За смяна на съединител при Пассат Б5.5, който на практика е доста близък до А4 взеха 110 лева за труд, за моята кола вземат по около 80-100, според зависи от сервиза, така че не е чак толко голяма разликата в труда...
За мАстора не е от значение дали ще му закараш кола за 1000 лева или такава за 5000, той си таксува труда с почти еднакъв аршин и в двата случая 
Бяхме се зарибили по едно време за един Пасат Б4 1.9ТДИ за 4200 лева. Беше в много добро състояние, само че нов внос. Субективното ми мнение е, че аудито въпреки, че е по-скромно като размер стои по-стабилно на пътя, по-добре обезшумено е, салонът му е доста по-свежарски от на Пасат Б4, спирачките му са едно ниво нагоре (256мм при пасат, 288 при Ауди), като цяло за мен А4 е по-добрият вариант, ако се абстрахираме от по-малките му размери, абе с две думи - кефи ме доста тая кола. Освен като паднат още цените да си взема едно и за мен за 2000 лева

