Ами да ти кажа колега не е точно така поне при мен. Докато не подгрея два пъти пали трудно направих тест на ЕКУ-то на колата модул енджин (мотор) и работата май не е много добре. Ето ги и грешките от ВАГ-КОМ
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Wednesday,26,November,2014,13:46:49:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
Data version: 20130910
VIN: License Plate: 12434
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 038 906 018 P
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 70SG 1629
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 05314
VCID: 23450907B1202306A91-49D8
5 Faults Found:
00532 - Supply Voltage B+
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
01266 - Glow Plug Relay (J52)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
00626 - Glow Plug Indicator Light (K29)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 -
00668 - Supply Voltage Terminal 30
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Readiness: N/A
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Лошото е, че след като ги изтрия се появяват отново след известно време.
00668
00532
тези са някакви нови сега наскоро са излезли.
Но другите си ги имам от както съм купил колата.
И тук възниква въпроса от какво може да пали трудно колата.
Интересното е, че съм ги пробвал и свещите и релето. Уж всичко си е наред щом пука релето замервал съм дали подава ток към свещите като откачих датчика за студено топло палене. Замервал съм и свещите на омаж и на акумулатора. Поне тогава си бяха наред но и тогава ми се изписваха тези грешки 01266,00626,17978 за релето,свещите и Immobilizer-а. Но ето, че сега малко трудно и идва паленето.
Ако някой може да помогне с нещо и е запознат ще съм му благодарен да удари едно рамо.
![bowdown :bowdown](./images/smilies/bowdown.gif)