Колеги нормално ли е, на много стръмен наклон при изгасен двиигател на 1 предавка колата леко да помръдва напред?
Пали и върви нормално.И по-точно когато е загряла по-лесно пали с авансатора.
Пасат В3 ТДИ !
- trunner
- Мнения: 1624
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
Първо колега ДВГ-то ти не е ТДИ, но това както и да е! Ако помръдва това може да говори само едно - незнайно колко, но все пак износен двигател. Сега чети какво видях преди около 4 години: Работя в строителна фирма занимаваща се с ниско строителство. Имах обект до Дунава (кеьова стена правих). Багера беше спрял както винаги с почти до долу пусната кофа (която не е лека). До него (точно срещу кофата) дойде един младеж с Г2, слезе, взе си рибарските такъми, заключи колата и тръгна. Не измина и десетина метра и колата тръгна към кофата на багера. Докато успее да отиде до автомобила, да го отключи... и колата се нацепи адски грозно! Взе да псува, че му бил издухан ДВГ-то, тука ли се спира багер и т.н.
Така, че винаги на баири си опъвай ръчната, или поне подпирай с нещо или си ремонтирай двигателя!
Успех!
Така, че винаги на баири си опъвай ръчната, или поне подпирай с нещо или си ремонтирай двигателя!
Успех!
-
- Мнения: 1518
- Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чипровци
trunner написа:Първо колега ДВГ-то ти не е ТДИ, но това както и да е! Ако помръдва това може да говори само едно - незнайно колко, но все пак износен двигател. Сега чети какво видях преди около 4 години: Работя в строителна фирма занимаваща се с ниско строителство. Имах обект до Дунава (кеьова стена правих). Багера беше спрял както винаги с почти до долу пусната кофа (която не е лека). До него (точно срещу кофата) дойде един младеж с Г2, слезе, взе си рибарските такъми, заключи колата и тръгна. Не измина и десетина метра и колата тръгна към кофата на багера. Докато успее да отиде до автомобила, да го отключи... и колата се нацепи адски грозно! Взе да псува, че му бил издухан ДВГ-то, тука ли се спира багер и т.н.
Така, че винаги на баири си опъвай ръчната, или поне подпирай с нещо или си ремонтирай двигателя!
Успех!
Разбрах но колата помръдва на 15-20сек.съвсем леко.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
boi4eto, ако имаш съмнение в състоянието на двигателя си, му мерни компресията. И аз процедирам с ползването на ръчна при по-голям наклон, или вместо това извивам волана в посока на бордюр(ако съм спрял до такъв), за да не тръгне. Е автомобила ми е с бензинов мотор, а всеизвестно е че компресията на дизеловия мотор е много по-голяма, но и големия наклон си е голям наклон
.
ОФФ.
Тези неща би трябвало да се обясняват от инструкторите при каране на шофьорския курс
.

ОФФ.


- passat_1.6TdI
- Мнения: 241
- Регистриран на: Чет 22 май 2008 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана