


1.9D,AEF трудно пали загрял след престой
- teddy
- Мнения: 716
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
- Автомобил: golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
1.9D,AEF трудно пали загрял след престой
Здравейте колеги, имам Фелиция 99г., 1.9D. Проблема ми е такъв, че трудно пали при загрял двг след известен престой-около 30мин. Стартера се скъсва да върти, лампата за свещите не ми свети и след около 5,6 секунди пали-пък и повече, и доста изпушва на синьо. Това съм забелязъл, че го прави най-вече през горещи дни. Студена няма проблем. След като угасне лампата на свещите пали от раз! Замислям се да не е помпа или пък дюзите, но пък тях през зимата ги качваха на стенд и всичко си беше ок. Сменях на скоро Стоп-клапана на помпата,че протече и забелязах, че има нещо като стружки отдолу по гумичката. Да ли помпата има някакво износване?
- Dizel_fen
- Мнения: 435
- Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF
Re: 1.9D,AEF трудно пали загрял след престой
От нафтовата помпа е! Ти пишеш че са ти я центровали-никога не може една нафтова помпа да се настрои заводски! Или има предверение ,или закъснение.В твоя случай е закъснение,с което маисторите са си вързали гащите,защото ако ти бяха пуснали предверение щеше да почне да придърпва колата в ниските обороти! В случая един гумен маркуч на помпата от топлината се разширява и количеството гориво е малко за да запали.Като истине помпата,съответно и маркуча истива и се стеснява,и налягането на нафтата се повишава.Студена пали от раз -нали? И аз имах същият проблем,смених си акумолатора и профилактика на стартера-сега пали добре ,но това е временно решение.Даже сутрин не ми включва подгревните свещи и паля от ряз.Мотора е AEF с ГНП Lukas-голям каприз е тая пущина да знаеш,скъса ми нервите 

- teddy
- Мнения: 716
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
- Автомобил: golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: 1.9D,AEF трудно пали загрял след престой
Да колега и аз това съм чувал за тия помпи Лукас. Аз съм със същата и ако излезе възможност да я сменя с Бош няма да се замисля. Колкото до центровката е добре щото аз нея не съм я барал само дюзите. Иначе върви добре.
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1.9D,AEF трудно пали загрял след престой
И аз карам поло с мотор 1.9 дизел и код AEF , помпата ми също е лукас . Та и аз имах проблем с топлото палене понеже когато температурата на антифриза е над 70 градуса не се включват подгревните свещи . След като си смених температурния датчик се оправи и сега топла без подгряване пали без проблем .
- teddy
- Мнения: 716
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
- Автомобил: golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: 1.9D,AEF трудно пали загрял след престой
колега този датчик го смених пролетта, че протече от него антифриз. след това нямах проблем. ама като се позатопли особенно сега в тия жеги, направо ужас.
- Dizel_fen
- Мнения: 435
- Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF
Re: 1.9D,AEF трудно пали загрял след престой
Този датчик командва подгревните свещи,ако е топъл антифриза те не подгряват и обратното.Но няма проблем и без да подгряват свещите рано сутрин да пали!При мен поне е така-много рядко подгряват!За зимата незнам карам дизел от 3 месеца!
Иди си направи профилактика на помпата и ще се оправи паленето!
Иди си направи профилактика на помпата и ще се оправи паленето!
Re: 1.9D,AEF трудно пали загрял след престой
При мен се оправи след ремонт на стартер - бендикса леко изтървал доколкото разбрах. От качеството на акумулатора също зависи
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта