Логиката е че при студен двигател се включват подгряващите свещи,доката при топъл пали само на компресия(без да се включват свещите).
Така 4е пич не се кахъри,нямаш проблем.
Нормално ли е при загрял двигател да пали малко по-трудно...
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
testpilot написа:Логиката е че при студен двигател се включват подгряващите свещи,доката при топъл пали само на компресия(без да се включват свещите).
Така 4е пич не се кахъри,нямаш проблем.
Колегите са писали за подгряващите свещи те се включват само при студето време сега в жегите ги няма. По спомен мисля, че беше +5 С
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Чет 11 ное 2004 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Може,описвам моя случай какъв,пак по собствената си кола съдя за това че върти съвсем малко повече.1Y ми е мотора.
Колегата е с друг мотор но пак мисля че няма проблем за който да се притеснява.А ако вече почне да ти пали трудно топла е за акумулатор.
По принцип лампичката трябва да светва когато минава ток през свещите.
Колегата е с друг мотор но пак мисля че няма проблем за който да се притеснява.А ако вече почне да ти пали трудно топла е за акумулатор.
По принцип лампичката трябва да светва когато минава ток през свещите.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Miki и 144 госта