Не мога да центровам помпата на АФН

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
instantaccess
Мнения: 689
Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg

Re: Не мога да центровам помпата на АФН

Мнениеот instantaccess » Чет 28 ное 2013 21:40


Това с обръщането на тръбичките трябва да си много упорит и силен в ръцете да го направиш. Няма как да стане според мен, ако се следва логиката на тръбичките - те са две по две и даже по двойки не можеш да ги размениш. Това ако сваляш и четирите, но аз силно се съмнявам, че колегата ги е свалял и откъм дюзите.
Пробвай с крайно задно положение :th_up




kikomoto
Мнения: 27
Регистриран на: Вто 13 сеп 2011 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоев град

Re: Не мога да центровам помпата на АФН

Мнениеот kikomoto » Пет 29 ное 2013 20:44


Ама ,колегата е написал,че не е направил както трябва центровката,ама няма кой да прочете.Колега гърбиците на 1 цилиндър трябва да са нагоре,а на 4 да са на колебливо,дето казваш да са готови да натиснат повдигачите.превърти разпределителния вал на 180 градуса и ще запали.


malkia873
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 26 дек 2012 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: italy

Re: Не мога да центровам помпата на АФН

Мнениеот malkia873 » Пет 29 ное 2013 21:53


Ами че то ас пробвах и като въртях помпата на 180 градуса и на 90 градуса.Че стигнахн да броя зъбите на колелото са 44 ас пробвах на всеки 11 и курец.


kikomoto
Мнения: 27
Регистриран на: Вто 13 сеп 2011 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоев град

Re: Не мога да центровам помпата на АФН

Мнениеот kikomoto » Пет 29 ное 2013 21:54


Колега,не помпата,а вала.Ама,то си има белези навсякъде.


malkia873
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 26 дек 2012 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: italy

Re: Не мога да центровам помпата на АФН

Мнениеот malkia873 » Пон 02 дек 2013 1:13


колеги с ваша помощ успях да запаля но мени оборотите си и яко пуши няма мошност като бутна плочката кум стъклото пък се форсира много сега оборотите играят на 700 и 1000 и по трудно пали двигателя работи шумно как да я регулирам сега МНОГО ВИ БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ КОИТО МИ ПИСАХТЕ


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: Не мога да центровам помпата на АФН

Мнениеот bobitur » Пон 02 дек 2013 7:21


malkia873 написа:колеги с ваша помощ успях да запаля но мени оборотите си и яко пуши няма мошност като бутна плочката кум стъклото пък се форсира много сега оборотите играят на 700 и 1000 и по трудно пали двигателя работи шумно как да я регулирам сега МНОГО ВИ БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ КОИТО МИ ПИСАХТЕ

Ами с вагком виж колко са мг на празен ход. За да играят толкова и да ги мени са под 1.6, а пък за пушенето, може да е на закъснение самата помпа.


malkia873
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 26 дек 2012 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: italy

Re: Не мога да центровам помпата на АФН

Мнениеот malkia873 » Пон 02 дек 2013 11:11


колега нямам вак ком,но исках поне да мога да я настроя да пали и да държи що годе някакви обороти и след това вече ще я карам на майстор за фините настройки.Значи да я бутна помпата в посока на въртене на ремъка.


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Не мога да центровам помпата на АФН

Мнениеот phantom_ » Пон 02 дек 2013 12:18


Разхлаби болтовете на помпата преди да я запалиш за да можеш да я регулираш по време на работа.Запали я и тогава вече мърдаи помпата на предварение/закъснение и ше гледаш как работи двигателя и дали има пушек отзад,когато изчисти всичко или започне да работи по добре я остави така и се заеми ако има нужда от плочката.Мърдаи всичко много леко по време на работа защото милиметри имат голяма разлика.


malkia873
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 26 дек 2012 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: italy

Re: Не мога да центровам помпата на АФН

Мнениеот malkia873 » Пон 02 дек 2013 19:11


Колеги маи от толкова въртене маи съсипах стартера.Та като въртя на стартер контри, като ме дръпна приятел запалих, но съм и дал максимално гориво та се форсира на макс.Преди да почне да ми контри се опитах да я регулирам докато работи,но като я нагодя да не се форсира а да работи на около 1000 оборота после не пали.Възможно ли е да несъм направил центровката на двигателя добре защото,като запали се чува много остра работа на двигатела.Или пък да сам натегнал дюзите повече, защото ги свалях за почистване.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Не мога да центровам помпата на АФН

Мнениеот Zinoto » Пон 02 дек 2013 19:56


Май си на много предварение, ако имаше диагностика щеше да видиш и да се ориентираш ама така...


malkia873
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 26 дек 2012 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: italy

Re: Не мога да центровам помпата на АФН

Мнениеот malkia873 » Пон 02 дек 2013 20:26


Утре ще се пробвам да прехвърля един зъб на помпата назад и ако не пали по никакъв начин ще пробвам 2 зъба на пред обаче и стартера ще трябва да свалям по някога вурти а по някога контри и така или щрака абе маани маани :banghead :scare3 :cry


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Не мога да центровам помпата на АФН

Мнениеот phantom_ » Чет 05 дек 2013 17:11


malkia873 написа:Утре ще се пробвам да прехвърля един зъб на помпата назад и ако не пали по никакъв начин ще пробвам 2 зъба на пред обаче и стартера ще трябва да свалям по някога вурти а по някога контри и така или щрака абе маани маани :banghead :scare3 :cry



Клега ти май не четеш?За какво ти е да махаш ремъка и така да даваш предварение/закъснение?

phantom_ написа:Разхлаби болтовете на помпата преди да я запалиш за да можеш да я регулираш по време на работа.Запали я и тогава вече мърдаи помпата на предварение/закъснение и ше гледаш как работи двигателя и дали има пушек отзад,когато изчисти всичко или започне да работи по добре я остави така и се заеми ако има нужда от плочката.Мърдаи всичко много леко по време на работа защото милиметри имат голяма разлика.


А щом стартера затяга може и да си му разказал играта..


malkia873
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 26 дек 2012 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: italy

Re: Не мога да центровам помпата на АФН

Мнениеот malkia873 » Чет 05 дек 2013 21:34


Колега не мога да обера предварението с болтовете.Сега ми остава в събота след обяд,или неделя да пробвам да превъртя зъбите на помпата на зад един.Когато напъна помпата максимално по посока въртене на ремъка колата пали много трудно и не мога да и регулирам милиграмите защото като запали се форсира и като чукна плочката към двигателя да ги постигне около 900 1000 оборота колата ги мени и като я угася, после няма палене трябва пак да бутна плочката към прозореца и пак пали с 300 та зора.Като запали, работи много шумно и пуши яко.Затова ме навежда на мисълта че трябва един зъб да върна обратно посоката на въртене.БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ДАДОХТЕ МИ ДОСТА ПОЛЕЗНИ СЪВЕТИ БЕЗ КОИТО НЯМАШЕ ДА СЕ СПРАВЯ.


malkia873
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 26 дек 2012 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: italy

Re: Не мога да центровам помпата на АФН

Мнениеот malkia873 » Нед 08 дек 2013 21:10


Колеги помагайте нафта в маслото.Източих 2 литра масло да дойде на ниво.Четох за 0 пръстени къде се намират медните дифтунки ли, или нещо др.Преди да се заема с ремонта на помпата също палеше много трудно.Затова си мислех че е от теча ,но четох че от тея 0 пръстени пак праела проблеми за първи старт и ми беше покачила расхода на гориво


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Не мога да центровам помпата на АФН

Мнениеот phantom_ » Нед 08 дек 2013 21:21


Твоят двигател няма О-пръстени колега не се притеснявай..Нафтата в маслото е най-вероятно от това където си я мъчел да я палиш или от някоя пикаеща дюза.Като го запалиш и покараш ще разбереш от какво точно е.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта