Загуба на мощност при смяна на интеркулер на AHF

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
kristalov
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 02 апр 2007 14:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Re: Загуба на мощност при смяна на интеркулер на AHF

Мнениеот kristalov » Сря 10 фев 2010 10:41


Колеги, едно друго въпросче имам към вас! Тъй като обслужването на колата (смяна на ремъци и ролки и т.н.) почти съвпадна по време с инцидента, който ми се случи (около 1 седмица разлика), но през тази една седмица почти не съм карал колата, а когато съм я карал е било градско и не съм я настъпвал изобщо, защото беше заледено навсякъде тук. Та въпросът ми е възможно ли е от неправилно зацепване на агренажния ремък да се получи този спад в мощността и невървеж, а аз да си мисля, че след смяна на кулера се е получило, защото чак тогава имах възможност да я понатисна?
Благодаря предварително за отговорите!

gogovaseev написа:колега 1,7 1,8 е много налягане на турбото ако етолко колата влиза вав сервизен режим и от там е проблема.а са6то прегледаите и вакумите дали са си на място т.е. да няма някое разместено марку4ле което вав сервиза са го му6нали на друго място и от там да е проблема.успех :beer


Колега не съм много сигурен за цифрите, но каза, че надувало съвсем нормално. Ще го попитам пак до колко точно надува и ще пиша!




the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Загуба на мощност при смяна на интеркулер на AHF

Мнениеот the_tupan » Сря 10 фев 2010 11:03


1.8 bar е два пъти по-виско налягане от нормалното. Турбото трябва да надува на 0.8 0.9, ако не е чипната колата.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Загуба на мощност при смяна на интеркулер на AHF

Мнениеот Andonov » Сря 10 фев 2010 11:11


the_tupan написа:1.8 bar е два пъти по-виско налягане от нормалното. Турбото трябва да надува на 0.8 0.9, ако не е чипната колата.


Това 1.8 бара е абсолютното налягане, т.е. към него е и атмосферното. :wink:


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Загуба на мощност при смяна на интеркулер на AHF

Мнениеот the_tupan » Сря 10 фев 2010 13:57


Andonov написа:
the_tupan написа:1.8 bar е два пъти по-виско налягане от нормалното. Турбото трябва да надува на 0.8 0.9, ако не е чипната колата.


Това 1.8 бара е абсолютното налягане, т.е. към него е и атмосферното. :wink:

:oops: Прав си така е. :да:


kristalov
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 02 апр 2007 14:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Re: Загуба на мощност при смяна на интеркулер на AHF

Мнениеот kristalov » Сря 10 фев 2010 17:12


Колеги, днес ходих на втора диагностика (отново я закачваха на VAG-com) и поставих пред човека въпроса със зацепването на ремъка и той твърди, че ако е разминат дори с един зъб е възможно колата да си работи перфектно, но да не върви както е вървяла преди това. С VAG-coma каза, че не може да се види дали е зацепен добре колянов и разпределителен вал, но се виждало лееко закъснение на помпата (което не било критерии, че не е зацепен правилно). Човекът гледа геометрията на турбото и каза, че си работи. Натискахме я по баир на 3-та предавка и каза, че турбото "си догонва" налягането. Други пък твърдят, че при този мотор "и 1 зъб е фатален". Та кажете според вас има ли смисъл да я разглобяват и да я презацепват.


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Загуба на мощност при смяна на интеркулер на AHF

Мнениеот the_tupan » Сря 10 фев 2010 17:27


Преди около седмица и аз сменях ангренажа и имах опасения, че няма да напаснат добре ремъка. Питах майстора какво ще стане ако се разминава едни зъб и той отговори, че тези мотори са много чувствителни, ще чукат клапаните и дори няма да запали. :roll:


kristalov
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 02 апр 2007 14:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Re: Загуба на мощност при смяна на интеркулер на AHF

Мнениеот kristalov » Чет 11 фев 2010 23:05


Колеги, днес реших да сваля въпросния дебитомер и да го почистя. Обаче на мен ли така ми се струва или нещо липсва на този дебитомер :shock :shock :shock До сега не съм виждал на живо дебитомер, но ме полазва странното чувство, че нещо от него липсва. Не трябва ли да е захванато нещо на тези 2 плстинки?
Прикачени файлове
Debitomer.JPG
Debitomer1.JPG


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Загуба на мощност при смяна на интеркулер на AHF

Мнениеот niks76 » Чет 11 фев 2010 23:39


не е задължително/даже без съпротивлението дава по големи стоиности


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Загуба на мощност при смяна на интеркулер на AHF

Мнениеот gogovaseev » Пет 12 фев 2010 7:40


колега дебитомера си е добре,а 6том се самнява6 да е от ремака отиди при някои да ти подледне центровката за6тото валовете може да са добре зацепени но да има малко изместване вав помпата и от там да е проблема.успех :beer


bdemona
Мнения: 98
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Загуба на мощност при смяна на интеркулер на AHF

Мнениеот bdemona » Пет 12 фев 2010 16:51


kristalov написа:Колеги, днес ходих на втора диагностика (отново я закачваха на VAG-com) и поставих пред човека въпроса със зацепването на ремъка и той твърди, че ако е разминат дори с един зъб е възможно колата да си работи перфектно, но да не върви както е вървяла преди това. С VAG-coma каза, че не може да се види дали е зацепен добре колянов и разпределителен вал, но се виждало лееко закъснение на помпата (което не било критерии, че не е зацепен правилно). Човекът гледа геометрията на турбото и каза, че си работи. Натискахме я по баир на 3-та предавка и каза, че турбото "си догонва" налягането. Други пък твърдят, че при този мотор "и 1 зъб е фатален". Та кажете според вас има ли смисъл да я разглобяват и да я презацепват.


Ами има си маркер на маховика и фиксиращи елемнти за разпределителния вал и помпата ... тоест може да се провери и ако не е наред да се презацепва както трябва. По сервизите трябва да разполагат с тези екстри за да могат по принцип да сменят ремъци на ТДИ.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта