



90hp написа:Колега пробвай с нещо пред решетката. Аз си я облякох с дебел чувал, а под него вестници, също запуших долната част под бронята и днес 90 градуса :) Загрява осезаемо по-бързо. Стилът на каране също влияе! Ако го галя и си сменям на 1900-2000 градско и после на максимално висока предавка - няма загряване. Обаче ако сменям над 2500 до 3000 оборота и държа към 2300-2500 оборота постоянно, загрява доста по-бързо.
Още нещо се сетих - движа си се с 90 градуса, спирам на светофар за 2 минути и температурата пада на 80, не знам защо...
ej0 написа:Картона като се намокри после става големи бели по-добре фолио аз утре ще сложа едно фолио
после в жегите ще се питаш защо тази кола прегрява
90hp написа:Творението е следното - откачих решетката от щифтовете и сложих отпред, като леко се прищъпва и отгоре зад и отдолу под решетката няколко страници вестник, като преди това за последно си разгледах голите каки по него....
При мене малко трудно ще се намокри, защото на ARL и трите радиатора са отпред, най-отпред е на климатроника, зад него е интеркулера, а най-отзад е водния. И все пак казах образно картон, аз например бих ползвал лист ламарина, която да е точно пред водния, за да може да се охлажда интеркулера, но е факт че тези коли не загряват добре зимата, имам много приятели, всичките с ТДИ-та и всеки ми казва, че е нормално да държи 70 градуса сега, въпреки всичко не съм много съгласен, вътре да трябва да стоя с якето.... Самата топлина от парното не е силна, особенно ако си карам колата нормално на 1500-2200 оборота, без рязко подаване на газ.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: jordan17772 и 56 госта