Ами да ти кажа евтината поддръжка не я слагам много при кола на 15+ години. Щото си е до късмет. Вече комплект предни носачи не са като преди по 1000 лева, паднаха им цените, също като на демпферните маховици. По мотора и периферията му може би има малко повечко електроника отколкото при моноинжекционен пасат. А обслужването с качествени части е почти еднакво скъпо предполагам, само разликата в труда ще е по-фрапираща, щото нали се свалят доста неща по Аудито, заради надлъжния мотор. В крайна сметка това обслужване едва ли ще му се наложи да го направи повече от 1 път. Иначе да не дава Господ да се отваря мотора, че там е много кофти. Но секирата на автосервизите сече почти еднакво за труд при повечето коли, но дано да не се стига дотам де...

За смяна на съединител при Пассат Б5.5, който на практика е доста близък до А4 взеха 110 лева за труд, за моята кола вземат по около 80-100, според зависи от сервиза, така че не е чак толко голяма разликата в труда...

За мАстора не е от значение дали ще му закараш кола за 1000 лева или такава за 5000, той си таксува труда с почти еднакъв аршин и в двата случая

Бяхме се зарибили по едно време за един Пасат Б4 1.9ТДИ за 4200 лева. Беше в много добро състояние, само че нов внос. Субективното ми мнение е, че аудито въпреки, че е по-скромно като размер стои по-стабилно на пътя, по-добре обезшумено е, салонът му е доста по-свежарски от на Пасат Б4, спирачките му са едно ниво нагоре (256мм при пасат, 288 при Ауди), като цяло за мен А4 е по-добрият вариант, ако се абстрахираме от по-малките му размери, абе с две думи - кефи ме доста тая кола. Освен като паднат още цените да си взема едно и за мен за 2000 лева
