
Още една причина за забиване при TDI + допълнение
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение
Клапана ти е точно до Н75 има и снимки как изглежда.А за проблема, който описваш има писано много!
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 0:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: blagoevgrad
Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение
При мен имаше същия проблем със забиването почна после чисто го отняма турбото.Смених клапана , и му сложих чип , и сега къса купето 

-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 05 юни 2010 0:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе
Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение
Здравейте на всички.
Колата ми е пасат Б5 110 коня TDI.
Бихте ли обяснили по-подробно къде се намира този възвратен клапан.
От схемата която сте дали, не ми стана много ясно. Ако може да приложите и снимка ще е най-добре.
Колата ми е пасат Б5 110 коня TDI.
Бихте ли обяснили по-подробно къде се намира този възвратен клапан.
От схемата която сте дали, не ми стана много ясно. Ако може да приложите и снимка ще е най-добре.
- Insan3TDI
- Мнения: 7
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 13:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение
знам че е стара темата, но кажете някой майстор който да оправи проблема за Бургас става въпрос 

-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение
memberlist.php?mode=viewprofile&u=118480
Не е точно Бургас,но е точния човек ,който ти трябва за да ти свърши работата
Не е точно Бургас,но е точния човек ,който ти трябва за да ти свърши работата
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение
А как точно е ориентиран този клапан, че като го свалих и не догледах от коя страна по трасето е белия му край и черния? Към Н75 кой цвят е?
- dnn
- Мнения: 319
- Регистриран на: Нед 22 фев 2009 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
- Контакти:
Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение
аз смених лапан Н75 смених и ел клапанчето сега ще търся и това да сменя , а дано се оправи
- SCALE
- Мнения: 145
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
- Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Варна
Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение
krraynov написа:А как точно е ориентиран този клапан, че като го свалих и не догледах от коя страна по трасето е белия му край и черния? Към Н75 кой цвят е?
бялото към н75
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение
SCALE написа: бялото към н75
Евала, мерси много за схемата и отговора!

-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение
тоя клапан въздейства много и на клапата за меко гасене на мотора.когато започне да пуска двустранно клапата затваря и отваря секундно а когато си работи както трябва клапата задържа затворено положение за около 3 секунди
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg- Deutschland
Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение
а на 1Z мотора на Б4 къде се намира това и имали го изобщо?
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 02 юни 2011 15:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение
Колеги моята кола има едно забиване между 1800- 2200 об. след като се изфорсира над тези обороти докато я загася го няма, но и не върви както преди. Може ли за съвет от какво може да е?
П.П. Колата е Сеат Ибиза 00г 1.9.тди 90 кс. АГР мотор. Благодаря предварително.
П.П. Колата е Сеат Ибиза 00г 1.9.тди 90 кс. АГР мотор. Благодаря предварително.
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение
И аз скоро смених това клапанче, старото беше заминало, но така и не усетих разлика да има във вървенето !
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение
Dido6210 написа:Колеги моята кола има едно забиване между 1800- 2200 об. след като се изфорсира над тези обороти докато я загася го няма, но и не върви както преди. Може ли за съвет от какво може да е?
П.П. Колата е Сеат Ибиза 00г 1.9.тди 90 кс. АГР мотор. Благодаря предварително.
Направи диагностика на колата за да се види проблема къде е

- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение
Да събудя малко темата за този клапан.
Става въпрос за голф 3 1.9 ТДИ 1Z 94 год. 90 кончета
Гледам в етката този клапан стои преди H75. Да ама на моя голф не е там.
На голфа е сложен преди вакум помпата. Така ли трябва да е? Кое е правилното му място.
Става въпрос за голф 3 1.9 ТДИ 1Z 94 год. 90 кончета
Гледам в етката този клапан стои преди H75. Да ама на моя голф не е там.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Cap, Google [Bot], licho58, railfan, К.Одаджийски и 58 госта