AHF как по-добре ще се раздвижи геометрията ?
- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?
АХФ е 15 годишна разработка, а ти ми го сравняваш с чисто нов дизел, който покрива Евро 5 сигурно и има филтър за твърди частици...и е комън рейл
повече няма да казвам...помисли малко. не са таралясници колите ни ами са малко по-стари...не те знам твойта ква е де
мойта не е..
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?
От това че е чисто тди и технологията е по-стара,впръскването на гориво е с по-малко нялягане(спрямо ПД и КР),от това че колите са на по 10г вече,качеството на нафтата и тя има принос
Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?
Незнам,пробвах и с добавка за изчистване на дюзи, донесоха ми я от Германия, ама нямаше ефект.Пак си е пушилка особено сутрин на студен мотор направо ми става зле като погледна назад, после е добре горе долу.Иначе си е пълна пушка колата.
- hooligan_sk
- Модератор

- Мнения: 7867
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?
Нормалното изпушване за този мотор се получава при рязко подаване на газ и еднократно, после като ускоряваш и достигнеш и държиш обороти 2000 или 4000 не пуши. При палене студена също не пуши
- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?
evn написа:Незнам,пробвах и с добавка за изчистване на дюзи, донесоха ми я от Германия, ама нямаше ефект.Пак си е пушилка особено сутрин на студен мотор направо ми става зле като погледна назад, после е добре горе долу.Иначе си е пълна пушка колата.
братле може да имаш изгорели свещи
Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?
bai_ILIA написа:evn написа:Незнам,пробвах и с добавка за изчистване на дюзи, донесоха ми я от Германия, ама нямаше ефект.Пак си е пушилка особено сутрин на студен мотор направо ми става зле като погледна назад, после е добре горе долу.Иначе си е пълна пушка колата.
братле може да имаш изгорели свещиимахме едно пежо 306 ТД и палеше на 2 от 4. обаче отзад димна завеса заради неизгорялата нафта. сменихме свещите и като запали нищо
само давам предположение...при палене може да ти изпуши едно леко облаче долу така ама аз съм го виждал на койта кола друг като я пали...иначе отвътре не се вижда нищо
Да наистина на студен мотор вади еднократно облак, но това е при робота на място, иначе в движение след това когато е студена си пуше.В огледалото за обратно не се вижда, но съм я гледал отзад когато е кара друг, и си вади доволно пушек.Виж за свещи от както съм я купил не сам ги проверявал.Трябва да ги проверя.Благодаря ти все пак.
Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?
Всъщност пак не разбрах как със сигурност да разбера работи ли геометрията или не?
Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?
SACHO7803 написа:точно така...важно е цедката да е на високи обороти.тогава лопатките са отворени напълно и мъзгата уж се поудухвано....има и едно НО...ако геометрията е много ама мноооого зле тогава няма да стане и така.има друг МНОООООГО ПРОСТ НАЧИН ЗА ОДУХВАНЕ НА ПРОМЕНЛИВА ГЕОМЕТРИЯ.ще ви го кажа...изпробвано е
![]()
![]()
махаш вакуум управлението на геометрията т.е.махаш вакуум мъркучето най-лесно от самия вакуум клапан"буренцето"при това положение геометрията е с постоянно отворени лопатки все едно че кенефа е на високи обороти
но...пак има едно НО...ако геометрията е дотолкова затлачена че дори при освобождаване на вакума лопатите не успяват да се отворят докрай...тогава ръчно размърдай актуатора якооо....се едно си прайш чикия
![]()
![]()
и тогава геометрията пак ще си охлаби и ще си дойде в положение---отворени лопатки---тогава караш известно време така.в ниските обороти няма да имаш грам мощност но там е и ключето от барачката---дъниш я малко тая колица да поотпуши.минимум 100--200км--минимум.и тогава ако не лъсне геометрията и ако лостчето се движи пак труднооо----------ЗАПЛЮЙ МЕ.няма да се разсърдя.казвам го на всички със запекли геометрии-не се занимавайте да сваляте и да почиствате а приложете това....пробвано е-РАБОТИ.и дано някой се сети после да почерпи
![]()
Да посъживя малко темата... При така описания метод няма ли да се набие грешка в компа? През времето когато е откачен вакуума от актуатора нормално ли трябва да се кара колата или само на ръчка?
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?
Нема да запише грешка. Карай си нормално в града , но по полезно е да я настъпиш на дълго по магистрала , 100 200 км , защото целта е да има за продължително време силен "вятър" в охлюва и висока температура за да изгорят колкото може по добре саждите в него и издухат на вън.
Един съвет от мен, който не го знае. Ако карате на с кодировка за автоматични скорости не се чудете защо много бързо се задръства геометрията. Аз го разбрах това по трудния начин , не знам защо ,но на автомат. геометрията блокира за броени дни градско каране !!!! Забелязах ,че актуатора се управлява по различен начин при ръчни и автоматични....
Един съвет от мен, който не го знае. Ако карате на с кодировка за автоматични скорости не се чудете защо много бързо се задръства геометрията. Аз го разбрах това по трудния начин , не знам защо ,но на автомат. геометрията блокира за броени дни градско каране !!!! Забелязах ,че актуатора се управлява по различен начин при ръчни и автоматични....
Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?
А колата ще стане ли много лагава в ниските? Ще се увеличи ли пушенето?
Edit: На автоматична кодировка съм заради досадно придърпване при потегляне само на студен мотор на ръчни скорости.
Edit: На автоматична кодировка съм заради досадно придърпване при потегляне само на студен мотор на ръчни скорости.
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?
Ще е лагава да , но само преди 2000об. Няма да пуши повече. И аз бях на автомат заради претрисането , но брезел ми го оправи с промяна в чипа.
- Ludiq
- Мнения: 733
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?
Кодировка на автомат си е та*ак.
Неиздърпва актуатора до доло на празен ход.
Геометрията се задръства по-бързо.
Няма никакъв респонс мотора....няма никой във високите.
Но за сметка на това палиш по-лено загрял по малко се тресеш и си мислиш,че върви по добре в ниските.
Неиздърпва актуатора до доло на празен ход.
Геометрията се задръства по-бързо.
Няма никакъв респонс мотора....няма никой във високите.
Но за сметка на това палиш по-лено загрял по малко се тресеш и си мислиш,че върви по добре в ниските.
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?
Ludiq написа:Кодировка на автомат си е та*ак.
Неиздърпва актуатора до доло на празен ход.
Геометрията се задръства по-бързо.
Няма никакъв респонс мотора....няма никой във високите.
Но за сметка на това палиш по-лено загрял по малко се тресеш и си мислиш,че върви по добре в ниските.
Точно ! Единственото преимущество е ,че има голям ряз в ниските в сравнение с ръчката
Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?
Сега се връщам от тестове...еми и с откачен вакуум забива на 4-та при 3900 об., тествано няколко пъти. На какво може да се дължи това?
- Ludiq
- Мнения: 733
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?
Геометрията най-вероятно е забила в долно положение.
http://www.vbox7.com/play:f171f0c4
http://www.vbox7.com/play:0e91b750
А трябва да е така: http://www.vbox7.com/play:b120fd53
http://www.vbox7.com/play:f171f0c4
http://www.vbox7.com/play:0e91b750
А трябва да е така: http://www.vbox7.com/play:b120fd53
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: loopci и 64 госта