1з няколко въпроса

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ej0
Мнения: 143
Регистриран на: Съб 02 фев 2013 22:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMR
Местоположение: Шумен,Шумния град

Re: 1з няколко въпроса

Мнениеот ej0 » Пет 09 яну 2015 21:39


:bowdown :bowdown ще се пробва колега а за климатроника нищо не казахте :no :mhihi




DidoTDI
Мнения: 49
Регистриран на: Чет 20 мар 2014 20:30
Автомобил: Golf
Двигател:

Re: 1з няколко въпроса

Мнениеот DidoTDI » Пет 09 яну 2015 21:42


За съжеление нямам нито климатроник нито климатик. Но пък парното е печка. :Mr Green Fun


Потребителски аватар
vin_d
Мнения: 272
Регистриран на: Пет 08 яну 2010 17:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище o0 W 0o

Re: 1з няколко въпроса

Мнениеот vin_d » Пет 09 яну 2015 21:46


нз.за климатрона,имах само на 1та кола,но не съм усетил дали топли,на таз имам само климатик.А за загряването карам 1.9тди 90кс.1з и сутришния ми пробек е м/е би няма 5км. и съм на 90гр. при -5 на -15 съм на 70гр.,понеделник ще засека на колко км.стигам на средата.Сложил съм импровизирана щора отпред,кора под и под капака на мотора имам. И моя прави африка вътре карам на отворен прозорец.


Ted87
Мнения: 57
Регистриран на: Пон 21 яну 2013 20:07
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: AFN
Местоположение: sofia

Re: 1з няколко въпроса

Мнениеот Ted87 » Пет 09 яну 2015 23:24


Преди 2 месеца смених два термостата. Незнам каква марка ми сложиха обаче и двата ментаци. При мен беше точно обратното не отварят. С третия да чукам на дърво си прави 90-95 градуса. Незнам дали е нормално зимата да достига тази температура. Бях започнал да се притеснявам да не би да имам друг проблем, но след като стигне до тази температура пак се връща на 90. Карам същия пасат.


DidoTDI
Мнения: 49
Регистриран на: Чет 20 мар 2014 20:30
Автомобил: Golf
Двигател:

Re: 1з няколко въпроса

Мнениеот DidoTDI » Съб 10 яну 2015 11:01


Преди да ги слагате ги проверявайте.
http://prikachi.com/images.php?images/531/7838531l.jpg
Кога отварят и после дали затварят...


Потребителски аватар
Rat Fink
Мнения: 387
Регистриран на: Пет 04 юли 2014 11:15
Автомобил:
Двигател: 1 8t AUM 2 3DISI
Местоположение: София

Re: 1з няколко въпроса

Мнениеот Rat Fink » Съб 10 яну 2015 14:51


Колега пробвай с нещо пред решетката. Аз си я облякох с дебел чувал, а под него вестници, също запуших долната част под бронята и днес 90 градуса :) Загрява осезаемо по-бързо. Стилът на каране също влияе! Ако го галя и си сменям на 1900-2000 градско и после на максимално висока предавка - няма загряване. Обаче ако сменям над 2500 до 3000 оборота и държа към 2300-2500 оборота постоянно, загрява доста по-бързо.

Още нещо се сетих - движа си се с 90 градуса, спирам на светофар за 2 минути и температурата пада на 80, не знам защо...


Потребителски аватар
ej0
Мнения: 143
Регистриран на: Съб 02 фев 2013 22:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMR
Местоположение: Шумен,Шумния град

Re: 1з няколко въпроса

Мнениеот ej0 » Съб 10 яну 2015 17:49


и аз имам такъв мултицед обаче не мога да му намеря зарядното :newsm66 :no


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: 1з няколко въпроса

Мнениеот milmar » Съб 10 яну 2015 20:15


Клите са си ваши, но аз никакви боклуци не слагам пред радиатора и никого не съветвам да го прави. Докато се усетиш в някой баир ще си докараш много голяма беля :a045 .
За да не загрява до 90 градуса, при положеие че си карал 4-5 км., значи има проблем, най-вероятно с термоклапана, или пък не е сложен както трябва, или пък е сложен не какъвто трябва.
Това че при дълго спускане на скорост, примерно километри надолу (Шипка :biggrin ) двигателя изтива до 70 или дори до 50 градуса е нормално, но иначе трябва да държи 85-90.


Потребителски аватар
ej0
Мнения: 143
Регистриран на: Съб 02 фев 2013 22:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMR
Местоположение: Шумен,Шумния град

Re: 1з няколко въпроса

Мнениеот ej0 » Съб 10 яну 2015 20:27


90hp написа:Колега пробвай с нещо пред решетката. Аз си я облякох с дебел чувал, а под него вестници, също запуших долната част под бронята и днес 90 градуса :) Загрява осезаемо по-бързо. Стилът на каране също влияе! Ако го галя и си сменям на 1900-2000 градско и после на максимално висока предавка - няма загряване. Обаче ако сменям над 2500 до 3000 оборота и държа към 2300-2500 оборота постоянно, загрява доста по-бързо.

Още нещо се сетих - движа си се с 90 градуса, спирам на светофар за 2 минути и температурата пада на 80, не знам защо...

Колега ти си направил добре,че си сложил картон,ноо :aaa040 ако се намокри тоя картон знаеш ли какви бели може да ти създаде ? :screwy за чувала да :mhihi но тоя картон малко ме притеснява махни го да не загазиш аз ще сложа фолио сиг или ще купя друг термох.й :Mr Green Fun па вече ми омръзна да дам пари за глупости не са глупости,но не струват 5 пари сега трябва да си купя и свещи и ако мога да смогна може и да му сложа един буст метър :love.vwclub


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: 1з няколко въпроса

Мнениеот valiosport » Съб 10 яну 2015 21:27


Моето ТДИ също не загрява както трябва, сега като е студено спирам парното, само и само да може малко повече да вдигне температура, за да мога да го "изрежа" до 4000 оборота...
Случва ми се да спра на някоя отбивка и държа педала на газта на 2000 оборота за да мога да я загрея до 90 градуса и тръгвам, 1-ва, 2-ра. 3-та и 4-та до 4000 оборота, да мога да продухам геометрията и колата почва да изтива веднага, на дълъг път ми държи 70 градуса. Иначе лятото е супер, че като стъпвам не прегрява, но сега зимата си е мъка... Когато външната температура е 15 градуса поне, колата си ми върви постоянно на 90 градуса, затова мисля да не я пипам, понеже повече карам лятото, а не ми се иска да попадна на менте термостат и да я прегрея в жегите...
Мисля, че картона е най-добре, но да се покрие половината радиатор, а не целия и колата ще загрява една идея по-добре, чак 90 градуса ми се струват доста но 80-85 да поддържа е идеално :k055


Потребителски аватар
ej0
Мнения: 143
Регистриран на: Съб 02 фев 2013 22:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMR
Местоположение: Шумен,Шумния град

Re: 1з няколко въпроса

Мнениеот ej0 » Съб 10 яну 2015 21:42


Картона като се намокри после става големи бели по-добре фолио аз утре ще сложа едно фолио
после в жегите ще се питаш защо тази кола прегрява :th_up


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: 1з няколко въпроса

Мнениеот valiosport » Съб 10 яну 2015 21:54


ej0 написа:Картона като се намокри после става големи бели по-добре фолио аз утре ще сложа едно фолио
после в жегите ще се питаш защо тази кола прегрява :th_up

При мене малко трудно ще се намокри, защото на ARL и трите радиатора са отпред, най-отпред е на климатроника, зад него е интеркулера, а най-отзад е водния. И все пак казах образно картон, аз например бих ползвал лист ламарина, която да е точно пред водния, за да може да се охлажда интеркулера, но е факт че тези коли не загряват добре зимата, имам много приятели, всичките с ТДИ-та и всеки ми казва, че е нормално да държи 70 градуса сега, въпреки всичко не съм много съгласен, вътре да трябва да стоя с якето.... Самата топлина от парното не е силна, особенно ако си карам колата нормално на 1500-2200 оборота, без рязко подаване на газ. :death


Потребителски аватар
Rat Fink
Мнения: 387
Регистриран на: Пет 04 юли 2014 11:15
Автомобил:
Двигател: 1 8t AUM 2 3DISI
Местоположение: София

Re: 1з няколко въпроса

Мнениеот Rat Fink » Съб 10 яну 2015 23:09


Творението е следното - откачих решетката от щифтовете и сложих отпред, като леко се прищъпва и отгоре зад и отдолу под решетката няколко страници вестник, като преди това за последно си разгледах голите каки по него :18b . Върху него сложих черен пластмасов чувал, двоен, и него също подпъхнах отгоре зад и под решетката и около фаровете много добре. Няма от какво да се намокри вестника отдолу по този начин освен ако не мина бързо през голяма локва. А под бронята пак вестник обвит в найлона и натъпкан стабилно зад и между напречните преградки.

Разбира се ще следя за прегряване и ако дава индикации ще го махна. А и все пак тия бараки са си на възраст, не искайте всичко да е перфектно. Пали, върви, като цяло изправна и безопасна, това ми стига. :Mr Green Fun


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: 1з няколко въпроса

Мнениеот milmar » Съб 10 яну 2015 23:25


90hp написа:Творението е следното - откачих решетката от щифтовете и сложих отпред, като леко се прищъпва и отгоре зад и отдолу под решетката няколко страници вестник, като преди това за последно си разгледах голите каки по него :18b ....


Ако с порновестика :mrgreen има ефект и колата загрява, бъди сигурен че не е проблема във възрастта на колата, а че имаш проблем с термостата.
Дано да нямаш проблеми в някой по-длъг наклон на изкачване, защото докато се усетиш, може да сврне индикацията за смяна на гарнитура на главата или нещо друго :th_up .


DidoTDI
Мнения: 49
Регистриран на: Чет 20 мар 2014 20:30
Автомобил: Golf
Двигател:

Re: 1з няколко въпроса

Мнениеот DidoTDI » Нед 11 яну 2015 11:40


При мене малко трудно ще се намокри, защото на ARL и трите радиатора са отпред, най-отпред е на климатроника, зад него е интеркулера, а най-отзад е водния. И все пак казах образно картон, аз например бих ползвал лист ламарина, която да е точно пред водния, за да може да се охлажда интеркулера, но е факт че тези коли не загряват добре зимата, имам много приятели, всичките с ТДИ-та и всеки ми казва, че е нормално да държи 70 градуса сега, въпреки всичко не съм много съгласен, вътре да трябва да стоя с якето.... Самата топлина от парното не е силна, особенно ако си карам колата нормално на 1500-2200 оборота, без рязко подаване на газ. :death


Изобщо не трябва да си съгласен. До 10 минути каране без значение градско или извънградско съм на 90 градуса без отиване над 2000 оборота, докато двигателя е студен.
Възможно е като си дигнал 90 градуса и като спреш на място и парното работи да върне 5-10 градуса надолу, обаче като тръгнеш веднага пак отива на 90.
Вярно е, че като я изгася изстива доста бързо защото тези 90 градуса са само в малкия кръг с водата,но то цялата зима си е така карам само на малък кръг и си прави 90 градуса и си има парно. Да не говорим, че АРЛ е същата кубатура, но е по форсиран двигател и би трябвало да загрява още по-лесно. :wink



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта