Случката е следната :
взех си един ТАП втора употреба и днес най-накрая реших да го свържа към системата на колата (довършвам постепенно газовата).Да обаче съобразих преди да си срежа кабела от датчика на Хол да видя дали тап-а прави връзка между двете кабелчета,както би трябвало да е.
Той е АЕБ Дис 92 и му с подават няколко сгинала :
-захранване +12V от газовия клапан
-маса от купето т.е. -
-входен сигнал от датчика
-изходен сигнал от датчика
Демек при работа на бензин би трябвало входа и изхода да са му на късо т.е. с някакво мижитурно съпротивление.
Да...ама не - съпротивлението е около 160кОМ което е просто огромно.Съоветно не съм пробвал да го закача на датчика понеже май няма особен смисъл при тази ситуация.
Аз ли съм нещо в грешка или ТАП-а ми е фира?
Благодаря!
Всъщност май съм уникално глупаво същество - пише си ясно и точно че иска +12V от контактния ключ освен от положение газ на газовия калан и явно докато ги няма тези +12V няма и връзка между двете кабелчета.Утре ще го пробвам.
Малко помощ за ТАП
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
По-добре късно отколкото никога
Утре предполагам че ще си тръгне като момченце ама бях забравил за тези +12V
Понеже не ходя на майстори за газовата а си я майсторя сам когато имам време повечето ел.връзки са ми готови ама ламбда контрол-а и ТАП-а седят без захранване (махнал съм им предпазителите) понеже не всички връзки са готови на 100% (днес си прекарах ламбда сондата през ламбда контрол-а например).И затова преди да се намеся в ел. системата на колата гледам какви може да са пораженията и меря с уред.
Например за ламбда контрол-а се оказа че няма проблем да си го свържа към сондата дори да не е захранен защото двете кабелчета са явно през реленце.Същото мислех и за ТАП-а ама май греша (утре ще се види).
Останаха ми да свържа инжектора през ламбда модула,ТПС-а за към ламбда модула и ТАП-а към запалването.
Благодаря!

Утре предполагам че ще си тръгне като момченце ама бях забравил за тези +12V
Понеже не ходя на майстори за газовата а си я майсторя сам когато имам време повечето ел.връзки са ми готови ама ламбда контрол-а и ТАП-а седят без захранване (махнал съм им предпазителите) понеже не всички връзки са готови на 100% (днес си прекарах ламбда сондата през ламбда контрол-а например).И затова преди да се намеся в ел. системата на колата гледам какви може да са пораженията и меря с уред.
Например за ламбда контрол-а се оказа че няма проблем да си го свържа към сондата дори да не е захранен защото двете кабелчета са явно през реленце.Същото мислех и за ТАП-а ама май греша (утре ще се види).
Останаха ми да свържа инжектора през ламбда модула,ТПС-а за към ламбда модула и ТАП-а към запалването.
Благодаря!
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
The_Machine написа:Файда със сигурност има, но доколкото познавам Стефчо, още не го е пуснал в действие най-вероятно
Нямаш идея колко си прав всъщност

Честно казано още не съм го закачил защото нямам време а преди него трябва да си сменя ламбда сондата,свещите,кабелите и капачката ама това ще е по празниците

Идеята ми е да направя всичко както трябва и да видя как се държи колата на газ без да слагам ТАП-а (вървеж/разход).След това свързвам ТАП-а и отново гледам при да кажем 7-10 градуса предварение.
Искам точно с експериментална цел да го закача при вече направено всичко останало за да усетя най-добре разликата и да я споделя с вас

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта