ще се пробва колега а за климатроника нищо не казахте

ще се пробва колега а за климатроника нищо не казахте


.90hp написа:Колега пробвай с нещо пред решетката. Аз си я облякох с дебел чувал, а под него вестници, също запуших долната част под бронята и днес 90 градуса :) Загрява осезаемо по-бързо. Стилът на каране също влияе! Ако го галя и си сменям на 1900-2000 градско и после на максимално висока предавка - няма загряване. Обаче ако сменям над 2500 до 3000 оборота и държа към 2300-2500 оборота постоянно, загрява доста по-бързо.
Още нещо се сетих - движа си се с 90 градуса, спирам на светофар за 2 минути и температурата пада на 80, не знам защо...
ако се намокри тоя картон знаеш ли какви бели може да ти създаде ?
за чувала да
но тоя картон малко ме притеснява махни го да не загазиш аз ще сложа фолио сиг или ще купя друг термох.й
па вече ми омръзна да дам пари за глупости не са глупости,но не струват 5 пари сега трябва да си купя и свещи и ако мога да смогна може и да му сложа един буст метър 


ej0 написа:Картона като се намокри после става големи бели по-добре фолио аз утре ще сложа едно фолио
после в жегите ще се питаш защо тази кола прегрява

. Върху него сложих черен пластмасов чувал, двоен, и него също подпъхнах отгоре зад и под решетката и около фаровете много добре. Няма от какво да се намокри вестника отдолу по този начин освен ако не мина бързо през голяма локва. А под бронята пак вестник обвит в найлона и натъпкан стабилно зад и между напречните преградки.
90hp написа:Творението е следното - откачих решетката от щифтовете и сложих отпред, като леко се прищъпва и отгоре зад и отдолу под решетката няколко страници вестник, като преди това за последно си разгледах голите каки по него....
.При мене малко трудно ще се намокри, защото на ARL и трите радиатора са отпред, най-отпред е на климатроника, зад него е интеркулера, а най-отзад е водния. И все пак казах образно картон, аз например бих ползвал лист ламарина, която да е точно пред водния, за да може да се охлажда интеркулера, но е факт че тези коли не загряват добре зимата, имам много приятели, всичките с ТДИ-та и всеки ми казва, че е нормално да държи 70 градуса сега, въпреки всичко не съм много съгласен, вътре да трябва да стоя с якето.... Самата топлина от парното не е силна, особенно ако си карам колата нормално на 1500-2200 оборота, без рязко подаване на газ.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта