VW passat 1.9 TDI 131 - Пушек от капачка и щека за масло
- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: VW passat 1.9 TDI 131 - Пушек от капачка и щека за масло
Да пуши може да е нормално ,но ако пръска масло мисля ,че вече не е .
			
									
									- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: VW passat 1.9 TDI 131 - Пушек от капачка и щека за масло
Jivko7777 написа:тааа някой да обясни защо при пд е нормално пушенето, отделни при Common rail трябва или не
предполагам е заради различните картерни вентилации. със сигурност ми харесва варианта, където въздухът не се движи през тези отвори, а само през ауспуха

но както каза колегата, важното е да не пръска...
Re: VW passat 1.9 TDI 131 - Пушек от капачка и щека за масло
Мойта ем духа, ем пръска  Но нямам никакви оплаквания, върви си идеално, не създава никакви грижи.
 Но нямам никакви оплаквания, върви си идеално, не създава никакви грижи.
			
									
										
						 Но нямам никакви оплаквания, върви си идеално, не създава никакви грижи.
 Но нямам никакви оплаквания, върви си идеално, не създава никакви грижи.- 
				TASSAP
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 13 апр 2011 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Madrid España
Re: VW passat 1.9 TDI 131 - Пушек от капачка и щека за масло
След като има налягане на маслото в двигателя и отвориш от някаде,не трябва ли да излезе налягането(както при охладителната система) и защо трябва да духа от капачката за наливане, а от щеката на маслото не,след като са свързани пряко.Ако някой може да обясни ще съм благодарен!!!
			
									
										
						- 
				slavi_soft
- Мнения: 5
- Регистриран на: Вто 03 яну 2012 6:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: VW passat 1.9 TDI 131 - Пушек от капачка и щека за масло
Имам чисто нов сеат алтея 2.0тди и направих проба за духане от капачката ,ами духа а е на 22 километра.Правете си изводи. 
			
									
										
						
Re: VW passat 1.9 TDI 131 - Пушек от капачка и щека за масло
Добре де, аз като се замисля, нали буталото освен че се движи нагоре се движи и на долу. Нали ?
Е като се движи и на долу и то с голяма скорост , то не измества ли определен обем въздух под него, който пък се появява на щеката и на капачката заедно с пушека на прегорялото масло и изпусната компресия от съседно бутало и тем подобни ? Тоест дори и да е идеален мотора, пак трябва да има някакво налягане от картера.
Може и да не съм прав.
 
На мене ми е друго интересно, като има прецакани сегменти на някое бутало и примерно се коментира -че били прецакани само маслените, или само компресионните сегменти.
Не би ли следвало ако се трошът сегментите на бутало да са всички заедно ?
			
									
										
						Е като се движи и на долу и то с голяма скорост , то не измества ли определен обем въздух под него, който пък се появява на щеката и на капачката заедно с пушека на прегорялото масло и изпусната компресия от съседно бутало и тем подобни ? Тоест дори и да е идеален мотора, пак трябва да има някакво налягане от картера.
Може и да не съм прав.
На мене ми е друго интересно, като има прецакани сегменти на някое бутало и примерно се коментира -че били прецакани само маслените, или само компресионните сегменти.
Не би ли следвало ако се трошът сегментите на бутало да са всички заедно ?
- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: VW passat 1.9 TDI 131 - Пушек от капачка и щека за масло
kossis написа:
Не би ли следвало ако се трошът сегментите на бутало да са всички заедно ?
Не, колега! Може да ти се счупи първи компресионен на 3-ти цилиндър и 2-ри компресионен на 1-ви цилиндър само :) Няма никаква зависимост. Преди 1 седмица на служебния маслояд (Opel Astra G) се оказа точно това - на 4-те цилиндъра по един счупен сегмент, къде първи, къде втори, а на 3-ти цилиндър и двата :)
- 
				afdata
- Мнения: 77
- Регистриран на: Съб 31 окт 2009 19:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Veliko Tyrnovo
Re: VW passat 1.9 TDI 131 - Пушек от капачка и щека за масло
Аз съм чувал, че има някакви помпички и е нормално през капачката да духа.Поне като вземах моята духаше през капачката, но като извадя щеката няма проблеми.
			
