VW passat 1.9 TDI 131 - Пушек от капачка и щека за масло
- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: VW passat 1.9 TDI 131 - Пушек от капачка и щека за масло
Да пуши може да е нормално ,но ако пръска масло мисля ,че вече не е .
- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: VW passat 1.9 TDI 131 - Пушек от капачка и щека за масло
Jivko7777 написа:тааа някой да обясни защо при пд е нормално пушенето, отделни при Common rail трябва или не
предполагам е заради различните картерни вентилации. със сигурност ми харесва варианта, където въздухът не се движи през тези отвори, а само през ауспуха

но както каза колегата, важното е да не пръска...
Re: VW passat 1.9 TDI 131 - Пушек от капачка и щека за масло
Мойта ем духа, ем пръска
Но нямам никакви оплаквания, върви си идеално, не създава никакви грижи.

-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 13 апр 2011 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Madrid España
Re: VW passat 1.9 TDI 131 - Пушек от капачка и щека за масло
След като има налягане на маслото в двигателя и отвориш от някаде,не трябва ли да излезе налягането(както при охладителната система) и защо трябва да духа от капачката за наливане, а от щеката на маслото не,след като са свързани пряко.Ако някой може да обясни ще съм благодарен!!!
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Вто 03 яну 2012 6:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: VW passat 1.9 TDI 131 - Пушек от капачка и щека за масло
Имам чисто нов сеат алтея 2.0тди и направих проба за духане от капачката ,ами духа а е на 22 километра.Правете си изводи. 

Re: VW passat 1.9 TDI 131 - Пушек от капачка и щека за масло
Добре де, аз като се замисля, нали буталото освен че се движи нагоре се движи и на долу. Нали ?
Е като се движи и на долу и то с голяма скорост , то не измества ли определен обем въздух под него, който пък се появява на щеката и на капачката заедно с пушека на прегорялото масло и изпусната компресия от съседно бутало и тем подобни ? Тоест дори и да е идеален мотора, пак трябва да има някакво налягане от картера.
Може и да не съм прав.
На мене ми е друго интересно, като има прецакани сегменти на някое бутало и примерно се коментира -че били прецакани само маслените, или само компресионните сегменти.
Не би ли следвало ако се трошът сегментите на бутало да са всички заедно ?
Е като се движи и на долу и то с голяма скорост , то не измества ли определен обем въздух под него, който пък се появява на щеката и на капачката заедно с пушека на прегорялото масло и изпусната компресия от съседно бутало и тем подобни ? Тоест дори и да е идеален мотора, пак трябва да има някакво налягане от картера.
Може и да не съм прав.
На мене ми е друго интересно, като има прецакани сегменти на някое бутало и примерно се коментира -че били прецакани само маслените, или само компресионните сегменти.
Не би ли следвало ако се трошът сегментите на бутало да са всички заедно ?
- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: VW passat 1.9 TDI 131 - Пушек от капачка и щека за масло
kossis написа:
Не би ли следвало ако се трошът сегментите на бутало да са всички заедно ?
Не, колега! Може да ти се счупи първи компресионен на 3-ти цилиндър и 2-ри компресионен на 1-ви цилиндър само :) Няма никаква зависимост. Преди 1 седмица на служебния маслояд (Opel Astra G) се оказа точно това - на 4-те цилиндъра по един счупен сегмент, къде първи, къде втори, а на 3-ти цилиндър и двата :)
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: Съб 31 окт 2009 19:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Veliko Tyrnovo
Re: VW passat 1.9 TDI 131 - Пушек от капачка и щека за масло
Аз съм чувал, че има някакви помпички и е нормално през капачката да духа.Поне като вземах моята духаше през капачката, но като извадя щеката няма проблеми.
- borri
- Мнения: 437
- Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
- Автомобил: VW PASSAT CC
- Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
- Местоположение: Червен бряг
Re: VW passat 1.9 TDI 131 - Пушек от капачка и щека за масло
колеги моят Пасат от магазина си духа от капачката и щеката,така,че според мен това не е критерии,даже съм виждал на още две нови коли,на една Хонда и едно Ауди и си духаше стабилно.
даже и на един Форд и то бензинов
даже и на един Форд и то бензинов

Re: VW passat 1.9 TDI 131 - Пушек от капачка и щека за масло
Стига се вкарвахте във филми. Карайте си колите.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: VW passat 1.9 TDI 131 - Пушек от капачка и щека за масло
ТДИ не трябва да пуши от капачката,нито и пръски да има от там,а от щеката също не трябва да пуши.
ТДИ ПД е друга бира вече.То си пропушва от щеката,а от капачката не трябва да има пръски и пушаци
ТДИ ПД е друга бира вече.То си пропушва от щеката,а от капачката не трябва да има пръски и пушаци
Re: VW passat 1.9 TDI 131 - Пушек от капачка и щека за масло
Значи okti_1, по горе колегата казва че и чисто нова кола духа, имаше и преди това пак подобно изказване от друг форумник, пък ти казваш че не е нормално.
Значи или ти имаш най-съвършенната и идеална кола ТДИ или преовеличаваш много.
Както и да го мисля, под буталата се създава някакво минимално налягане при възвратното им движение към картера и дали през щеката или капачката все от някъде се появява. Е верно щеката е ниско долу в картера, а капачката горе.
Значи или ти имаш най-съвършенната и идеална кола ТДИ или преовеличаваш много.
Както и да го мисля, под буталата се създава някакво минимално налягане при възвратното им движение към картера и дали през щеката или капачката все от някъде се появява. Е верно щеката е ниско долу в картера, а капачката горе.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: VW passat 1.9 TDI 131 - Пушек от капачка и щека за масло
Щом пуши значи върви и работи двигателя лошо е като спре или похапва масълце солидно.
На някой може да спре да пуши от запушена картерна вентилация е тогава е голям филм.
На някой може да спре да пуши от запушена картерна вентилация е тогава е голям филм.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: VW passat 1.9 TDI 131 - Пушек от капачка и щека за масло
kossis написа:Значи okti_1, по горе колегата казва че и чисто нова кола духа, имаше и преди това пак подобно изказване от друг форумник, пък ти казваш че не е нормално.
Значи или ти имаш най-съвършенната и идеална кола ТДИ или преовеличаваш много.
Както и да го мисля, под буталата се създава някакво минимално налягане при възвратното им движение към картера и дали през щеката или капачката все от някъде се появява. Е верно щеката е ниско долу в картера, а капачката горе.
Честно казано не ти разбрах мисълта,но както и да е.
Исках да кажа че дали е ТДИ или ТДИ ПД от щеката си духа,но при ПД духането е придружено с бял пушек което е нормално защото този двигател е с двойна вентилация на картерните изпарения или нещо то този сорт за което с точност не мога да кажа.
Re: VW passat 1.9 TDI 131 - Пушек от капачка и щека за масло
Аз нищо неразбираемо не виждам в моето уточнение и въпрос към тебе.
Но ти първо си писал че от капачката не трябва да има нищо, сега пък пишеш че трябвало да има ???!!!
Е кое е по вярното твое твърдение ???
И дали не е така, някой колеги на прима-виста да си пишат разни работи в темите. И разбирасе винаги отговорите са граничещи с идеалното и перфектното, дето и от завода производител не може да се постигне дори и при чисто нов мотор.
Я си погледни двата отговора колега и кажи сега последно кое е по вярно- щото двата ти отговора си противоречът.
Но ти първо си писал че от капачката не трябва да има нищо, сега пък пишеш че трябвало да има ???!!!
Е кое е по вярното твое твърдение ???
И дали не е така, някой колеги на прима-виста да си пишат разни работи в темите. И разбирасе винаги отговорите са граничещи с идеалното и перфектното, дето и от завода производител не може да се постигне дори и при чисто нов мотор.
Я си погледни двата отговора колега и кажи сега последно кое е по вярно- щото двата ти отговора си противоречът.
Последна промяна от kossis на Сря 17 апр 2013 22:44, променено общо 1 път.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта