DPF пране - размисли и страсти
Re: DPF пране - размисли и страсти
моментно падане и възстановяване на нивото или загуба на антифриз ?
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: DPF пране - размисли и страсти
Това според мен няма връзка с регенерациите, освен ако има проблем с ВП , загуби, теч.
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 12:07
- Автомобил: VW Golf 7 16 TDI Variant
- Двигател: CXXB
- Местоположение: Ихтиман
Re: DPF пране - размисли и страсти
Може би е за друга тема, но го наблюдавам че нивото е на мин след регенерация. Странното,е че ако отворя капачката и се вдига (естествено на студена кола). Чувал съм от други места, че тези коли имат драми с интеркулера. Немога още да преценя имам ли проблем или не. До сега съм доливал 2 пъти на 2 седмици по 100 мл. от мин до макс.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10072
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: DPF пране - размисли и страсти
И с интеркулера.
Наблюдавай антифриза само на студена кола.
Тук са 3 кръга и купища режими. Най-много да се объркаш.
На студена гледай да ти е на долната черта или малко над нея. Горната черта е за топла кола и ако препълваш, го изхвърля от капачката.
Отделно, самите капачки са бъгави или се бъгват от препълване. Вече на 2 коли ги сменяме, а новите са различни. Явно има и някаква ревизия.
Иначе , губят най-често от водни помпи.
Наблюдавай антифриза само на студена кола.
Тук са 3 кръга и купища режими. Най-много да се объркаш.
На студена гледай да ти е на долната черта или малко над нея. Горната черта е за топла кола и ако препълваш, го изхвърля от капачката.
Отделно, самите капачки са бъгави или се бъгват от препълване. Вече на 2 коли ги сменяме, а новите са различни. Явно има и някаква ревизия.
Иначе , губят най-често от водни помпи.
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 12:07
- Автомобил: VW Golf 7 16 TDI Variant
- Двигател: CXXB
- Местоположение: Ихтиман
Re: DPF пране - размисли и страсти
Вероятно това ми е проблема, че се старая да го държа на макс. А явно тряба да е малко над мин.
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Сря 16 мар 2016 18:24
- Автомобил: Vw touran 5Т1
- Двигател: DFEA 2016
Re: DPF пране - размисли и страсти
Някой да е пробвал добавки за почистване на ДПФа? Загледал съм се в тази на бардал за почистване. Слага се на 30 л гориво и се кара докато не свърши горивото. Уж за почистване, а не за спомагаме на регенерациите.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10072
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: DPF пране - размисли и страсти
Споделям единствения спортен дпф, на който съм попадал.
https://www.google.com/amp/s/www.darksi ... 5-3-0.html
Може да е полезно за някой, че има и такова животно
(Не съм проучвал какво покрива)
https://www.google.com/amp/s/www.darksi ... 5-3-0.html
Може да е полезно за някой, че има и такова животно

(Не съм проучвал какво покрива)
- Bogdan88
- Мнения: 28
- Регистриран на: Съб 17 окт 2020 15:17
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: CUAA
- Местоположение: София
Re: DPF пране - размисли и страсти
Здравейте колеги. Покрай интересните и детайлни теми и на мен ми минава през главата едно евентуално почистване под някаква форма. Дали някоя от химиите дава какъвто и да е резултат?
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Сря 16 мар 2016 18:24
- Автомобил: Vw touran 5Т1
- Двигател: DFEA 2016
Re: DPF пране - размисли и страсти
Моята кола беше на 160000 км, като я купих, но вече година я карам и е на 202000 км и дпфа показва oil ash residue 69% и се чудя дали е време едно почистване с добавка или пране. Гледам една фирма в Пазарджик за сега и се чудя какво да правя.
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: DPF пране - размисли и страсти
Като стана на въпрос за химии ...
Докато ми обслужваха служебното возило разглеждах добавки. Нарочно попрочетих, какво пише на добавките за DPF. Добавката която гледах (нарочно не казвам марка) се сипва в горивото. При изгарането и се спомага твърдите частици да изгарят при по-ниски температури. Такава добавка се сипвало на всеки 5000 км. Дали е възможно това - не знам. Някак невероятно ми звучи.
Докато ми обслужваха служебното возило разглеждах добавки. Нарочно попрочетих, какво пише на добавките за DPF. Добавката която гледах (нарочно не казвам марка) се сипва в горивото. При изгарането и се спомага твърдите частици да изгарят при по-ниски температури. Такава добавка се сипвало на всеки 5000 км. Дали е възможно това - не знам. Някак невероятно ми звучи.
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Сря 16 мар 2016 18:24
- Автомобил: Vw touran 5Т1
- Двигател: DFEA 2016
Re: DPF пране - размисли и страсти
Здравейте. В събота забелязах, че съм на 96% и ми остават 4% до стартиране на регенерация и имах време, затова изкарах колата на магистралата на ръчни скорости и на 5 та със 130 км/ч. До сега винаги съм бил на около 400 км от предна регенерация, а сега забелязах 700 км. За регенерацията ми отне около 60 минути и ~100 км. Никога до сега не е било толкова дълго време. При вас колко продължават регенерациите? Прилагам и един скрииншот малко преди да приключи.
Re: DPF пране - размисли и страсти
не знам защо си я изкарал на магистрала със 130км/ч така регенерацията става най-бавно. Нормално да отнеме 1 час. Дори на срийн шот-а се вижда, че температурите на DPF са ниски, регенерация се прави най-бързо с ниски обороти, голямо натоварване, високи температури над 550 на входа и над 460 на изхода. При шофиране с високи скорости на магистрала температурите падат и регенерацията дори може да се прекрати. Следващия път се вози в града и ще завърши за 12-15 минути , като ще наблюдаваш температури близко до 600 градуса на вгода и над 500 на изхода. Ще видиш, че и темпа на намаляване на саждите в тези условия е през 0.06 до 0.10 гр , докато при скрийншота, едва ли си имал темп на намаляване по-голям от 0.02гр
Re: DPF пране - размисли и страсти
Съгласен съм, регенерация най-бързо минавам на околовръстното с 70-80 на 3та, не повече от 15мин отнема. Просто на ниска предавка с повече обороти да вдигне температурата. Иначе това с магистралата е да отложиш регенерацията, защото така се трупа по-бавно, а не че се изгаря по-добре. Следващия път ще знаеш :) Като цяло имаш висока средна скорост за последната регенерация 54км/ч, т.е. не е било само градско и затова километрите са повече, а през 400км може да си бил основно градско.
Re: DPF пране - размисли и страсти
thanis написа: Като цяло имаш висока средна скорост за последната регенерация 54км/ч,
това откъде го разбра ?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта