Два въпроса до вси4ки с 1.9ТД(AAZ) мотор!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Вто 13 дек 2005 16:33


WasteLand_TD написа:....дидоди - 750-800 не са нормални обороти.....
Mда и аз така си миксля , ама не ми остава време да ги вдигна , всъшност колко трябва да са :roll:




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 13 дек 2005 16:40


900-950 нормални при загрял мотор.
1000-1050 с дръпнат обогатител.


minevia99
Мнения: 15
Регистриран на: Пон 13 юли 2009 12:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: samokov

Re: Два въпроса до вси4ки с 1.9ТД(AAZ) мотор!

Мнениеот minevia99 » Пон 21 дек 2009 21:02


точно така е при мен и колебения в оборотите няма :да: :bowdown


Потребителски аватар
borislav_mladenov
Мнения: 368
Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:36
Автомобил: VW Passat B8
Двигател: 2_0 TDI 150
Местоположение: Хасково

Re: Два въпроса до вси4ки с 1.9ТД(AAZ) мотор!

Мнениеот borislav_mladenov » Пон 25 окт 2010 13:35


Искам да попитам едно въпросче, малко не е по темата, но написах в "търсене" и ми излезна тази тема. Значи Пасата е 1.9, 90 коня, 98ма година, Б5.Имам го вече 2 години и от както съм го купил подгряващите свещи дори и в топло време не гаснат веднага. Струва ми се малко повече от обикновеното време за изгасване на свещи. Иначе си пали, всичко си върви, няма проблеми. Като е бях купил е занесах да е обслужат нали обичайните ремаци, ролки и т.н. Казаха, че са прегледали останалите неща- няма проблем. А напоследък като е студен моторът гаснат веднага, а като е загрял след малко. Знам ли какво е?


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Два въпроса до вси4ки с 1.9ТД(AAZ) мотор!

Мнениеот fox_vt » Пон 25 окт 2010 18:18


Първото което ми хрумва е че някой може да е оправил проблема с топлото палене с някоя "интелигентна" кутийка mhihi която да лъже компа че двигателя не е загрял.Най добре закачи на ваг и виж на студен и на топъл двигател каква температура показва.


niki991
Мнения: 138
Регистриран на: Вто 30 юни 2009 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Два въпроса до вси4ки с 1.9ТД(AAZ) мотор!

Мнениеот niki991 » Вто 26 окт 2010 14:18


и при мен е така мотора ми е 1.6 тд JR и като ги запаля дарйи някаде 500 оборота и след жреме се дигнат на 900-1000


Потребителски аватар
passat_rs
Мнения: 628
Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57 T2
Местоположение: Разград

Re: Два въпроса до вси4ки с 1.9ТД(AAZ) мотор!

Мнениеот passat_rs » Вто 26 окт 2010 14:41


Нямате проблем повярвайте ми :Mr Green Fun При мен проблема почна преди година когато се скапа помпата по точно регулатора за ниски обороти. Както и да е след ремонт на помпата се появи проблем с ниски обороти при студен двигател.Ззащо става така (двигатела няма сила да завърти динамото) въпросното цъкане е от релето на динамото не се сещам за номера му. За проба да ми повярвате ослушайте точно кое реле цъка изкатайте релето изгасете двигатела и после пак запалете (това на студен двигател) проблема ще изчезне :mrgreen:


Потребителски аватар
freezone
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 09 апр 2010 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re:

Мнениеот freezone » Чет 28 окт 2010 20:49


Toledo написа:
WasteLand_TD написа:Толедо може би имаш право, освен да взема когато е седяла така 3-4 4аса да отка4а веригата която е за свещите т.е. да не консумират ток и да видя дали обортите ще са стабилни!!!! или да взема релето на брат ми - по ЕТКА-та ще го намеря кое е !!!!!!

Така ще запалиш трудно - студен мотор без свещи, не че не съм палил така като ми изгоря предпазителя на свещите :wink:
По-добре след като запалиш и са ти ниски оборотите, измери 12-те волта на свещите. Ако стоят повече от 20-30 сек, значи релето нещо не изключва . Не знам обаче кво го управлява, някакъв датчик може би ...

Колега от как съм купил колата няма шина за подгрев на свещите.Има свещи но само 1-на работи.Жилото на обогатителя на помпата го няма :Д.Колата сутрин пали,но при минусови температури незнам.Днес смених термостата и се получи теч от маркуча свързващ капака на термостата и радиатора(направо откачих колата в момента е на канала и чака утрешния ден).Но каквото и да пишат тоя мотор е КУЧЕ и е опростена система,като изкюча хидравликата специално на моя голф.Мисля подгрева да си го направа ръчно от пуск бутон в таблото преди това ще видя за колко секунди загряват,щото на тфа реле му нямам много вяра!


Davide
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Два въпроса до вси4ки с 1.9ТД(AAZ) мотор!

Мнениеот Davide » Чет 28 окт 2010 21:30


passat_rs написа:Нямате проблем повярвайте ми :Mr Green Fun При мен проблема почна преди година когато се скапа помпата по точно регулатора за ниски обороти. Както и да е след ремонт на помпата се появи проблем с ниски обороти при студен двигател.Ззащо става така (двигатела няма сила да завърти динамото) въпросното цъкане е от релето на динамото не се сещам за номера му. За проба да ми повярвате ослушайте точно кое реле цъка изкатайте релето изгасете двигатела и после пак запалете (това на студен двигател) проблема ще изчезне :mrgreen:

Прав си като цяло, само да уточня, че това реле което се чува да цъка е релето което изключва подгревните свещи. Наистина, докато греят свещите товарят много генератора. При мен проблема с ниските обороти и вибрациите при студен двигател също го има/1.9TD AAZ/ и много ме дразни. Вие поне имате ръчен обогатител, а при мен е автоматичен и 20тина секунди след като запаля той се връща сам и оборотите ми падат и се появяват много неприятни вибрации. Тва продължава или 3 минути от запалването или до достигане до 70 градуса. Не е нормално тва нещо, но до сега и аз нямам решение на проблема.


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re:

Мнениеот kiko946 » Пет 29 окт 2010 9:01


DIABLO 666 написа:кажете как да си направя дигиталното оборотомерче на дизела че нещо нестава а спазвам инструкциите.а голфа мие 93 година 1.9 дизел.а и кажете дали е алтернативно да си махна катализатора и дали може да стане фал с мотора че ще стане с права тръба след махането на катализатора.



kolega, az махнах по точно изпразних от садържание гърнето и си го монтирах обратно на мястото където е било само ,че вече празно и никакви тръби и е сега е ок



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 44 госта