Значи следния проблем имам, върта ключа , стартера върти и в момента когато се получи възпламеняваме двигатела спира да върти, тоест пали на обратно или нещо такова, двигатела иска да се запали в противоположна посока на въртенето на стартера.
много е гадно защото трябва да пала на скорост иначе разказвам играта на стартера, като загрее вече не го прави.
Проблем при палене - пали на обратно
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Re: Проблем при палене - пали на обратно
sa6o46 написа:Значи следния проблем имам, върта ключа , стартера върти и в момента когато се получи възпламеняваме двигатела спира да върти, тоест пали на обратно или нещо такова, двигатела иска да се запали в противоположна посока на въртенето на стартера.
много е гадно защото трябва да пала на скорост иначе разказвам играта на стартера, като загрее вече не го прави.
завърти си делкото по посока на час. стрелка с 5 мм-10 мм
Re: Проблем при палене - пали на обратно
последно малко или много аванс има?
а има едно маркуче от делкото влиза в въздушния филтър ама се скъса и го махнах, то нали пак е за центрофката нещо?
а има едно маркуче от делкото влиза в въздушния филтър ама се скъса и го махнах, то нали пак е за центрофката нещо?
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Абе чудя се как има хора които като видят нещо скъсано/повредено около двигателя просто го махат и смело си карат... И то без дори да знаят за какво е.
То ако беше излишно, нямаше да го сложат хората.
Определено трябва да се оправи маркучето, после да се провери ъгъла на изпреварване дали е колкото трябва и чак тогава ако проблема остане - да се мисли за друго. Мисля че не е само от маркучето, вероятно и делкото е въртяно.


Определено трябва да се оправи маркучето, после да се провери ъгъла на изпреварване дали е колкото трябва и чак тогава ако проблема остане - да се мисли за друго. Мисля че не е само от маркучето, вероятно и делкото е въртяно.
бах тва не маркуче, нее от него и преди да го "оправа" си го имаше проблема.
нещо центровката може би.
а възможно ли е да е от слаб акомулатор? понеже сутрин бавничко върти и затова да го прави? щото като е топла и върти бързо стартера не го прави но при по слабо въртене детонира преди ГМТ и нема палене освен на скорост...
нещо центровката може би.
а възможно ли е да е от слаб акомулатор? понеже сутрин бавничко върти и затова да го прави? щото като е топла и върти бързо стартера не го прави но при по слабо въртене детонира преди ГМТ и нема палене освен на скорост...
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 10:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Виж си плочката на газта.
Виж си плочката на газта.имах такъв проблем на вектра 1.8.даже не искаше да огасне
- sa6o_bandita
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Проблем при палене - пали на обратно
сас сигурност е от предварението
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта