VAG DPF и общи положения при DPF

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8943
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: VAG DPF и общи положения при DPF

Мнениеот samo_pechka » Чет 15 май 2025 19:32


Аз само искам да добавя следното: нека не се вживяваме чак толкова и честата регенерация ( принудително пусната) не е панацея и всяко такова пускане без основателна причина води до по-ранно напукване и излизане от строя на питата. А нафтата в маслото-башка.




Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1828
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: VAG DPF и общи положения при DPF

Мнениеот Traytor » Пон 19 май 2025 17:42


Нафтата в маслото си е сериозен проблем. Жената много искаше А3 и понеже щеше редовно да си ходи до Твърдица с майка си, взехме дизелова, че излезе читава…. 90% каране на градско, само активни регенерации, сменям и маслото на 5000км, че ме е страх да не стигне до буталата в изгасено положение.


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1828
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: VAG DPF и общи положения при DPF

Мнениеот Traytor » Съб 31 май 2025 15:53


А някой с iphone да сподели какво ползва, че VAG DPF е само за андроид, а с лаптопа е голяма хамалогия всеки път(да не говорим, че батерията държи вече по 15 минути)


Потребителски аватар
railfan
Мнения: 1112
Регистриран на: Вто 13 сеп 2016 17:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBAB 2009

Re: VAG DPF и общи положения при DPF

Мнениеот railfan » Нед 01 юни 2025 12:49


Аз ползвам OBDEleven. Вярно, по-скъп е, но е равносилен на VCDS ако си платиш лиценз, иначе безплатно е само четене и триене на грешки, диагностика и тн. Самия донгъл е около 150-180 лв, но си заслужава парите.


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1828
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: VAG DPF и общи положения при DPF

Мнениеот Traytor » Нед 01 юни 2025 13:09


Ами, аз така или иначе ще вземам защото с клонинг на VCDS адаптациите на някои от модулите не се отключват, въпреки че приема кода за сигурност, но ми се щеше временно да имам вариант с елм донгъла който дойде с мултимедията на жена ми. (парите в къщи идват от мен, но от как малката се е родила, аз съм последния до когото стигат, та събирам от закуски….)


Потребителски аватар
MMX
Мнения: 1733
Регистриран на: Пет 05 мар 2010 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: VAG DPF и общи положения при DPF

Мнениеот MMX » Нед 01 юни 2025 19:24


Traytor написа:Нафтата в маслото си е сериозен проблем. Жената много искаше А3 и понеже щеше редовно да си ходи до Твърдица с майка си, взехме дизелова, че излезе читава…. 90% каране на градско, само активни регенерации, сменям и маслото на 5000км, че ме е страх да не стигне до буталата в изгасено положение.

Това с нафтата при всички DPF ли се проявява или при по-старите модели?


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1828
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: VAG DPF и общи положения при DPF

Мнениеот Traytor » Нед 01 юни 2025 19:37


Не съм сигурен, на А8цата никога не съм имал проблеми, а се караше страшно много на градско(а тая 3ка дизел си беше стара барака), А3-ката е CFFB 2012. До колкото разбрах е нормално, ако всички регенерации са активни, в града. При пасивната регенерация няма допълнителни впръсквания.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: artyom и 63 госта