:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Още една причина за забиване при TDI + допълнение

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение

Мнениеот nasko1978 » Вто 31 авг 2010 15:28


Клапана ти е точно до Н75 има и снимки как изглежда.А за проблема, който описваш има писано много!




antonmomchilov
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 0:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: blagoevgrad

Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение

Мнениеот antonmomchilov » Съб 09 окт 2010 16:24


При мен имаше същия проблем със забиването почна после чисто го отняма турбото.Смених клапана , и му сложих чип , и сега къса купето :P


ihovahi
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 05 юни 2010 0:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе

Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение

Мнениеот ihovahi » Пон 31 яну 2011 8:21


Здравейте на всички.
Колата ми е пасат Б5 110 коня TDI.
Бихте ли обяснили по-подробно къде се намира този възвратен клапан.
От схемата която сте дали, не ми стана много ясно. Ако може да приложите и снимка ще е най-добре.


Потребителски аватар
Insan3TDI
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 13:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение

Мнениеот Insan3TDI » Пон 01 окт 2012 21:02


знам че е стара темата, но кажете някой майстор който да оправи проблема за Бургас става въпрос :)


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение

Мнениеот red.devilll » Вто 02 окт 2012 22:31


memberlist.php?mode=viewprofile&u=118480
Не е точно Бургас,но е точния човек ,който ти трябва за да ти свърши работата


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение

Мнениеот krraynov » Нед 30 дек 2012 23:44


А как точно е ориентиран този клапан, че като го свалих и не догледах от коя страна по трасето е белия му край и черния? Към Н75 кой цвят е?


Потребителски аватар
dnn
Мнения: 319
Регистриран на: Нед 22 фев 2009 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas
Контакти:

Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение

Мнениеот dnn » Нед 30 дек 2012 23:57


аз смених лапан Н75 смених и ел клапанчето сега ще търся и това да сменя , а дано се оправи


Потребителски аватар
SCALE
Мнения: 145
Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Варна

Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение

Мнениеот SCALE » Пон 31 дек 2012 9:24


krraynov написа:А как точно е ориентиран този клапан, че като го свалих и не догледах от коя страна по трасето е белия му край и черния? Към Н75 кой цвят е?


бялото към н75
vakuumi 3.jpg


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение

Мнениеот krraynov » Пон 31 дек 2012 9:42


SCALE написа: бялото към н75


Евала, мерси много за схемата и отговора! :drunk


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение

Мнениеот SACHO7803 » Нед 03 фев 2013 15:39


тоя клапан въздейства много и на клапата за меко гасене на мотора.когато започне да пуска двустранно клапата затваря и отваря секундно а когато си работи както трябва клапата задържа затворено положение за около 3 секунди


denisadsl
Мнения: 70
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg- Deutschland

Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение

Мнениеот denisadsl » Пет 08 фев 2013 2:40


а на 1Z мотора на Б4 къде се намира това и имали го изобщо?


Dido6210
Мнения: 14
Регистриран на: Чет 02 юни 2011 15:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение

Мнениеот Dido6210 » Чет 14 фев 2013 10:02


Колеги моята кола има едно забиване между 1800- 2200 об. след като се изфорсира над тези обороти докато я загася го няма, но и не върви както преди. Може ли за съвет от какво може да е?

П.П. Колата е Сеат Ибиза 00г 1.9.тди 90 кс. АГР мотор. Благодаря предварително.


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение

Мнениеот Sashko_Trg » Чет 14 фев 2013 18:02


И аз скоро смених това клапанче, старото беше заминало, но така и не усетих разлика да има във вървенето !


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение

Мнениеот okti_1 » Чет 14 фев 2013 19:10


Dido6210 написа:Колеги моята кола има едно забиване между 1800- 2200 об. след като се изфорсира над тези обороти докато я загася го няма, но и не върви както преди. Може ли за съвет от какво може да е?

П.П. Колата е Сеат Ибиза 00г 1.9.тди 90 кс. АГР мотор. Благодаря предварително.

Направи диагностика на колата за да се види проблема къде е :th_up


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение

Мнениеот drago_tr » Вто 04 мар 2014 22:07


Да събудя малко темата за този клапан.
Става въпрос за голф 3 1.9 ТДИ 1Z 94 год. 90 кончета
Гледам в етката този клапан стои преди H75. Да ама на моя голф не е там. :screwy На голфа е сложен преди вакум помпата. Така ли трябва да е? Кое е правилното му място.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Cap, Google [Bot], licho58, railfan, К.Одаджийски и 58 госта