Пасат В3 ТДИ !

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
boi4eto
Мнения: 1518
Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чипровци

Пасат В3 ТДИ !

Мнениеот boi4eto » Чет 04 окт 2007 18:42


Колеги нормално ли е, на много стръмен наклон при изгасен двиигател на 1 предавка колата леко да помръдва напред?
Пали и върви нормално.И по-точно когато е загряла по-лесно пали с авансатора.




Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Чет 04 окт 2007 19:08


Първо колега ДВГ-то ти не е ТДИ, но това както и да е! Ако помръдва това може да говори само едно - незнайно колко, но все пак износен двигател. Сега чети какво видях преди около 4 години: Работя в строителна фирма занимаваща се с ниско строителство. Имах обект до Дунава (кеьова стена правих). Багера беше спрял както винаги с почти до долу пусната кофа (която не е лека). До него (точно срещу кофата) дойде един младеж с Г2, слезе, взе си рибарските такъми, заключи колата и тръгна. Не измина и десетина метра и колата тръгна към кофата на багера. Докато успее да отиде до автомобила, да го отключи... и колата се нацепи адски грозно! Взе да псува, че му бил издухан ДВГ-то, тука ли се спира багер и т.н.
Така, че винаги на баири си опъвай ръчната, или поне подпирай с нещо или си ремонтирай двигателя!
Успех!


boi4eto
Мнения: 1518
Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чипровци

Мнениеот boi4eto » Чет 04 окт 2007 19:24


trunner написа:Първо колега ДВГ-то ти не е ТДИ, но това както и да е! Ако помръдва това може да говори само едно - незнайно колко, но все пак износен двигател. Сега чети какво видях преди около 4 години: Работя в строителна фирма занимаваща се с ниско строителство. Имах обект до Дунава (кеьова стена правих). Багера беше спрял както винаги с почти до долу пусната кофа (която не е лека). До него (точно срещу кофата) дойде един младеж с Г2, слезе, взе си рибарските такъми, заключи колата и тръгна. Не измина и десетина метра и колата тръгна към кофата на багера. Докато успее да отиде до автомобила, да го отключи... и колата се нацепи адски грозно! Взе да псува, че му бил издухан ДВГ-то, тука ли се спира багер и т.н.
Така, че винаги на баири си опъвай ръчната, или поне подпирай с нещо или си ремонтирай двигателя!
Успех!

Разбрах но колата помръдва на 15-20сек.съвсем леко.


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Мнениеот DJ_TOLYO » Чет 04 окт 2007 21:10


Всяка кола мърда... Дърпай си и ръчната на баир и няма да имаш грижи. Темата е обсъждана няколко пъти, ако искаш :търсачкаа


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Чет 04 окт 2007 23:02


DJ_TOLYO написа:В Дърпай си и ръчната на баир и няма да имаш грижи.


И ако наклона е напред включи на задна.


Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Мнениеот vanko_VW » Пет 05 окт 2007 9:45


колега дарпаи си рачната в такива случаи,защото аз по тоя начин си изкривих задния капак,а и е нормално при по-страмно да прехварля по-малко,също може да си мернеш КОМПРЕСИЯТА.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 05 окт 2007 10:06


Също и съединителят не е лошо да се погледне - може да е тръгнал да си заминава.


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Пет 05 окт 2007 10:12


boi4eto, ако имаш съмнение в състоянието на двигателя си, му мерни компресията. И аз процедирам с ползването на ръчна при по-голям наклон, или вместо това извивам волана в посока на бордюр(ако съм спрял до такъв), за да не тръгне. Е автомобила ми е с бензинов мотор, а всеизвестно е че компресията на дизеловия мотор е много по-голяма, но и големия наклон си е голям наклон :wink: .

ОФФ.
:075: Тези неща би трябвало да се обясняват от инструкторите при каране на шофьорския курс :roll: .


Потребителски аватар
passat_1.6TdI
Мнения: 241
Регистриран на: Чет 22 май 2008 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Мнениеот passat_1.6TdI » Пон 09 юни 2008 10:45


Колега trunner не искам да се караме, но ПАСАТА на boi4eto си е ТДИ аз имам същия.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пон 09 юни 2008 10:57


passat_1.6TdI написа:Колега trunner не искам да се караме, но ПАСАТА на boi4eto си е ТДИ аз имам същия.


Вземи да прочетеш малко преди да пишеш глупости :roll:


Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4434
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ABSOLUT » Пон 09 юни 2008 11:16


TDI=Turbocharged Direct Injection :idea:

а този 1.6 TD двигател с код SB е предкамерен дизел, не е с директно впръскване в цилиндрите като TDI



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: batjoro, mironski и 67 госта