VW Golf II 1.6 TDI не пали на студено след основен ремонт!!!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
zlostornika
Мнения: 56
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 15:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот zlostornika » Вто 30 дек 2008 23:35


kiko946 написа:преварително запали плафона ...глеай в него и като дадеш на контакт - греене , трябва светлината да намалее.


Има ли смисъл при положение че съм смъкнал всички свещи и съм видял че работят.




Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Вто 30 дек 2008 23:38


Да не е нещо в помпата,колега?Проверил ли си я дали подава нафта?


ceko1993
Мнения: 64
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 1:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот ceko1993 » Вто 30 дек 2008 23:52


Колега, преди ремонта как беше с паленето?


Потребителски аватар
viktoris
Мнения: 500
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
Двигател:
Местоположение: Монтана

Мнениеот viktoris » Сря 31 дек 2008 1:58


Да не е зацепена помпата неправилно...иди при маистора дето я е правил,би трябвало да поеме отговорност и да я погледне дали не е объркал нещо....замери компресията ли.... де да знам тия сегменти ... то това е подаване на гориво от помпата в определения момент,достатъчно компресия и подгряване на горивото...щом ти пали на бутане...даи с един кабел ток директно от плюса на подг. свещи... ако не си пробал вече....


Потребителски аватар
viktoris
Мнения: 500
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
Двигател:
Местоположение: Монтана

ре

Мнениеот viktoris » Сря 31 дек 2008 1:59


Да не е зацепена помпата неправилно...иди при маистора дето я е правил,би трябвало да поеме отговорност и да я погледне дали не е объркал нещо....замери компресията ли.... де да знам тия сегменти ... то това е подаване на гориво от помпата в определения момент,достатъчно компресия и подгряване на горивото...щом ти пали на бутане...даи с един кабел ток директно от плюса на подг. свещи... ако не си пробал вече....


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Сря 31 дек 2008 6:25


може би компресията е слаба с тия нови сегменти. чел съм че цилиндрите не се износват идеалната окръжност а елипса разбира се това е в микрони незабелижимо...според мен по правилно е било нови бутала комплект със сегментите шлайфане блока по новите бутала ....естествено по голем диаметър
за дизела требва компресия.....провери с компресйор компресията
също така ако сегментите са били по големи и не са влизали в цилиндъра и майстора ти ги е запилил краищата за да влезнат нарушава идеалната окръжност или пък обратното по малки са и не се допират и пропускат...пак се повтаряям - компресията?

и друго щом с теглена пали при което оборотите са по големи .....да не би ел. мотора бавно да върти...прробвай с нов акомулатор , як


luvara99
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 02 яну 2009 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот luvara99 » Пет 02 яну 2009 17:16


Злосторник,
клапаните ти са по-дълги и не затварят към главата и оттам нямаш компресия. Когато е студена не пали, а когато е загрята главата се разширява и уплътнява към клапана и затова се покачва компресията.


Потребителски аватар
zlostornika
Мнения: 56
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 15:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот zlostornika » Вто 06 яну 2009 11:22


Май всичко ще си излезе от стартера да ви кажа, защото на студено си отказва понякога и върти много бавно.


Потребителски аватар
zlostornika
Мнения: 56
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 15:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: VW Golf II 1.6 TDI не пали на студено след основен ремонт!!!

Мнениеот zlostornika » Пет 23 яну 2009 11:30


Проблема е решен. Всичко стана ясно когато окончателно спря да пали и на топло. Причината беше в стартера. По него нямаше нито една здрава част :). За момента колата си е като часовник, остава да я видя как ще се държи на минусови температури.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта