


Проблем със спирачките при пасат B5.5 1.9TDI 131HP 2002 г.
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Проблем със спирачките при пасат B5.5 1.9TDI 131HP 2002 г.
При тези пасати доста често се скапва горна вакум помпа, но как разбра че проблема ти е във вакум пътищата?
- nba_star
- Мнения: 24
- Регистриран на: Вто 31 мар 2009 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем със спирачките при пасат B5.5 1.9TDI 131HP 2002 г.
Ами предполагам само а и в повечето теми прочетох че най-вече проблеми се проявяват точно по тези тръбички. А на кое точно казваш горна вакуум помпа можеш ли да ми покажеш на някоя сминка къде се намира и по някакъв начин да проверя дали работи както трябва?
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Проблем със спирачките при пасат B5.5 1.9TDI 131HP 2002 г.
Georgi Vutov написа:При тези пасати доста често се скапва горна вакум помпа, но как разбра че проблема ти е във вакум пътищата?
На мен пък ми е още по-странно какво е това понятие ,при положение че има ТАНДЕМ ПОМПА и сервоусилвател на спирачките - вакуума се мери много лесно и трябва да държи около 2 бара на празен ход на мотора

-
- Мнения: 248
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Проблем със спирачките при пасат B5.5 1.9TDI 131HP 2002 г.


нещо не мога да схвана въпроса??
Тандем попмата всъщност са 2 помпи - горивна и вакум помпа. Поправи ме ако греша..
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Проблем със спирачките при пасат B5.5 1.9TDI 131HP 2002 г.
направо те поправям-това е ЕДНА помпа с общ корпус, която изпълнява функциите да нагнетява гориво и да създава вакуум за спирачната система-всичко е капсуловано и поотделно части не се предлагат никъде,освен външната гарнитура за тази помпа
- nba_star
- Мнения: 24
- Регистриран на: Вто 31 мар 2009 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем със спирачките при пасат B5.5 1.9TDI 131HP 2002 г.
Мисля че открих проблема със спирачките! Вчера махнах ЕГР-а за да мога да стигна до въпросната помпа и видях че щуцера за вакума се мести във всички посоки. Първоначално си помислих че е така направен за да обира вибрациите на мотора, но в няколко теми прочетох че не би трябвало да играе, а да е свързан неподвижно. Незнам дали има нещо общо, но сутрин колата пали много трудно и мисля че е възможно да смуче въздух от там и от самия капак на помпата и от това да идва проблема. Та тези дни ще се опитам да я сваля и поправя, ако нищо не се получи ще трябва да се купува нова. Моля ако някой има на представа дали това което пиша е неправилно да каже!
Re: Проблем със спирачките при пасат B5.5 1.9TDI 131HP 2002 г.
Имах подобен проблем който отстраних дHес
оказа се че едно вакум маркучле се е измъкнало и от там си смуче и не създава необходимото разреждане в системата, дори не е достигал вакум и за турбото 


Последна промяна от jimmy_mln на Пет 27 яну 2012 14:51, променено общо 1 път.
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Проблем със спирачките при пасат B5.5 1.9TDI 131HP 2002 г.
nba_star написа:Мисля че открих проблема със спирачките! Вчера махнах ЕГР-а за да мога да стигна до въпросната помпа и видях че щуцера за вакума се мести във всички посоки. Първоначално си помислих че е така направен за да обира вибрациите на мотора, но в няколко теми прочетох че не би трябвало да играе, а да е свързан неподвижно. Незнам дали има нещо общо, но сутрин колата пали много трудно и мисля че е възможно да смуче въздух от там и от самия капак на помпата и от това да идва проблема. Та тези дни ще се опитам да я сваля и поправя, ако нищо не се получи ще трябва да се купува нова. Моля ако някой има на представа дали това което пиша е неправилно да каже!
Точно така,този щуцер трябва да е плътен!

Re: Проблем със спирачките при пасат B5.5 1.9TDI 131HP 2002 г.
nba_star написа: щуцера за вакума се мести във всички посоки. Първоначално си помислих че е така направен за да обира вибрациите на мотора, но в няколко теми прочетох че не би трябвало да играе, а да е свързан неподвижно.
Как точно играе във всички посоки? Аз мисля ,че не е свързан неподвижно..поне моя може да се върти съвсем леко..
- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: Проблем със спирачките при пасат B5.5 1.9TDI 131HP 2002 г.
Колега отстрани ли проблема? На мен като оставя колата да работи на място и натисна няколко пъти педала на спирачките и той се вдървява като все едно е изгасена колата. Трябва да я подкарам или да я оставя няколко мин да поработи и пак си дойдат спирачките. И на мен ми играе щуцера на вакум-помпата и незнам как да я сваля, дали се маха капак на клапани или не и незнам дали има някакви о-пръстени да се сменят там или направо нова да се търси? Ако някой е в час да пише!!!
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Нед 23 дек 2012 13:15
- Автомобил: b5.5 1.9 tdi
- Двигател: 2002
- Местоположение: osen
Re: Проблем със спирачките при пасат B5.5 1.9TDI 131HP 2002 г.
колеги да питам има ли проблем ако сложа друга помпа като таз без о пръстените
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Нед 23 дек 2012 13:15
- Автомобил: b5.5 1.9 tdi
- Двигател: 2002
- Местоположение: osen
Re: Проблем със спирачките при пасат B5.5 1.9TDI 131HP 2002 г.
малко май са различни
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем със спирачките при пасат B5.5 1.9TDI 131HP 2002 г.
Няма проблем, става, аз съм с такава с цяла гарнитура, замених такава с о-пръстени.
- NathaN
- Мнения: 263
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем със спирачките при пасат B5.5 1.9TDI 131HP 2002 г.
Здравей аз имах проблеми сутрин с паленето при мен се оказа гарнитурата между блока и тандем помпата тоест това което си снимал и имам още една метална гарнитура при мен ан 3 места беше се наранила и сутрин големи мъки докато запали https://www.youtube.com/watch?v=jEKVbvsFh84 ето какво беше при мен положението след смяна на гарнитурата всичко е точно, а преди това смених половината кола. Клапанчето, горивният филтър, опръстени на дюзите и така
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 48 госта