Вибриращ педал на съединителя - пасат 1.9 ТДИ 110 коня

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Вибриращ педал на съединителя - пасат 1.9 ТДИ 110 коня

Мнениеот hooligan_sk » Съб 28 яну 2012 9:05


Не си губете времето, така е дори при Октавия 1,6 ТДИ комън рейл - чисто нова от магазина. :lol: Разбирасе доста по-леко вибрира от 13 годишния голф(с чисто нов двумасов комплект бтв), но е същото нещо :да: При супърб мк1 почти "нов" също го има, но там е едва доловимо. Но и педала е около 2 пъти по-тежък, такаче... :beer




Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Вибриращ педал на съединителя - пасат 1.9 ТДИ 110 коня

Мнениеот Aprilia » Съб 28 яну 2012 12:29


deversant написа:Горе в ляво..

Аз го взех от Елит кар с някаква отстъпка за около 80-90+ лева и положението си е същото със съединителя :mrgreen:


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Вибриращ педал на съединителя - пасат 1.9 ТДИ 110 коня

Мнениеот hooligan_sk » Съб 28 яну 2012 14:42


Aprilia написа:
deversant написа:Горе в ляво..

Аз го взех от Елит кар с някаква отстъпка за около 80-90+ лева и положението си е същото със съединителя :mrgreen:


:deal :012:


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Вибриращ педал на съединителя - пасат 1.9 ТДИ 110 коня

Мнениеот Aprilia » Съб 28 яну 2012 14:51


hooligan_sk написа:
Aprilia написа:
deversant написа:Горе в ляво..

Аз го взех от Елит кар с някаква отстъпка за около 80-90+ лева и положението си е същото със съединителя :mrgreen:


:deal :012:

Аз го сменях като обслужвах (превантивно), при мен това със съединителя е едвам долувимо и то само на моменти още от както я купих :mrgreen:


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Вибриращ педал на съединителя - пасат 1.9 ТДИ 110 коня

Мнениеот hooligan_sk » Съб 28 яну 2012 15:00


Aprilia написа:
hooligan_sk написа:
Aprilia написа:
deversant написа:Горе в ляво..

Аз го взех от Елит кар с някаква отстъпка за около 80-90+ лева и положението си е същото със съединителя :mrgreen:


:deal :012:

Аз го сменях като обслужвах (превантивно), при мен това със съединителя е едвам долувимо и то само на моменти още от както я купих :mrgreen:


Прочети първото изречение от първия пост на страницата :да:


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Вибриращ педал на съединителя - пасат 1.9 ТДИ 110 коня

Мнениеот penko_pulev » Вто 05 ное 2013 15:32


Хайде да изровим малко тая тема. Преди 4-5 месеца смяна на съединител със сетъп 1З АЦЕ. Веднага след смяната огромни вибрации, както в педала така и в купето но при подаване а газ. Подаваш газ и задържаш педала на газта в едно положение, вибрациите изжезват след като колата е набрала и се движи с постоянна скорост. Подаваш газ и почва да бучи и трепери купето.
Преди 4 дена смених отново съединител, този път пълен комплект Валео заедно с маховика. Признаците са същите но значително по-малко изразени но пък тенденциозно се увеличават. Прави впечатление, че когато подаваш газ вибрациите в педала се искоряват в такта на мотора, намаляш ли намалят и те но се усещат доста силно в педала на съединителя. Отсрани на няколко метра от колата се чува едно ритмично тупкане заедно с работата на двигателя, качваш се в колата и това тупкане е точно в такт с педала. Възможно ли е при предната смяна на съединителя да е повредана кутията или разбития маховик да я е повренил, лагер или да изкриви първичния вал. При смяната за малко кутията да бъде изпусната и за момент увисна с цялата си тежест само на вала. Не знам вече къде да търся проблема. Имам чувството, че никой не може да диагностицира колата както трябва. От Пловдив съм и ми се изказват само предположения свързани с много разходи и проби. Започвам да се чудя дали колата да не отива в раздела за части.
Поздрави колеги.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Вибриращ педал на съединителя - пасат 1.9 ТДИ 110 коня

Мнениеот hooligan_sk » Вто 05 ное 2013 17:12


penko_pulev написа:Хайде да изровим малко тая тема. Преди 4-5 месеца смяна на съединител със сетъп 1З АЦЕ. Веднага след смяната огромни вибрации, както в педала така и в купето но при подаване а газ. Подаваш газ и задържаш педала на газта в едно положение, вибрациите изжезват след като колата е набрала и се движи с постоянна скорост. Подаваш газ и почва да бучи и трепери купето.
Преди 4 дена смених отново съединител, този път пълен комплект Валео заедно с маховика. Признаците са същите но значително по-малко изразени но пък тенденциозно се увеличават. Прави впечатление, че когато подаваш газ вибрациите в педала се искоряват в такта на мотора, намаляш ли намалят и те но се усещат доста силно в педала на съединителя. Отсрани на няколко метра от колата се чува едно ритмично тупкане заедно с работата на двигателя, качваш се в колата и това тупкане е точно в такт с педала. Възможно ли е при предната смяна на съединителя да е повредана кутията или разбития маховик да я е повренил, лагер или да изкриви първичния вал. При смяната за малко кутията да бъде изпусната и за момент увисна с цялата си тежест само на вала. Не знам вече къде да търся проблема. Имам чувството, че никой не може да диагностицира колата както трябва. От Пловдив съм и ми се изказват само предположения свързани с много разходи и проби. Започвам да се чудя дали колата да не отива в раздела за части.
Поздрави колеги.


