VAG DPF и общи положения при DPF
- samo_pechka
- Мнения: 8943
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: VAG DPF и общи положения при DPF
Аз само искам да добавя следното: нека не се вживяваме чак толкова и честата регенерация ( принудително пусната) не е панацея и всяко такова пускане без основателна причина води до по-ранно напукване и излизане от строя на питата. А нафтата в маслото-башка.
- Traytor
- Мнения: 1828
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: VAG DPF и общи положения при DPF
Нафтата в маслото си е сериозен проблем. Жената много искаше А3 и понеже щеше редовно да си ходи до Твърдица с майка си, взехме дизелова, че излезе читава…. 90% каране на градско, само активни регенерации, сменям и маслото на 5000км, че ме е страх да не стигне до буталата в изгасено положение.
- Traytor
- Мнения: 1828
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: VAG DPF и общи положения при DPF
А някой с iphone да сподели какво ползва, че VAG DPF е само за андроид, а с лаптопа е голяма хамалогия всеки път(да не говорим, че батерията държи вече по 15 минути)
Re: VAG DPF и общи положения при DPF
Аз ползвам OBDEleven. Вярно, по-скъп е, но е равносилен на VCDS ако си платиш лиценз, иначе безплатно е само четене и триене на грешки, диагностика и тн. Самия донгъл е около 150-180 лв, но си заслужава парите.
- Traytor
- Мнения: 1828
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: VAG DPF и общи положения при DPF
Ами, аз така или иначе ще вземам защото с клонинг на VCDS адаптациите на някои от модулите не се отключват, въпреки че приема кода за сигурност, но ми се щеше временно да имам вариант с елм донгъла който дойде с мултимедията на жена ми. (парите в къщи идват от мен, но от как малката се е родила, аз съм последния до когото стигат, та събирам от закуски….)
Re: VAG DPF и общи положения при DPF
Traytor написа:Нафтата в маслото си е сериозен проблем. Жената много искаше А3 и понеже щеше редовно да си ходи до Твърдица с майка си, взехме дизелова, че излезе читава…. 90% каране на градско, само активни регенерации, сменям и маслото на 5000км, че ме е страх да не стигне до буталата в изгасено положение.
Това с нафтата при всички DPF ли се проявява или при по-старите модели?
- Traytor
- Мнения: 1828
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: VAG DPF и общи положения при DPF
Не съм сигурен, на А8цата никога не съм имал проблеми, а се караше страшно много на градско(а тая 3ка дизел си беше стара барака), А3-ката е CFFB 2012. До колкото разбрах е нормално, ако всички регенерации са активни, в града. При пасивната регенерация няма допълнителни впръсквания.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: artyom и 63 госта