Здравейте колеги! Проблемът е следният, смених съединител и пълно обслужване, и като е взех от сервиза трудно пали.
При студен мотор пали с много газ и изпушва, вече при топъл мотор пали малко по лесно, но пак си иска малко газ.
Миналият ден направо ми изключи все едно няма ток. На контакт светна и при запалването цъка все едно няма ток и изключва, след това ми дадоха ток, но пак същото. След което на 2-ра е бутнахме няколко пъти назад и запали от раз...
Та въпросът ми е, това може ли да е от дюзите? Колата си има мощност и върви добре



Проблем при палене на Голф 2.0 тди
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Проблем при палене на Голф 2.0 тди
Какво включва обслужването?
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Вто 08 май 2012 10:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Проблем при палене на Голф 2.0 тди
Ами включва смяна на агренажен ремък, ролки, маслен и въздушен филтър и всички други части съпътстващи обслужването ако изпускам нещо. Майстора които го прави ми обяснява, че може да е от дюзите... възможно ли е?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Проблем при палене на Голф 2.0 тди
aprupob написа:Ами включва смяна на агренажен ремък, ролки, маслен и въздушен филтър и всички други части съпътстващи обслужването ако изпускам нещо. Майстора които го прави ми обяснява, че може да е от дюзите... възможно ли е?
Е ако проблема се е появил с обслужването, по-скоро не ти е запазил центровката тоз майстор. Обаче няма какво да гадаеш, всичко това се вижда бързо и лесно на VCDS. Иди някой грамотен човек да я погледне

- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Re: Проблем при палене на Голф 2.0 тди
hooligan_sk написа:aprupob написа:Ами включва смяна на агренажен ремък, ролки, маслен и въздушен филтър и всички други части съпътстващи обслужването ако изпускам нещо. Майстора които го прави ми обяснява, че може да е от дюзите... възможно ли е?
Е ако проблема се е появил с обслужването, по-скоро не ти е запазил центровката тоз майстор. Обаче няма какво да гадаеш, всичко това се вижда бързо и лесно на VCDS. Иди някой грамотен човек да я погледне
+1
ако е правил центровка с маркера е така
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем при палене на Голф 2.0 тди
Много е неприятно ,когато някой с извинение "неграмотник" ти бара колата.Аз на моя тъпия дизел винаги коригирам центровката след смяна на ремък с индикатор и винаги се е налагало корекция ,какво остана и за другите,не е единичен случай колеги след "обслужване ремъци ролки", да имат проблеми с палене и вървене ,щото някой е свършил работата през пръсти 

-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Вто 08 май 2012 10:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Проблем при палене на Голф 2.0 тди
Brezel написа:hooligan_sk написа:Е ако проблема се е появил с обслужването, по-скоро не ти е запазил центровката тоз майстор. Обаче няма какво да гадаеш, всичко това се вижда бързо и лесно на VCDS. Иди някой грамотен човек да я погледне
+1
ако е правил центровка с маркера е така
Това ми го каза същото един друг познат, пак майстор. При тези мотори е по прецизна работата, иначе да се надявам да е само това, а не нещо по сериозно :S
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Проблем при палене на Голф 2.0 тди
aprupob написа:Здравейте колеги..... смених съединител и пълно обслужване,.....
Маховика свалян ли е ? Семеринга пипан ли е ? Ако е барано там, си гледайте на VAG-COM-a колкото си щете

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Проблем при палене на Голф 2.0 тди
Dobromirski написа:aprupob написа:Здравейте колеги..... смених съединител и пълно обслужване,.....
Маховика свалян ли е ? Семеринга пипан ли е ? Ако е барано там, си гледайте на VAG-COM-a колкото си щете
Тъй де... ама пушела и гаснела

- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Проблем при палене на Голф 2.0 тди
Тъй де....... знаеш ли за ко говори Добри?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Проблем при палене на Голф 2.0 тди
rabotnika написа:Тъй де....... знаеш ли за ко говори Добри?
Май не дочетох тука

- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Проблем при палене на Голф 2.0 тди
ако семеринга не е поставен правилно има да правят центровки докато развалят резбите и пак нищо няма да стане
дано не е така защото ако е така

дано не е така защото ако е така


-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Вто 08 май 2012 10:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Проблем при палене на Голф 2.0 тди
Сменен е целият комплект, демферен съединител на Sachs. Като я взех колата се оказа, че хората са сложили един съединител втора ръка, колкото да замажат положението и да я продадат. Въобще тая кола си я взех с такъв мерак, а сега ме е яд да я гледам, само главоболия с нея... а парите хич не бяха малко за кола 2004 г.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Проблем при палене на Голф 2.0 тди
Честито
А сега си оправете семеринга. Обяснявам :
Гривната на семеринга се явява гривната на коляновият вал, от която чете датчика на хол и праща инфо към ЕЦУ-то за положението на коляновият вал. Гривната позволява превъртане спрямо коляновият вал и тогава ЕЦУ-то получава грешна информация за РЕАЛНОТО положение на вала , и от там изчислява грешно синхронизацията и тайминга. Ако пък се опиташ да оправиш и синхронизацията по VAG-COM става
Та преди да свалите скоростната кутия направете следното :
Намирате си "спешъл тулс" за заключване на разпределителният и коляновият вал. Обтягате хубаво ремъка и си правите синхронизацията (механично). след туй палиш, и ако семеринга е ОК, синхронизацията по VAG-COM ще е също OK. Ако обаче има разлика, то ъгъла на изместване , който виждате е всъщност ъгъла на който е извъртян семеринга спрямо вярното си положение
Сваляте кутията , намирате си закопчалка и си я монтирате както трябва (във форума имаше тема, бях писал в нея )
PS: viewtopic.php?f=24&t=309821&hilit=%D1%81%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B3

А сега си оправете семеринга. Обяснявам :
Гривната на семеринга се явява гривната на коляновият вал, от която чете датчика на хол и праща инфо към ЕЦУ-то за положението на коляновият вал. Гривната позволява превъртане спрямо коляновият вал и тогава ЕЦУ-то получава грешна информация за РЕАЛНОТО положение на вала , и от там изчислява грешно синхронизацията и тайминга. Ако пък се опиташ да оправиш и синхронизацията по VAG-COM става

Та преди да свалите скоростната кутия направете следното :
Намирате си "спешъл тулс" за заключване на разпределителният и коляновият вал. Обтягате хубаво ремъка и си правите синхронизацията (механично). след туй палиш, и ако семеринга е ОК, синхронизацията по VAG-COM ще е също OK. Ако обаче има разлика, то ъгъла на изместване , който виждате е всъщност ъгъла на който е извъртян семеринга спрямо вярното си положение

Сваляте кутията , намирате си закопчалка и си я монтирате както трябва (във форума имаше тема, бях писал в нея )
PS: viewtopic.php?f=24&t=309821&hilit=%D1%81%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B3
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Вто 08 май 2012 10:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Проблем при палене на Голф 2.0 тди
Благодаря ти много 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта