Турбината се чува силно

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
sharan4e
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Турбината се чува силно

Мнениеот sharan4e » Вто 01 май 2007 3:26


Здравейте колеги, на моя шаран много отчетливо се чува турбото(почти не се чува двигателя, особено при ускоряване, а само свиренето). Това какво означава? Двигателя е afn 110 к.с. с чип
Нормално ли е да пуши повече при високи обороти(черен дим) и при ниски обороти на висока предавка при по-рязко подаване на газ...
Пушенето се появи след чипа.... И изобщо се чудя какво точно променя този чип(ефект от него има, спор няма)
Благодаря ви..




Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Вто 01 май 2007 8:36


Добре дошъл колега!Много да те слуша Шаро :wink: Функцията търсене във форума е изключително полезна - пишеш чип и .......
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... &start=300 виж мнението на brezel и www.spoika.info :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 01 май 2007 13:13


На АФН така им се чуват турбините особенно ако и катализатора е махнат-споко си карай :) .Пушенето вероятно е от чипа.Ако искаш да разбереш дали всичко е ОК на колата ритай някой от форума да ти я закачи на ВАГ-Ком.


Потребителски аватар
sharan4e
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот sharan4e » Вто 01 май 2007 14:07


Благодаря ви пичове, шарана иначе варви като луд в сравнение с преди чипа... Като стана дума за vag-kom кой може да я диагностицира...Честно казано не съм сигурен че всичко и е наред, защото преди да сложа чипа много много не вървеше...


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 01 май 2007 16:15


В Сф WastelandTD,Vaskoto1 и майче niki 7676 и Rumen имат.


Потребителски аватар
sharan4e
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот sharan4e » Вто 01 май 2007 19:43


БЛАГОДАРСКО БРАТЛЕ.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Вто 08 май 2007 8:14


Здравейте колега !
Май имаш същият проблем като моят. Малко ще е дългичко но мисля ще ти е от полза, но само ако съединяването на маркучите е тип "clips"
така....двигател ARL 150 PS + чип = 185PS , всичко супер. Леко изпушване при ниски обороти и педал на max- нормално. Напоследък ми правеше впечатление повишено "свирене" на турбината и повишено пушене , но смятах , че си внушавам а и VAG-COM ми даваше всичко ОК, докато не "гръмна" единият маркуч. едвам се прибрах. Оказа се, че не маркуча, а съединението между него и интеркулера се е прецакало (има едно О-пръстенче и две зъбчета които се защипват от една скоба тип "clips"). От вибрациите и от налягането на турбината самото съединение се "движи" като се износват зъбите, докато "изплюе". както и да е , чудих се какво да го правя и понеже този маркуч беше къс и одобен за разкачане от другата страна при нужда... със силикон и умря !
Учудването ми беше голямо когато на другият ден го нямаше свистенето както и черните облаци дим в огледалото. Предполагам е имало лек недостиг на въздух който не се е отчитал като грешка, но променя сместта в двигателя и повишава димните газове.
За съжаление от скоро отново започна да свисти и подпушва, явно е ред на следващото :( но неможе всичките да ги залепя, ако се наложи демонтаж.....трябва да се режат !!!!
така че колеги...ПОМАГАЙТЕ !!!!!!


mi_ho
Мнения: 192
Регистриран на: Вто 19 дек 2006 12:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mi_ho » Вто 08 май 2007 11:31


Колега, маркуч за турбото не можеш да го залепиш със силикон. Просто налягането е доста голямо и силикона няма да издържи. Отделно, по маркуча със сигурност има в по-малка или по-голяма степен и масло. Така че силикона ще изпусне със сигурност. Проблемът е, че можеш да хванеш пропуска само като надува турбото. При мен си реших този проблем с лейкопласт / или левкопласт-не знам как се пише/. Лейкопласта трябва да е от най-старият модел, по-новите не стават. Та взимаш от него и намотаваш. Гаранция, че ще издържи поне 2-3 месеца /може и вечно/. А ако става въпрос само за снадките, т.е.маркуч със държина около 4-5 см.по-добре нови. Струват около 20-30 лева. Моят маркуч, който е скъсан е с дължина около 25 см., има лека извивка във формата на S и оригинален на VW струва точно 270 :roll: лева.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Вто 08 май 2007 13:20


Не самият маркуч ами съединението, то е алуминиево. Ето за какво става въпрос : Изображение


Потребителски аватар
sharan4e
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот sharan4e » Чет 10 май 2007 6:45


Mi-ho, имаш ли възможност да качиш снимки на маркуча, който си залепил или обясни по-точно кой маркуч е.
Благодаря.


mi_ho
Мнения: 192
Регистриран на: Вто 19 дек 2006 12:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mi_ho » Чет 10 май 2007 22:07


От интеркулера излиза една пластмасова тръба. После има един маркуч /въпросният/, около 20-тина см.във формата на S. След това отново пластмасова тръба и от там в колектора. Утре ще се опитам да го снимам.


Потребителски аватар
sharan4e
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот sharan4e » Пет 11 май 2007 6:23


Ами като свисти така изпуска ли налягане? Нормално ли е да не върви както трябва?


Потребителски аватар
sharan4e
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот sharan4e » Нед 13 май 2007 18:38


Оказа се, че тръбата от дебитомера към турбото е счупена малко и от там смуче въздух и се чува по-силно. Струва "само" 138лв и май ще има побългаряване :077: стига да може.
Благодаря ви за помощта. :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: simo7 и 120 госта