
Passat B5.5 AVF ремонт на TDI-PD мотор
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Пет 18 ное 2011 13:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgaria
Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!
Моля, дайте някакви координати на Добромирски телефон,град,или нещо др.
- RadoShopa
- Мнения: 590
- Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!
novak987 написа:Моля, дайте някакви координати на Добромирски телефон,град,или нещо др.
Ако се вгледаш по-внимателно в темата,и то няколко поста назад, ще видиш от кой град е,а и начин за връзка с него....така нареченото Лично съобщение

- nba_star
- Мнения: 24
- Регистриран на: Вто 31 мар 2009 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!
Колеги и аз имам същият проблем и мисля че трябва да се сменят гумичките и реглажните болтове на дюзите.Моля препоръчайте ми някой майстор за тази операция в София?
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 01 окт 2009 22:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko tarnovo
Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!
здр колеги.Бих искал да попитам колегите кадето са сменяли на дюзите уплатнениата да кажат как се вади самата дюза.с спецялен ключ или като и се развива държача и само се издарпва.става вапрос за AVB мотора.Благодаря предварително
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 01 окт 2009 22:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko tarnovo
Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!
мерси колега 

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!
Здравейте колеги. Понеже скоро ще се сдобия с една 5.5 ПД, а до сега карам Б3 бензинов и не ги чаткам тия дизеляци. Имам въпрос към автора на темата или всички знаещи относно това дали е лесно да се свалят ПД за да се сменят опръстените и почистят. От снимките не мога да разбера разпределителния вал ли участва в натискането на ПД. Тоест пипа ли се зацепването на ангренажния ремък или някакъв друг вал ги натиска(нещо стои като от 2 парчета тоя вал). Абе с две думи пипа ли се центровката или не се бара ?
Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!
Значи човек с средно добра кадърност може сам да се справи с почистването на дюзите и смяната на опръстените ?
На бензиновия най-големите ми ремонт беше ремонт на клапите на парното-2 пъти го разглобявах и после и на Ауди Б4 повторих интервенцията успено. Стартера на пасата го ремонтирах сам и хиляди други ремонти за 10 години. Тоест имам неква средна кадърност. Та дали може да го барам ПД-то ? Некви тънкости - нещо със затягане на болчетата. Защо тоя вал- ли е, се състои от 2 части- ли са ?
На бензиновия най-големите ми ремонт беше ремонт на клапите на парното-2 пъти го разглобявах и после и на Ауди Б4 повторих интервенцията успено. Стартера на пасата го ремонтирах сам и хиляди други ремонти за 10 години. Тоест имам неква средна кадърност. Та дали може да го барам ПД-то ? Некви тънкости - нещо със затягане на болчетата. Защо тоя вал- ли е, се състои от 2 части- ли са ?
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!
Да от две части е.
Но не виждам смисъл да ги вадиш, след като не ти създават проблем.
След монтажа се налага настройка на всяка дюза.
Но не виждам смисъл да ги вадиш, след като не ти създават проблем.
След монтажа се налага настройка на всяка дюза.
Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!
О, колега предполагам, че проблемите предстоят и питап профилактично. Все пак до сега карах бензинова пръчка и е нормално да се стресна от тая бомба-печка. Все пак си закупувам 11 годишна ПД дето се продава щото се е попотрошила вече лекичко- никой не си продава здравата кола казват маисторите.
Какво се настройва аджеба, може ли да се обясни с думи прости.
Какво се настройва аджеба, може ли да се обясни с думи прости.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!
Писано е може да потърсиш, но ще ти кажа накратко.
Регулира се натиска на ПД-та. Почти, като клапаните на старите коли.
При максимално натисната дюза /вала е на гърбица/ се затяга винта, докато спре, след това се разхлабва на 180 градуса и се стяга контрагайката.
Регулира се натиска на ПД-та. Почти, като клапаните на старите коли.
При максимално натисната дюза /вала е на гърбица/ се затяга винта, докато спре, след това се разхлабва на 180 градуса и се стяга контрагайката.
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 22:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!
От къде става завъртането на разпределителния вал за да се докара вала на гърбица.И трябва ли да се и звадят свещите за по лесно завъртане. 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Steels и 31 госта