При супърб мк1 почти "нов" също го има, но там е едва доловимо. Но и педала е около 2 пъти по-тежък, такаче... 

При супърб мк1 почти "нов" също го има, но там е едва доловимо. Но и педала е около 2 пъти по-тежък, такаче... 
deversant написа:Горе в ляво..

Aprilia написа:deversant написа:Горе в ляво..
Аз го взех от Елит кар с някаква отстъпка за около 80-90+ лева и положението си е същото със съединителя

hooligan_sk написа:Aprilia написа:deversant написа:Горе в ляво..
Аз го взех от Елит кар с някаква отстъпка за около 80-90+ лева и положението си е същото със съединителя
![]()

Aprilia написа:hooligan_sk написа:Aprilia написа:deversant написа:Горе в ляво..
Аз го взех от Елит кар с някаква отстъпка за около 80-90+ лева и положението си е същото със съединителя
![]()
Аз го сменях като обслужвах (превантивно), при мен това със съединителя е едвам долувимо и то само на моменти още от както я купих


penko_pulev написа:Хайде да изровим малко тая тема. Преди 4-5 месеца смяна на съединител със сетъп 1З АЦЕ. Веднага след смяната огромни вибрации, както в педала така и в купето но при подаване а газ. Подаваш газ и задържаш педала на газта в едно положение, вибрациите изжезват след като колата е набрала и се движи с постоянна скорост. Подаваш газ и почва да бучи и трепери купето.
Преди 4 дена смених отново съединител, този път пълен комплект Валео заедно с маховика. Признаците са същите но значително по-малко изразени но пък тенденциозно се увеличават. Прави впечатление, че когато подаваш газ вибрациите в педала се искоряват в такта на мотора, намаляш ли намалят и те но се усещат доста силно в педала на съединителя. Отсрани на няколко метра от колата се чува едно ритмично тупкане заедно с работата на двигателя, качваш се в колата и това тупкане е точно в такт с педала. Възможно ли е при предната смяна на съединителя да е повредана кутията или разбития маховик да я е повренил, лагер или да изкриви първичния вал. При смяната за малко кутията да бъде изпусната и за момент увисна с цялата си тежест само на вала. Не знам вече къде да търся проблема. Имам чувството, че никой не може да диагностицира колата както трябва. От Пловдив съм и ми се изказват само предположения свързани с много разходи и проби. Започвам да се чудя дали колата да не отива в раздела за части.
Поздрави колеги.
Аз ако успея да направя нещо тези дни ще пиша директно в темата.
в гаража си имам канал , огледах щателно колата . Преди това обаче за протокола да кажа , че съединителя (двумасов) е сменян чистак нов-комплект преди около 30-ина к.км (сервизна история) ,тогава са сменили и тампоните трита по мотора. Не са сменяни двата на скоростите . Ниските на мотора са 820+-2 някъде
Но сега съм се насочил към смяна на семеринг, на фланеца, на задния диф. Така и така съм смъкнал всичко , имам едно омазняване и ме дразни донякъде Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 63 госта