Здравейте колеги, на моя шаран много отчетливо се чува турбото(почти не се чува двигателя, особено при ускоряване, а само свиренето). Това какво означава? Двигателя е afn 110 к.с. с чип
Нормално ли е да пуши повече при високи обороти(черен дим) и при ниски обороти на висока предавка при по-рязко подаване на газ...
Пушенето се появи след чипа.... И изобщо се чудя какво точно променя този чип(ефект от него има, спор няма)
Благодаря ви..
Турбината се чува силно
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Добре дошъл колега!Много да те слуша Шаро
Функцията търсене във форума е изключително полезна - пишеш чип и .......
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... &start=300 виж мнението на brezel и www.spoika.info

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... &start=300 виж мнението на brezel и www.spoika.info

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Здравейте колега !
Май имаш същият проблем като моят. Малко ще е дългичко но мисля ще ти е от полза, но само ако съединяването на маркучите е тип "clips"
така....двигател ARL 150 PS + чип = 185PS , всичко супер. Леко изпушване при ниски обороти и педал на max- нормално. Напоследък ми правеше впечатление повишено "свирене" на турбината и повишено пушене , но смятах , че си внушавам а и VAG-COM ми даваше всичко ОК, докато не "гръмна" единият маркуч. едвам се прибрах. Оказа се, че не маркуча, а съединението между него и интеркулера се е прецакало (има едно О-пръстенче и две зъбчета които се защипват от една скоба тип "clips"). От вибрациите и от налягането на турбината самото съединение се "движи" като се износват зъбите, докато "изплюе". както и да е , чудих се какво да го правя и понеже този маркуч беше къс и одобен за разкачане от другата страна при нужда... със силикон и умря !
Учудването ми беше голямо когато на другият ден го нямаше свистенето както и черните облаци дим в огледалото. Предполагам е имало лек недостиг на въздух който не се е отчитал като грешка, но променя сместта в двигателя и повишава димните газове.
За съжаление от скоро отново започна да свисти и подпушва, явно е ред на следващото
но неможе всичките да ги залепя, ако се наложи демонтаж.....трябва да се режат !!!!
така че колеги...ПОМАГАЙТЕ !!!!!!
Май имаш същият проблем като моят. Малко ще е дългичко но мисля ще ти е от полза, но само ако съединяването на маркучите е тип "clips"
така....двигател ARL 150 PS + чип = 185PS , всичко супер. Леко изпушване при ниски обороти и педал на max- нормално. Напоследък ми правеше впечатление повишено "свирене" на турбината и повишено пушене , но смятах , че си внушавам а и VAG-COM ми даваше всичко ОК, докато не "гръмна" единият маркуч. едвам се прибрах. Оказа се, че не маркуча, а съединението между него и интеркулера се е прецакало (има едно О-пръстенче и две зъбчета които се защипват от една скоба тип "clips"). От вибрациите и от налягането на турбината самото съединение се "движи" като се износват зъбите, докато "изплюе". както и да е , чудих се какво да го правя и понеже този маркуч беше къс и одобен за разкачане от другата страна при нужда... със силикон и умря !
Учудването ми беше голямо когато на другият ден го нямаше свистенето както и черните облаци дим в огледалото. Предполагам е имало лек недостиг на въздух който не се е отчитал като грешка, но променя сместта в двигателя и повишава димните газове.
За съжаление от скоро отново започна да свисти и подпушва, явно е ред на следващото

така че колеги...ПОМАГАЙТЕ !!!!!!
Колега, маркуч за турбото не можеш да го залепиш със силикон. Просто налягането е доста голямо и силикона няма да издържи. Отделно, по маркуча със сигурност има в по-малка или по-голяма степен и масло. Така че силикона ще изпусне със сигурност. Проблемът е, че можеш да хванеш пропуска само като надува турбото. При мен си реших този проблем с лейкопласт / или левкопласт-не знам как се пише/. Лейкопласта трябва да е от най-старият модел, по-новите не стават. Та взимаш от него и намотаваш. Гаранция, че ще издържи поне 2-3 месеца /може и вечно/. А ако става въпрос само за снадките, т.е.маркуч със държина около 4-5 см.по-добре нови. Струват около 20-30 лева. Моят маркуч, който е скъсан е с дължина около 25 см., има лека извивка във формата на S и оригинален на VW струва точно 270
лева.

- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: petiop и 165 госта