Уви за да го хванеш тоя проблем наистина трябват проби и средства. Което надали си струва.


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Вибриращ педал на съединителя - пасат 1.9 ТДИ 110 коня

Мнениеот penko_pulev » Вто 05 ное 2013 18:54


Не си струва нито времето нито средствата колега. :icon_lol Отдавна съм се отказал да правя каквото и да било по нея. Лошото е, че няма средства за друга иначе веднага я махам.
http://www.tech-co.bg/buletini/vazhna-informaciya-za-izbyagvane-na-vibracii-na-pedala-na-sedinitelya
За вибрациите в педала разбирам, че е нормално при много автомобили и не само от Ваг. Във форумите е пълно с подобни теми. :)
За останалото тази вечер ми изказаха едно предположение момчетата при които ходя когато не мога да извърша сам ремонта. Според тях колата няма мощност и започва да движи геометрията след 2300 оборота. От там в ниските обороти няма мощност и претриса като резонира в купето. След диагностиката се оказа, че дебитомера е умрял напълно и явно компютъра ограничава впъскването на горивото в ниските и тежкото купе едвам ускорява. Посъветваха ме да сменя вакумните маркучи, да изолирам ЕГР-а понеже са му махнати вакумите но няма ламарина и да взема дебитомер от познат за проба. Евентуално след това ще се мисли за друго ако има проблеми.
Та за сега това колеги, ако остане време тези дни, ще се ходи по магазините за маркучи пък да видим ще изкочи ли заека от някъде.
Поздрави


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8992
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Вибриращ педал на съединителя - пасат 1.9 ТДИ 110 коня

Мнениеот samo_pechka » Вто 05 ное 2013 19:00


Записвам се за темата .


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Вибриращ педал на съединителя - пасат 1.9 ТДИ 110 коня

Мнениеот penko_pulev » Вто 05 ное 2013 19:06


ОФФ Ти до къде я докара? На мен не ми остава време да пробвам това за което си говорихме, че съм на работа от тъмно до тъмно. Събота и неделя все се намира нещо за правене вкъщи. На някой ако му идва нещо на ума, което не е свързано с колянови валове и други скоростни кутии да се чувства поканен да сподели с нас :c020 Аз ако успея да направя нещо тези дни ще пиша директно в темата.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8992
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Вибриращ педал на съединителя - пасат 1.9 ТДИ 110 коня

Мнениеот samo_pechka » Вто 05 ное 2013 19:49


Значи нека първо уточня колата- А4 АФН куатро . При мен няма вибрация от съединителя . При мен вибрациите са ,когато колата работи на ниски - студена топла няма значение. Отначало не тресеше така ауспуха , но напоследък ме "изкара" от релси и я вкарах в бокса :Mr Green Fun в гаража си имам канал , огледах щателно колата . Преди това обаче за протокола да кажа , че съединителя (двумасов) е сменян чистак нов-комплект преди около 30-ина к.км (сервизна история) ,тогава са сменили и тампоните трита по мотора. Не са сменяни двата на скоростите . Ниските на мотора са 820+-2 някъде :rolleyes
Та отначало си мислех ,че нещо по тампони на ауспуха са проблем ( като ги стегна със скоби - утихва яко ) но самите те са си екстра :question няма напукано разтеглено и т.н. и стигнах до извода за меката връзка. На вид е екстра , корава и т.н. Смъкнах ауспуха и кат-а с меката връзка , при огледа не намирам някакъв проблем по нея , по предложение на колегата penko_pulev мисля да я стегна с две-три скоби за водни съединения и да видя как ще се държи . Ще се възползвам от съвета му да видим :beer Но сега съм се насочил към смяна на семеринг, на фланеца, на задния диф. Така и така съм смъкнал всичко , имам едно омазняване и ме дразни донякъде :redface като го сменя и кача обратно гърнетата , тогава ще "процедирам" по меката връзка и ще "кача" ниските на 903 оборота да видим ще тресе ли :rolleyes ...


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Вибриращ педал на съединителя - пасат 1.9 ТДИ 110 коня

Мнениеот penko_pulev » Вто 05 ное 2013 23:35


Аз миналата зима така имах едно тропане на тихи обороти. Подадеш малко газ и изчезваше, направо ме вбесяваше. Вдигнах оборотите на 903.и поутихна малко. После след месец пак се появи и после изчезна от самосебе си. Хммм замислям се и аз да разхвърлям пак гърнетата. Както и да, мисълта ми беше че това със скобитекакто ти бях писъл го четох някъде. Стяга се меката педераст*я че ако е омекнала хептен уж да я държат и така намаляли вибрациите. Ти щом стягаш тампоните на гърнетата със скоби и намалят защо не им сложиш по едни дебели свински/миши опашки и карай така временно. Ако всичко е добре може да смениш тампоните ....опа сега се сетих че са ти сменени ...Хммм вибрации :) Да ти е кеф чак с тез нашие коли. В другата тема за съединителя един колега си скубе косите и той от вибрации. Ама при него е непоносимо вътре в колата. Както беше и при мен.... За задния диф съвет не мога да дам. Нямам, не съм човъркал и не знам :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kiko26 и 37 госта