


За електричарите - странна работа 1Z ?
- Trimontcium
- Мнения: 229
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
- Автомобил: А6
- Двигател: AWT
- Местоположение: Sofia
За електричарите - странна работа 1Z ?
Значи лампата за акумулатора ми свети доста по-слабо от другите лампи, на ВАГ КОМ ми показва волтаж 11.37 волта, чух че имало реле през което минава целия ток ??? Възможно ли е да заминава ?
- boreto1977
- Мнения: 234
- Регистриран на: Съб 11 юли 2009 16:35
- Автомобил: passat 3BG T4 Caravelle syncro
- Двигател: AVF 2003 ACV 2001
- Местоположение: ПЛОВДИВ БГ ESSLINGEN DE
Re: За електричарите - странна работа 1Z ?
да има такова реле,казва се реле-регулатор и се намира на самия алтернатор под задния му капак
твърде възможно е да са му изхабени четките или самото то да е изчаткало.

твърде възможно е да са му изхабени четките или самото то да е изчаткало.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: За електричарите - странна работа 1Z ?
Trimontcium написа:Значи лампата за акумулатора ми свети доста по-слабо от другите лампи, на ВАГ КОМ ми показва волтаж 11.37 волта, чух че имало реле през което минава целия ток ??? Възможно ли е да заминава ?
1. 100% е сигурно , че имаш проблем

2. " Реле през което минава целия ток "

3. Имаш VAG Com , а нямаш елементарен мултицет


ПП Това че лампичката "акумулатор" свети , но слабо ме навежда на мисълта , че имаш проблем със възбуждането на генератора . Прегледай една тънка жичка

- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: За електричарите - странна работа 1Z ?
Два пъти четох и пак не зацепих колега обясни малко по така-лампата на акумулатора свети слабо спрямо другите лампи на таблото ли,като дадеш на контакт или като запалиш свети?Виж замери на запалена кола на клемите на акуто за най сигурно.
- Trimontcium
- Мнения: 229
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
- Автомобил: А6
- Двигател: AWT
- Местоположение: Sofia
Re: За електричарите - странна работа 1Z ?
Забравих да спомена, че мерих с мултицет - 13.99 волта всичко си е ОК , но през ВАГ КОМ ми показва 11.37волта и лампата преди да запаля на акумулатора свети доста по слабо от другите лампи...
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: За електричарите - странна работа 1Z ?
Може да е нещо в таблото щом лампата като дадеш на контакт свети слабо но после изгасва вероятно е вързана заедно с пистата която отива в компа и по която се пресмята волтажа.Виж пак прегледай и връзките на самия генератор за всеки случай.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: За електричарите - странна работа 1Z ?
Trimontcium написа:Забравих да спомена, че мерих с мултицет - 13.99 волта всичко си е ОК , но през ВАГ КОМ ми показва 11.37волта и лампата преди да запаля на акумулатора свети доста по слабо от другите лампи...
Е , това вече е друго .
Генератор , акумулатор са си на ред .
Трябва наистина да се огледа по схема откъде компа взема захранване . Но първо виж на коя клема на компа се подава маса и захранване +12V и мери директно на самия куплунг ако е възможно . Не с маса взета от купето , а директно .
Със сигурност има някакво реле през което минава захранването , има и разни клеми , връзки , предпазители . Клемите на акумулатора стегнати ли са ?
- Trimontcium
- Мнения: 229
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
- Автомобил: А6
- Двигател: AWT
- Местоположение: Sofia
Re: За електричарите - странна работа 1Z ?
milmar написа:Trimontcium написа:Забравих да спомена, че мерих с мултицет - 13.99 волта всичко си е ОК , но през ВАГ КОМ ми показва 11.37волта и лампата преди да запаля на акумулатора свети доста по слабо от другите лампи...
Е , това вече е друго .
Генератор , акумулатор са си на ред .
Трябва наистина да се огледа по схема откъде компа взема захранване . Но първо виж на коя клема на компа се подава маса и захранване +12V и мери директно на самия куплунг ако е възможно . Не с маса взета от купето , а директно .
Със сигурност има някакво реле през което минава захранването , има и разни клеми , връзки , предпазители . Клемите на акумулатора стегнати ли са ?
Всичко е стегнато.. но незнам защо се получава не съм перил само до компютъра захранващото напрежение.
- vladitdrv
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: За електричарите - странна работа 1Z ?
И да мериш смисъл няма,всичко си е наред!Направи се че не си го видял и си свиркай освен ако не си решил да смениш компа.
- Vasseto
- Мнения: 2704
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: За електричарите - странна работа 1Z ?
По добре смени мултицета.
:
:
:

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: За електричарите - странна работа 1Z ?
vladitdrv написа:И да мериш смисъл няма,всичко си е наред!....
Сигурно и това е възможно - някой делител около ADC-то , или някой еталонен източник наоколо

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: За електричарите - странна работа 1Z ?
emo-gar написа:Това е схемата на алтернатора.....
Ей , колко си играх преди време да сваля схемата без да повредя платчицата . Правих малко тунинг - въведох допълнителна обратна връзка директно от акумулатора , не е истина как държи 14.4 V при всякакви условия

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта