Проблем при палене на Голф 2.0 тди

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
aprupob
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 08 май 2012 10:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Проблем при палене на Голф 2.0 тди

Мнениеот aprupob » Вто 08 май 2012 10:52


Здравейте колеги! Проблемът е следният, смених съединител и пълно обслужване, и като е взех от сервиза трудно пали.
При студен мотор пали с много газ и изпушва, вече при топъл мотор пали малко по лесно, но пак си иска малко газ.
Миналият ден направо ми изключи все едно няма ток. На контакт светна и при запалването цъка все едно няма ток и изключва, след това ми дадоха ток, но пак същото. След което на 2-ра е бутнахме няколко пъти назад и запали от раз...

Та въпросът ми е, това може ли да е от дюзите? Колата си има мощност и върви добре




Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Проблем при палене на Голф 2.0 тди

Мнениеот hooligan_sk » Вто 08 май 2012 14:03


Какво включва обслужването?


aprupob
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 08 май 2012 10:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Проблем при палене на Голф 2.0 тди

Мнениеот aprupob » Вто 08 май 2012 18:10


Ами включва смяна на агренажен ремък, ролки, маслен и въздушен филтър и всички други части съпътстващи обслужването ако изпускам нещо. Майстора които го прави ми обяснява, че може да е от дюзите... възможно ли е?


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Проблем при палене на Голф 2.0 тди

Мнениеот hooligan_sk » Вто 08 май 2012 18:40


aprupob написа:Ами включва смяна на агренажен ремък, ролки, маслен и въздушен филтър и всички други части съпътстващи обслужването ако изпускам нещо. Майстора които го прави ми обяснява, че може да е от дюзите... възможно ли е?


Е ако проблема се е появил с обслужването, по-скоро не ти е запазил центровката тоз майстор. Обаче няма какво да гадаеш, всичко това се вижда бързо и лесно на VCDS. Иди някой грамотен човек да я погледне :да:


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Проблем при палене на Голф 2.0 тди

Мнениеот Brezel » Вто 08 май 2012 18:55


hooligan_sk написа:
aprupob написа:Ами включва смяна на агренажен ремък, ролки, маслен и въздушен филтър и всички други части съпътстващи обслужването ако изпускам нещо. Майстора които го прави ми обяснява, че може да е от дюзите... възможно ли е?


Е ако проблема се е появил с обслужването, по-скоро не ти е запазил центровката тоз майстор. Обаче няма какво да гадаеш, всичко това се вижда бързо и лесно на VCDS. Иди някой грамотен човек да я погледне :да:


+1
ако е правил центровка с маркера е така


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблем при палене на Голф 2.0 тди

Мнениеот samo_pechka » Вто 08 май 2012 19:34


Много е неприятно ,когато някой с извинение "неграмотник" ти бара колата.Аз на моя тъпия дизел винаги коригирам центровката след смяна на ремък с индикатор и винаги се е налагало корекция ,какво остана и за другите,не е единичен случай колеги след "обслужване ремъци ролки", да имат проблеми с палене и вървене ,щото някой е свършил работата през пръсти :beat_butt2


aprupob
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 08 май 2012 10:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Проблем при палене на Голф 2.0 тди

Мнениеот aprupob » Вто 08 май 2012 20:03


Brezel написа:
hooligan_sk написа:Е ако проблема се е появил с обслужването, по-скоро не ти е запазил центровката тоз майстор. Обаче няма какво да гадаеш, всичко това се вижда бързо и лесно на VCDS. Иди някой грамотен човек да я погледне :да:


+1
ако е правил центровка с маркера е така


Това ми го каза същото един друг познат, пак майстор. При тези мотори е по прецизна работата, иначе да се надявам да е само това, а не нещо по сериозно :S


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Проблем при палене на Голф 2.0 тди

Мнениеот Dobromirski » Сря 09 май 2012 7:57


aprupob написа:Здравейте колеги..... смених съединител и пълно обслужване,.....

Маховика свалян ли е ? Семеринга пипан ли е ? Ако е барано там, си гледайте на VAG-COM-a колкото си щете mhihi


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Проблем при палене на Голф 2.0 тди

Мнениеот hooligan_sk » Сря 09 май 2012 8:06


Dobromirski написа:
aprupob написа:Здравейте колеги..... смених съединител и пълно обслужване,.....

Маховика свалян ли е ? Семеринга пипан ли е ? Ако е барано там, си гледайте на VAG-COM-a колкото си щете mhihi


Тъй де... ама пушела и гаснела :arrow:


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Проблем при палене на Голф 2.0 тди

Мнениеот rabotnika » Сря 09 май 2012 8:19


Тъй де....... знаеш ли за ко говори Добри?


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Проблем при палене на Голф 2.0 тди

Мнениеот hooligan_sk » Сря 09 май 2012 8:23


rabotnika написа:Тъй де....... знаеш ли за ко говори Добри?


Май не дочетох тука :talk:


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Проблем при палене на Голф 2.0 тди

Мнениеот rabotnika » Сря 09 май 2012 8:54


ако семеринга не е поставен правилно има да правят центровки докато развалят резбите и пак нищо няма да стане
дано не е така защото ако е така :beat_butt2 :beat_butt2


aprupob
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 08 май 2012 10:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Проблем при палене на Голф 2.0 тди

Мнениеот aprupob » Сря 09 май 2012 14:56


Сменен е целият комплект, демферен съединител на Sachs. Като я взех колата се оказа, че хората са сложили един съединител втора ръка, колкото да замажат положението и да я продадат. Въобще тая кола си я взех с такъв мерак, а сега ме е яд да я гледам, само главоболия с нея... а парите хич не бяха малко за кола 2004 г.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Проблем при палене на Голф 2.0 тди

Мнениеот Dobromirski » Сря 09 май 2012 22:31


Честито :kissy:
А сега си оправете семеринга. Обяснявам :
Гривната на семеринга се явява гривната на коляновият вал, от която чете датчика на хол и праща инфо към ЕЦУ-то за положението на коляновият вал. Гривната позволява превъртане спрямо коляновият вал и тогава ЕЦУ-то получава грешна информация за РЕАЛНОТО положение на вала , и от там изчислява грешно синхронизацията и тайминга. Ако пък се опиташ да оправиш и синхронизацията по VAG-COM става maikomila
Та преди да свалите скоростната кутия направете следното :
Намирате си "спешъл тулс" за заключване на разпределителният и коляновият вал. Обтягате хубаво ремъка и си правите синхронизацията (механично). след туй палиш, и ако семеринга е ОК, синхронизацията по VAG-COM ще е също OK. Ако обаче има разлика, то ъгъла на изместване , който виждате е всъщност ъгъла на който е извъртян семеринга спрямо вярното си положение :beer
Сваляте кутията , намирате си закопчалка и си я монтирате както трябва (във форума имаше тема, бях писал в нея )

PS: viewtopic.php?f=24&t=309821&hilit=%D1%81%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B3


aprupob
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 08 май 2012 10:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Проблем при палене на Голф 2.0 тди

Мнениеот aprupob » Сря 09 май 2012 23:28


Благодаря ти много :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Sky_is_the_Limit и 40 госта