Проблем при палене - пали на обратно

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
sa6o46
Мнения: 134
Регистриран на: Съб 19 яну 2008 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем при палене - пали на обратно

Мнениеот sa6o46 » Вто 04 мар 2008 19:18


Значи следния проблем имам, върта ключа , стартера върти и в момента когато се получи възпламеняваме двигатела спира да върти, тоест пали на обратно или нещо такова, двигатела иска да се запали в противоположна посока на въртенето на стартера.
много е гадно защото трябва да пала на скорост иначе разказвам играта на стартера, като загрее вече не го прави.




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 04 мар 2008 20:35


Виж си предварението на запалването - според мен има адски малко аванс...


Потребителски аватар
steli
Мнения: 166
Регистриран на: Съб 02 сеп 2006 13:48
Автомобил: Голф2
Двигател: ЕZ 1989
Местоположение: Pleven

Мнениеот steli » Вто 04 мар 2008 21:08


Според мен ти е много голямо предварението.Оправи си центровката


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Re: Проблем при палене - пали на обратно

Мнениеот kossel » Вто 04 мар 2008 21:12


sa6o46 написа:Значи следния проблем имам, върта ключа , стартера върти и в момента когато се получи възпламеняваме двигатела спира да върти, тоест пали на обратно или нещо такова, двигатела иска да се запали в противоположна посока на въртенето на стартера.
много е гадно защото трябва да пала на скорост иначе разказвам играта на стартера, като загрее вече не го прави.


завърти си делкото по посока на час. стрелка с 5 мм-10 мм


Потребителски аватар
sa6o46
Мнения: 134
Регистриран на: Съб 19 яну 2008 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем при палене - пали на обратно

Мнениеот sa6o46 » Вто 04 мар 2008 23:33


последно малко или много аванс има?

а има едно маркуче от делкото влиза в въздушния филтър ама се скъса и го махнах, то нали пак е за центрофката нещо?


Потребителски аватар
gyb
Мнения: 217
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот gyb » Сря 05 мар 2008 18:44


това става защото по времето когато трябва да няма искра - има. трябва да ти е мн голямо предварението. имаш ли аванс коректор? и оправи тоя маркуч и центровката


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Мнениеот djshomi » Сря 05 мар 2008 18:54


Колега първо си оправи вакума на делкото защото тои е механичният реголатор на предварението на запалването,ако и след това няма подобрение тогава въри делкото.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пет 07 мар 2008 17:16


Абе чудя се как има хора които като видят нещо скъсано/повредено около двигателя просто го махат и смело си карат... И то без дори да знаят за какво е. :-) То ако беше излишно, нямаше да го сложат хората. :-)

Определено трябва да се оправи маркучето, после да се провери ъгъла на изпреварване дали е колкото трябва и чак тогава ако проблема остане - да се мисли за друго. Мисля че не е само от маркучето, вероятно и делкото е въртяно.


Потребителски аватар
sa6o46
Мнения: 134
Регистриран на: Съб 19 яну 2008 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sa6o46 » Пет 07 мар 2008 21:47


бах тва не маркуче, нее от него и преди да го "оправа" си го имаше проблема.

нещо центровката може би.

а възможно ли е да е от слаб акомулатор? понеже сутрин бавничко върти и затова да го прави? щото като е топла и върти бързо стартера не го прави но при по слабо въртене детонира преди ГМТ и нема палене освен на скорост...


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 07 мар 2008 22:04


Може и от ЯКО прескачащи кабели/капачка/палец да го прави всъщност... :)


shehredsky
Мнения: 17
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 10:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Виж си плочката на газта.

Мнениеот shehredsky » Пон 24 мар 2008 21:21


Виж си плочката на газта.имах такъв проблем на вектра 1.8.даже не искаше да огасне


Потребителски аватар
mitrax
Мнения: 52
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот mitrax » Вто 25 мар 2008 11:57


мнооого бедна смес , детонации преди Г.М.Т. и маторя развърта на зад . на бензин като я палиш така ли е ? и делкото трябва да си е със вакума закачен разбира се , но тоя вакум се закача от делкото до всмукателния колектор мисля , не въздушния филтър :roll:


ivo752
Мнения: 102
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот ivo752 » Сря 26 мар 2008 17:15


Пи4 провери центровката


Потребителски аватар
sa6o_bandita
Мнения: 54
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Проблем при палене - пали на обратно

Мнениеот sa6o_bandita » Сря 09 апр 2008 19:44


сас сигурност е от предварението


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Мнениеот djshomi » Сря 09 апр 2008 20:18


Многооооо и е предварението.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 12 госта