За електричарите - странна работа 1Z ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Trimontcium
Мнения: 229
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
Автомобил: А6
Двигател: AWT
Местоположение: Sofia

За електричарите - странна работа 1Z ?

Мнениеот Trimontcium » Чет 24 юни 2010 19:44


Значи лампата за акумулатора ми свети доста по-слабо от другите лампи, на ВАГ КОМ ми показва волтаж 11.37 волта, чух че имало реле през което минава целия ток ??? Възможно ли е да заминава ?




Потребителски аватар
boreto1977
Мнения: 234
Регистриран на: Съб 11 юли 2009 16:35
Автомобил: passat 3BG T4 Caravelle syncro
Двигател: AVF 2003 ACV 2001
Местоположение: ПЛОВДИВ БГ ESSLINGEN DE

Re: За електричарите - странна работа 1Z ?

Мнениеот boreto1977 » Чет 24 юни 2010 19:53


да има такова реле,казва се реле-регулатор и се намира на самия алтернатор под задния му капак :arrow:
твърде възможно е да са му изхабени четките или самото то да е изчаткало.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: За електричарите - странна работа 1Z ?

Мнениеот milmar » Чет 24 юни 2010 19:54


Trimontcium написа:Значи лампата за акумулатора ми свети доста по-слабо от другите лампи, на ВАГ КОМ ми показва волтаж 11.37 волта, чух че имало реле през което минава целия ток ??? Възможно ли е да заминава ?

1. 100% е сигурно , че имаш проблем :wink: !!!
2. " Реле през което минава целия ток " :? ... не знам какво имаш предвид , но силовия ток от генератора до акумулатора не минава през реле .
3. Имаш VAG Com , а нямаш елементарен мултицет :shock , я измери на акумулатора и разсей мъглата :wink: !

ПП Това че лампичката "акумулатор" свети , но слабо ме навежда на мисълта , че имаш проблем със възбуждането на генератора . Прегледай една тънка жичка :wink: , която отива към генератора , почисти и стегни ...


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: За електричарите - странна работа 1Z ?

Мнениеот fox_vt » Чет 24 юни 2010 22:31


Два пъти четох и пак не зацепих колега обясни малко по така-лампата на акумулатора свети слабо спрямо другите лампи на таблото ли,като дадеш на контакт или като запалиш свети?Виж замери на запалена кола на клемите на акуто за най сигурно.


Потребителски аватар
Trimontcium
Мнения: 229
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
Автомобил: А6
Двигател: AWT
Местоположение: Sofia

Re: За електричарите - странна работа 1Z ?

Мнениеот Trimontcium » Чет 24 юни 2010 22:34


Забравих да спомена, че мерих с мултицет - 13.99 волта всичко си е ОК , но през ВАГ КОМ ми показва 11.37волта и лампата преди да запаля на акумулатора свети доста по слабо от другите лампи...


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: За електричарите - странна работа 1Z ?

Мнениеот fox_vt » Чет 24 юни 2010 22:43


Може да е нещо в таблото щом лампата като дадеш на контакт свети слабо но после изгасва вероятно е вързана заедно с пистата която отива в компа и по която се пресмята волтажа.Виж пак прегледай и връзките на самия генератор за всеки случай.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: За електричарите - странна работа 1Z ?

Мнениеот milmar » Пет 25 юни 2010 9:32


Trimontcium написа:Забравих да спомена, че мерих с мултицет - 13.99 волта всичко си е ОК , но през ВАГ КОМ ми показва 11.37волта и лампата преди да запаля на акумулатора свети доста по слабо от другите лампи...


Е , това вече е друго .
Генератор , акумулатор са си на ред .
Трябва наистина да се огледа по схема откъде компа взема захранване . Но първо виж на коя клема на компа се подава маса и захранване +12V и мери директно на самия куплунг ако е възможно . Не с маса взета от купето , а директно .
Със сигурност има някакво реле през което минава захранването , има и разни клеми , връзки , предпазители . Клемите на акумулатора стегнати ли са ?


Потребителски аватар
Trimontcium
Мнения: 229
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
Автомобил: А6
Двигател: AWT
Местоположение: Sofia

Re: За електричарите - странна работа 1Z ?

Мнениеот Trimontcium » Пет 25 юни 2010 10:25


milmar написа:
Trimontcium написа:Забравих да спомена, че мерих с мултицет - 13.99 волта всичко си е ОК , но през ВАГ КОМ ми показва 11.37волта и лампата преди да запаля на акумулатора свети доста по слабо от другите лампи...


Е , това вече е друго .
Генератор , акумулатор са си на ред .
Трябва наистина да се огледа по схема откъде компа взема захранване . Но първо виж на коя клема на компа се подава маса и захранване +12V и мери директно на самия куплунг ако е възможно . Не с маса взета от купето , а директно .
Със сигурност има някакво реле през което минава захранването , има и разни клеми , връзки , предпазители . Клемите на акумулатора стегнати ли са ?


Всичко е стегнато.. но незнам защо се получава не съм перил само до компютъра захранващото напрежение.


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: За електричарите - странна работа 1Z ?

Мнениеот vladitdrv » Пет 25 юни 2010 19:33


И да мериш смисъл няма,всичко си е наред!Направи се че не си го видял и си свиркай освен ако не си решил да смениш компа.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Re: За електричарите - странна работа 1Z ?

Мнениеот Vasseto » Пет 25 юни 2010 19:40


По добре смени мултицета.


: spam :


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: За електричарите - странна работа 1Z ?

Мнениеот milmar » Пет 25 юни 2010 23:19


vladitdrv написа:И да мериш смисъл няма,всичко си е наред!....


Сигурно и това е възможно - някой делител около ADC-то , или някой еталонен източник наоколо :) . Но ако е лоша връзка е по-неприятно ...


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: За електричарите - странна работа 1Z ?

Мнениеот emo-gar » Съб 26 юни 2010 9:04


Това е схемата на алтернатора.Ламата свети през четките на ротора,към "маса".
Изображение


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: За електричарите - странна работа 1Z ?

Мнениеот milmar » Съб 26 юни 2010 22:35


emo-gar написа:Това е схемата на алтернатора.....


Ей , колко си играх преди време да сваля схемата без да повредя платчицата . Правих малко тунинг - въведох допълнителна обратна връзка директно от акумулатора , не е истина как държи 14.4 V при всякакви условия :D !



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 27 госта