Как "смяна клапан картерни газове"?
Не смени ли целия капак? И ако ДА - колко пари ти стъпи нов?
1.9 TDI PD 115 AJM пълни кулера с масло
- brave
- Мнения: 33
- Регистриран на: Пет 18 апр 2008 0:29
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDi
- Двигател: AHF 110 k.s.
- Местоположение: Монтана / Лондон
Re: 1.9 TDI PD 115 AJM пълни кулера с масло
Колега може ли снимка да дадеш на този клапан картерни газове и да посочиш точно каде се намира. Неможе ли просто да се почисти този Клапан.
-
batmit
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: 1.9 TDI PD 115 AJM пълни кулера с масло
Е големи гадове са по тези сервизи, сега да си взимат турбината и да и връщат парите. По тяхната лагика можеше и двигателя да и сменят. Като видят, че някой не разбира и хоп със самурайския меч. Кой е този сервиз? Да го знаят хората и да не ходят там.
-
toshkov81
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пон 07 мар 2011 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пазарджик
- Контакти:
Re: 1.9 TDI PD 115 AJM пълни кулера с масло
сервиза е фирмения на фолксваген в Пловдив. а слапана въври с целия капак на двигателя. взехме го от интернет за 60 лв. втора ръка. сменихме го и се оправи. Сега няма никакво омасляване. аз го разглобих стария, но не видях проблем. сигурно просто с времето пружинката която отговаря да се отваря клапана при определено налягане, омеква и отваря по-рано и седи отворена доста и изхвърля масло.
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: 1.9 TDI PD 115 AJM пълни кулера с масло
а възможно ли е само да се отвори и почисти без да се сваля целия капак от двигателя да попитам все пак
според мен като го гледам би трябвало да може...
според мен като го гледам би трябвало да може...
Re: 1.9 TDI PD 115 AJM пълни кулера с масло
и аз си мисля за благинка с почистване но е капсулована пластмаса.това отгоре кръглото изглежда като капаче но е капсуловано.ако се измили технология да се запечата после може и да се пробва да се дочупи някой капак за хвърляне :)
- pavka07
- Мнения: 35
- Регистриран на: Съб 14 авг 2010 9:58
- Автомобил:
- Двигател: ATJ
- Местоположение: Russe
Re: 1.9 TDI PD 115 AJM пълни кулера с масло
Станахме двама да мислим за почистването на този клапан. Вчера смъкнах малкото маркуче от отдушника към въздуховодите и се уплаших с какви бели мизерии беше задръстено, почти нямаше дупка. А на входа на турбото беше омазнено, което означава, че от там губи масло.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: 1.9 TDI PD 115 AJM пълни кулера с масло
pavka07 написа:Станахме двама да мислим за почистването на този клапан. Вчера смъкнах малкото маркуче от отдушника към въздуховодите и се уплаших с какви бели мизерии беше задръстено, почти нямаше дупка. А на входа на турбото беше омазнено, което означава, че от там губи масло.
Случвало ли ти е да си доливаш малко антифриз от време на време ?
- pavka07
- Мнения: 35
- Регистриран на: Съб 14 авг 2010 9:58
- Автомобил:
- Двигател: ATJ
- Местоположение: Russe
Re: 1.9 TDI PD 115 AJM пълни кулера с масло
Сещам се накъде биеш
Не съм забелязал досега загуба на антифриз. Май ще сменя маслото, може да е калпаво. Преди години ми се пресече маслото на Ауди 80 на газ само защото я карах студена на къси разстояния.
Не съм забелязал досега загуба на антифриз. Май ще сменя маслото, може да е калпаво. Преди години ми се пресече маслото на Ауди 80 на газ само защото я карах студена на къси разстояния.- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: 1.9 TDI PD 115 AJM пълни кулера с масло
утре ще дръпна маркуча на кулера да видя ще изтече ли нещо щото много взе да ми се омазва егр-то /софтуерно огр. до 33628 повече не позволи/
забелязъл съм,че така се получава преди смяна на маслото явно му пада качеството от предимно градското каране
забелязъл съм,че така се получава преди смяна на маслото явно му пада качеството от предимно градското каране
Re: 1.9 TDI PD 115 AJM пълни кулера с масло
ulipet написа:http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=10383
преведи го на родния ни език!не всеки се оправя с английския а за гугъл преводач не ми се говори :)
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: 1.9 TDI PD 115 AJM пълни кулера с масло
дръпнах маркуча на кулера от долу и почти нищо не изтече,предишното ми отваряне беше преди повече от 2,5г
дори и тествах клапана-работи не плюе масло и при повишаване на оборотите се затваря
омасляването на егр се дължи най-вероятно на софтуерното ограничаване демек клапата е полузатворена
а за превода като шибна 2-3 ракий ще го направи жената
дори и тествах клапана-работи не плюе масло и при повишаване на оборотите се затваря
омасляването на егр се дължи най-вероятно на софтуерното ограничаване демек клапата е полузатворена
а за превода като шибна 2-3 ракий ще го направи жената
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: 1.9 TDI PD 115 AJM пълни кулера с масло
превода с две думи може да се почиства с препарат най-вероятно обезмаслител и ще изкара по- дълго време
Re: 1.9 TDI PD 115 AJM пълни кулера с масло
Намерих капак втора радост.мога ли да го измия на автомивка с препарат че е лепкав отвътре заради престоялото масло?дали ще навредя на клана?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта