Mда и аз така си миксля , ама не ми остава време да ги вдигна , всъшност колко трябва да саWasteLand_TD написа:....дидоди - 750-800 не са нормални обороти.....
Два въпроса до вси4ки с 1.9ТД(AAZ) мотор!
-
minevia99
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 13 юли 2009 12:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: samokov
Re: Два въпроса до вси4ки с 1.9ТД(AAZ) мотор!
точно така е при мен и колебения в оборотите няма


- borislav_mladenov
- Мнения: 368
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:36
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2_0 TDI 150
- Местоположение: Хасково
Re: Два въпроса до вси4ки с 1.9ТД(AAZ) мотор!
Искам да попитам едно въпросче, малко не е по темата, но написах в "търсене" и ми излезна тази тема. Значи Пасата е 1.9, 90 коня, 98ма година, Б5.Имам го вече 2 години и от както съм го купил подгряващите свещи дори и в топло време не гаснат веднага. Струва ми се малко повече от обикновеното време за изгасване на свещи. Иначе си пали, всичко си върви, няма проблеми. Като е бях купил е занесах да е обслужат нали обичайните ремаци, ролки и т.н. Казаха, че са прегледали останалите неща- няма проблем. А напоследък като е студен моторът гаснат веднага, а като е загрял след малко. Знам ли какво е?
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Два въпроса до вси4ки с 1.9ТД(AAZ) мотор!
Първото което ми хрумва е че някой може да е оправил проблема с топлото палене с някоя "интелигентна" кутийка
която да лъже компа че двигателя не е загрял.Най добре закачи на ваг и виж на студен и на топъл двигател каква температура показва.
която да лъже компа че двигателя не е загрял.Най добре закачи на ваг и виж на студен и на топъл двигател каква температура показва.-
niki991
- Мнения: 138
- Регистриран на: Вто 30 юни 2009 13:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Два въпроса до вси4ки с 1.9ТД(AAZ) мотор!
и при мен е така мотора ми е 1.6 тд JR и като ги запаля дарйи някаде 500 оборота и след жреме се дигнат на 900-1000
- passat_rs
- Мнения: 628
- Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57 T2
- Местоположение: Разград
Re: Два въпроса до вси4ки с 1.9ТД(AAZ) мотор!
Нямате проблем повярвайте ми
При мен проблема почна преди година когато се скапа помпата по точно регулатора за ниски обороти. Както и да е след ремонт на помпата се появи проблем с ниски обороти при студен двигател.Ззащо става така (двигатела няма сила да завърти динамото) въпросното цъкане е от релето на динамото не се сещам за номера му. За проба да ми повярвате ослушайте точно кое реле цъка изкатайте релето изгасете двигатела и после пак запалете (това на студен двигател) проблема ще изчезне 
При мен проблема почна преди година когато се скапа помпата по точно регулатора за ниски обороти. Както и да е след ремонт на помпата се появи проблем с ниски обороти при студен двигател.Ззащо става така (двигатела няма сила да завърти динамото) въпросното цъкане е от релето на динамото не се сещам за номера му. За проба да ми повярвате ослушайте точно кое реле цъка изкатайте релето изгасете двигатела и после пак запалете (това на студен двигател) проблема ще изчезне - freezone
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re:
Toledo написа:WasteLand_TD написа:Толедо може би имаш право, освен да взема когато е седяла така 3-4 4аса да отка4а веригата която е за свещите т.е. да не консумират ток и да видя дали обортите ще са стабилни!!!! или да взема релето на брат ми - по ЕТКА-та ще го намеря кое е !!!!!!
Така ще запалиш трудно - студен мотор без свещи, не че не съм палил така като ми изгоря предпазителя на свещите![]()
По-добре след като запалиш и са ти ниски оборотите, измери 12-те волта на свещите. Ако стоят повече от 20-30 сек, значи релето нещо не изключва . Не знам обаче кво го управлява, някакъв датчик може би ...
Колега от как съм купил колата няма шина за подгрев на свещите.Има свещи но само 1-на работи.Жилото на обогатителя на помпата го няма :Д.Колата сутрин пали,но при минусови температури незнам.Днес смених термостата и се получи теч от маркуча свързващ капака на термостата и радиатора(направо откачих колата в момента е на канала и чака утрешния ден).Но каквото и да пишат тоя мотор е КУЧЕ и е опростена система,като изкюча хидравликата специално на моя голф.Мисля подгрева да си го направа ръчно от пуск бутон в таблото преди това ще видя за колко секунди загряват,щото на тфа реле му нямам много вяра!
-
Davide
- Мнения: 9
- Регистриран на: Сря 01 мар 2006 14:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Два въпроса до вси4ки с 1.9ТД(AAZ) мотор!
passat_rs написа:Нямате проблем повярвайте миПри мен проблема почна преди година когато се скапа помпата по точно регулатора за ниски обороти. Както и да е след ремонт на помпата се появи проблем с ниски обороти при студен двигател.Ззащо става така (двигатела няма сила да завърти динамото) въпросното цъкане е от релето на динамото не се сещам за номера му. За проба да ми повярвате ослушайте точно кое реле цъка изкатайте релето изгасете двигатела и после пак запалете (това на студен двигател) проблема ще изчезне
Прав си като цяло, само да уточня, че това реле което се чува да цъка е релето което изключва подгревните свещи. Наистина, докато греят свещите товарят много генератора. При мен проблема с ниските обороти и вибрациите при студен двигател също го има/1.9TD AAZ/ и много ме дразни. Вие поне имате ръчен обогатител, а при мен е автоматичен и 20тина секунди след като запаля той се връща сам и оборотите ми падат и се появяват много неприятни вибрации. Тва продължава или 3 минути от запалването или до достигане до 70 градуса. Не е нормално тва нещо, но до сега и аз нямам решение на проблема.
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re:
DIABLO 666 написа:кажете как да си направя дигиталното оборотомерче на дизела че нещо нестава а спазвам инструкциите.а голфа мие 93 година 1.9 дизел.а и кажете дали е алтернативно да си махна катализатора и дали може да стане фал с мотора че ще стане с права тръба след махането на катализатора.
kolega, az махнах по точно изпразних от садържание гърнето и си го монтирах обратно на мястото където е било само ,че вече празно и никакви тръби и е сега е ок
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Mr.Be и 59 госта