпата да си върти (износвайки се ненужно);
3) спорен е моментът как се отразява на бензина преминаването му през горещият моторен отсек - лично съм склонен да вярвам, че не му влияе добре.
В крайна сметка - всеки сам си преценява...
Успехи!
Продължавам да твърдя,че ако искаме да си пазим помпите не бива да ги спираме!!!!Карам вече 9 г с работеща помпа(поне още 7 г преди мен е карана от италианци) и помпата продължава да работи без проблем....един куп колеги със спрени попмпи изпищяха....Разбира се за да е наред работещата помпа задължително условие е да си с поне 10 л опреснен бензин в резервоара!
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: wv Golf 4 1.6 16v. 105 к.с.бензинова помпа при каране на
Аз пробвах и с двете.Първо с работеща помпа,после с изключена при каране на газ.
При последното при каране на по-дълго разстояние започна да ми прави проблем при работата на бензин.
След смяна на мотора не съм я спирал вече и няма проблеми.Предполагам,че е оригиналната от 95-та,както си е дошла от Италия,демек на 20 години.Но винаги има поне 5 кила пресен бензинец.
При последното при каране на по-дълго разстояние започна да ми прави проблем при работата на бензин.
След смяна на мотора не съм я спирал вече и няма проблеми.Предполагам,че е оригиналната от 95-та,както си е дошла от Италия,демек на 20 години.Но винаги има поне 5 кила пресен бензинец.
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13560
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: wv Golf 4 1.6 16v. 105 к.с.бензинова помпа при каране на
Светне ли червената -слагам 10 л /понякога след 30-50 км/
- К.Одаджийски
- VW експерт

- Мнения: 12165
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: wv Golf 4 1.6 16v. 105 к.с.бензинова помпа при каране на
Според мен е въпрос на лична преценка и моментното състояние на колата, защо така смятам е в моя пример, монтирах газ без да спирам бензиновата помпа, това доведе до бързо износване и спукване на един маркуч който води до датчика за налягането и въпреки че карах назад помпата си правеше налягане, респективно изтичане на гориво, което доведе до сериозен пожар в моторния отсек, за щастие успях да го угася с минимални щети отварям скоба /ако помпата не работеше в тоя момент нямаше да се запаля защото от маркуча щяха най - много 20 мл да изтекат/
Един от ефектите на пожара е че се беше прецакало нещо релето което прехвърля бензин/газ и следващите 300-400 км които бяха дълъг път изгори и бензина докато карах на газ, но това при пасат Б3 няма как да се забележи по уреда или поне по моя и останала на сухо помпата изгоря.
Та новата китайка заместител беше спряна с реле веднага след като я монтирах и все още работи вече 5-6 години
Един от ефектите на пожара е че се беше прецакало нещо релето което прехвърля бензин/газ и следващите 300-400 км които бяха дълъг път изгори и бензина докато карах на газ, но това при пасат Б3 няма как да се забележи по уреда или поне по моя и останала на сухо помпата изгоря.
Та новата китайка заместител беше спряна с реле веднага след като я монтирах и все още работи вече 5-6 години
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13560
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: wv Golf 4 1.6 16v. 105 к.с.бензинова помпа при каране на
При минус 15/18 гр на 2 пъти ми се случва да обърне на бензин при около 10-12л газ в бутилката при ускоряване след като е првхвърлила на газ / загрята/. Втория път бях в лявата лента с над 80 км/ч прав ненатоварен участък на изхода от града
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: wv Golf 4 1.6 16v. 105 к.с.бензинова помпа при каране на
Сега може да не сипваш до пролетта
Иначе не е хубаво бензина да седи повече от няколко месеца,че се превръща в нещо като ацетон и почва да рязяжда всичко що е гумено по пътя му.
Иначе когато се наложи първия път да си прекъсна помпата беше точно от хлабава скобичка дето влиза в рейката.Почна да се усеща миризма на бензин и реших да прекъсна помпата,да не стане авария.Естествено си оправих теча,но за всеки случай си остана спряна.
Иначе не е хубаво бензина да седи повече от няколко месеца,че се превръща в нещо като ацетон и почва да рязяжда всичко що е гумено по пътя му.Иначе когато се наложи първия път да си прекъсна помпата беше точно от хлабава скобичка дето влиза в рейката.Почна да се усеща миризма на бензин и реших да прекъсна помпата,да не стане авария.Естествено си оправих теча,но за всеки случай си остана спряна.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта