Колеги, едно друго въпросче имам към вас! Тъй като обслужването на колата (смяна на ремъци и ролки и т.н.) почти съвпадна по време с инцидента, който ми се случи (около 1 седмица разлика), но през тази една седмица почти не съм карал колата, а когато съм я карал е било градско и не съм я настъпвал изобщо, защото беше заледено навсякъде тук. Та въпросът ми е възможно ли е от неправилно зацепване на агренажния ремък да се получи този спад в мощността и невървеж, а аз да си мисля, че след смяна на кулера се е получило, защото чак тогава имах възможност да я понатисна?
Благодаря предварително за отговорите!
gogovaseev написа:колега 1,7 1,8 е много налягане на турбото ако етолко колата влиза вав сервизен режим и от там е проблема.а са6то прегледаите и вакумите дали са си на място т.е. да няма някое разместено марку4ле което вав сервиза са го му6нали на друго място и от там да е проблема.успех

Колега не съм много сигурен за цифрите, но каза, че надувало съвсем нормално. Ще го попитам пак до колко точно надува и ще пиша!