									
										
						- borri
- Мнения: 437
- Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
- Автомобил: VW PASSAT CC
- Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
- Местоположение: Червен бряг
Re: VW passat 1.9 TDI 131 - Пушек от капачка и щека за масло
колеги моят  Пасат от магазина си духа от капачката и щеката,така,че според мен това не е критерии,даже съм виждал на още две нови коли,на една Хонда и едно Ауди и си духаше стабилно.
даже и на един Форд и то бензинов
			
									
										
						даже и на един Форд и то бензинов

Re: VW passat 1.9 TDI 131 - Пушек от капачка и щека за масло
Стига се вкарвахте във филми. Карайте си колите.
			
									
										
						- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: VW passat 1.9 TDI 131 - Пушек от капачка и щека за масло
ТДИ не трябва да пуши от капачката,нито и пръски да има от там,а от щеката също не трябва да пуши.
ТДИ ПД е друга бира вече.То си пропушва от щеката,а от капачката не трябва да има пръски и пушаци
			
									
										
						ТДИ ПД е друга бира вече.То си пропушва от щеката,а от капачката не трябва да има пръски и пушаци
Re: VW passat 1.9 TDI 131 - Пушек от капачка и щека за масло
Значи okti_1, по горе колегата казва че и чисто нова кола духа, имаше и преди това пак подобно изказване от друг форумник, пък ти казваш че не е нормално. 
Значи или ти имаш най-съвършенната и идеална кола ТДИ или преовеличаваш много.
Както и да го мисля, под буталата се създава някакво минимално налягане при възвратното им движение към картера и дали през щеката или капачката все от някъде се появява. Е верно щеката е ниско долу в картера, а капачката горе.
			
									
										
						Значи или ти имаш най-съвършенната и идеална кола ТДИ или преовеличаваш много.
Както и да го мисля, под буталата се създава някакво минимално налягане при възвратното им движение към картера и дали през щеката или капачката все от някъде се появява. Е верно щеката е ниско долу в картера, а капачката горе.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: VW passat 1.9 TDI 131 - Пушек от капачка и щека за масло
Щом пуши значи върви и работи двигателя лошо е като спре или похапва масълце солидно. 
На някой може да спре да пуши от запушена картерна вентилация е тогава е голям филм.
			
									
										
						На някой може да спре да пуши от запушена картерна вентилация е тогава е голям филм.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: VW passat 1.9 TDI 131 - Пушек от капачка и щека за масло
kossis написа:Значи okti_1, по горе колегата казва че и чисто нова кола духа, имаше и преди това пак подобно изказване от друг форумник, пък ти казваш че не е нормално.
Значи или ти имаш най-съвършенната и идеална кола ТДИ или преовеличаваш много.
Както и да го мисля, под буталата се създава някакво минимално налягане при възвратното им движение към картера и дали през щеката или капачката все от някъде се появява. Е верно щеката е ниско долу в картера, а капачката горе.
Честно казано не ти разбрах мисълта,но както и да е.
Исках да кажа че дали е ТДИ или ТДИ ПД от щеката си духа,но при ПД духането е придружено с бял пушек което е нормално защото този двигател е с двойна вентилация на картерните изпарения или нещо то този сорт за което с точност не мога да кажа.
Re: VW passat 1.9 TDI 131 - Пушек от капачка и щека за масло
Аз нищо неразбираемо не виждам в моето уточнение и въпрос към тебе.
Но ти първо си писал че от капачката не трябва да има нищо, сега пък пишеш че трябвало да има ???!!!
Е кое е по вярното твое твърдение ???
И дали не е така, някой колеги на прима-виста да си пишат разни работи в темите. И разбирасе винаги отговорите са граничещи с идеалното и перфектното, дето и от завода производител не може да се постигне дори и при чисто нов мотор.
Я си погледни двата отговора колега и кажи сега последно кое е по вярно- щото двата ти отговора си противоречът.
			
													Но ти първо си писал че от капачката не трябва да има нищо, сега пък пишеш че трябвало да има ???!!!
Е кое е по вярното твое твърдение ???
И дали не е така, някой колеги на прима-виста да си пишат разни работи в темите. И разбирасе винаги отговорите са граничещи с идеалното и перфектното, дето и от завода производител не може да се постигне дори и при чисто нов мотор.
Я си погледни двата отговора колега и кажи сега последно кое е по вярно- щото двата ти отговора си противоречът.
				   							 				   
					Последна промяна от kossis на Сря 17 апр 2013 22:44, променено общо 1 път.
									
			
										
						Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ivanbg7111, Sonny_89 и 324 госта
 
			    
  





