AHF как по-добре ще се раздвижи геометрията ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот bai_ILIA » Пон 26 окт 2009 16:40


АХФ е 15 годишна разработка, а ти ми го сравняваш с чисто нов дизел, който покрива Евро 5 сигурно и има филтър за твърди частици...и е комън рейл :) повече няма да казвам...помисли малко. не са таралясници колите ни ами са малко по-стари...не те знам твойта ква е де :) мойта не е..




Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот Dorian » Пон 26 окт 2009 18:17


От това че е чисто тди и технологията е по-стара,впръскването на гориво е с по-малко нялягане(спрямо ПД и КР),от това че колите са на по 10г вече,качеството на нафтата и тя има принос


evn
Мнения: 180
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 8:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот evn » Вто 27 окт 2009 9:54


Незнам,пробвах и с добавка за изчистване на дюзи, донесоха ми я от Германия, ама нямаше ефект.Пак си е пушилка особено сутрин на студен мотор направо ми става зле като погледна назад, после е добре горе долу.Иначе си е пълна пушка колата.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот hooligan_sk » Вто 27 окт 2009 10:01


Нормалното изпушване за този мотор се получава при рязко подаване на газ и еднократно, после като ускоряваш и достигнеш и държиш обороти 2000 или 4000 не пуши. При палене студена също не пуши


Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот bai_ILIA » Вто 27 окт 2009 10:44


evn написа:Незнам,пробвах и с добавка за изчистване на дюзи, донесоха ми я от Германия, ама нямаше ефект.Пак си е пушилка особено сутрин на студен мотор направо ми става зле като погледна назад, после е добре горе долу.Иначе си е пълна пушка колата.


братле може да имаш изгорели свещи :) имахме едно пежо 306 ТД и палеше на 2 от 4. обаче отзад димна завеса заради неизгорялата нафта. сменихме свещите и като запали нищо :) само давам предположение...при палене може да ти изпуши едно леко облаче долу така ама аз съм го виждал на койта кола друг като я пали...иначе отвътре не се вижда нищо


evn
Мнения: 180
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 8:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот evn » Вто 27 окт 2009 11:24


bai_ILIA написа:
evn написа:Незнам,пробвах и с добавка за изчистване на дюзи, донесоха ми я от Германия, ама нямаше ефект.Пак си е пушилка особено сутрин на студен мотор направо ми става зле като погледна назад, после е добре горе долу.Иначе си е пълна пушка колата.


братле може да имаш изгорели свещи :) имахме едно пежо 306 ТД и палеше на 2 от 4. обаче отзад димна завеса заради неизгорялата нафта. сменихме свещите и като запали нищо :) само давам предположение...при палене може да ти изпуши едно леко облаче долу така ама аз съм го виждал на койта кола друг като я пали...иначе отвътре не се вижда нищо

Да наистина на студен мотор вади еднократно облак, но това е при робота на място, иначе в движение след това когато е студена си пуше.В огледалото за обратно не се вижда, но съм я гледал отзад когато е кара друг, и си вади доволно пушек.Виж за свещи от както съм я купил не сам ги проверявал.Трябва да ги проверя.Благодаря ти все пак.


evn
Мнения: 180
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 8:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот evn » Вто 27 окт 2009 15:25


Всъщност пак не разбрах как със сигурност да разбера работи ли геометрията или не?


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот the_tupan » Чет 13 окт 2011 10:26


SACHO7803 написа:точно така...важно е цедката да е на високи обороти.тогава лопатките са отворени напълно и мъзгата уж се поудухва :lol: но....има и едно НО...ако геометрията е много ама мноооого зле тогава няма да стане и така.има друг МНОООООГО ПРОСТ НАЧИН ЗА ОДУХВАНЕ НА ПРОМЕНЛИВА ГЕОМЕТРИЯ.ще ви го кажа...изпробвано е :lol: :lol: :lol: махаш вакуум управлението на геометрията т.е.махаш вакуум мъркучето най-лесно от самия вакуум клапан"буренцето"при това положение геометрията е с постоянно отворени лопатки все едно че кенефа е на високи обороти :lol: но...пак има едно НО...ако геометрията е дотолкова затлачена че дори при освобождаване на вакума лопатите не успяват да се отворят докрай...тогава ръчно размърдай актуатора якооо....се едно си прайш чикия :lol: :lol: :lol: и тогава геометрията пак ще си охлаби и ще си дойде в положение---отворени лопатки---тогава караш известно време така.в ниските обороти няма да имаш грам мощност но там е и ключето от барачката---дъниш я малко тая колица да поотпуши.минимум 100--200км--минимум.и тогава ако не лъсне геометрията и ако лостчето се движи пак труднооо----------ЗАПЛЮЙ МЕ.няма да се разсърдя.казвам го на всички със запекли геометрии-не се занимавайте да сваляте и да почиствате а приложете това....пробвано е-РАБОТИ.и дано някой се сети после да почерпи :lol: :lol:

Да посъживя малко темата... При така описания метод няма ли да се набие грешка в компа? През времето когато е откачен вакуума от актуатора нормално ли трябва да се кара колата или само на ръчка?


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот achodemo » Чет 13 окт 2011 12:35


Нема да запише грешка. Карай си нормално в града , но по полезно е да я настъпиш на дълго по магистрала , 100 200 км , защото целта е да има за продължително време силен "вятър" в охлюва и висока температура за да изгорят колкото може по добре саждите в него и издухат на вън.

Един съвет от мен, който не го знае. Ако карате на с кодировка за автоматични скорости не се чудете защо много бързо се задръства геометрията. Аз го разбрах това по трудния начин , не знам защо ,но на автомат. геометрията блокира за броени дни градско каране !!!! Забелязах ,че актуатора се управлява по различен начин при ръчни и автоматични....


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот the_tupan » Чет 13 окт 2011 12:46


А колата ще стане ли много лагава в ниските? Ще се увеличи ли пушенето?
Edit: На автоматична кодировка съм заради досадно придърпване при потегляне само на студен мотор на ръчни скорости. :roll:


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот achodemo » Чет 13 окт 2011 13:14


Ще е лагава да , но само преди 2000об. Няма да пуши повече. И аз бях на автомат заради претрисането , но брезел ми го оправи с промяна в чипа.


Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот Ludiq » Чет 13 окт 2011 18:11


Кодировка на автомат си е та*ак.
Неиздърпва актуатора до доло на празен ход.
Геометрията се задръства по-бързо.
Няма никакъв респонс мотора....няма никой във високите.
Но за сметка на това палиш по-лено загрял по малко се тресеш и си мислиш,че върви по добре в ниските. :mrgreen:


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот achodemo » Чет 13 окт 2011 18:13


Ludiq написа:Кодировка на автомат си е та*ак.
Неиздърпва актуатора до доло на празен ход.
Геометрията се задръства по-бързо.
Няма никакъв респонс мотора....няма никой във високите.
Но за сметка на това палиш по-лено загрял по малко се тресеш и си мислиш,че върви по добре в ниските. :mrgreen:


Точно ! Единственото преимущество е ,че има голям ряз в ниските в сравнение с ръчката


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот the_tupan » Чет 13 окт 2011 19:12


Сега се връщам от тестове...еми и с откачен вакуум забива на 4-та при 3900 об., тествано няколко пъти. На какво може да се дължи това?


Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот Ludiq » Чет 13 окт 2011 19:36


Геометрията най-вероятно е забила в долно положение.
http://www.vbox7.com/play:f171f0c4
http://www.vbox7.com/play:0e91b750

А трябва да е така: http://www.vbox7.com/play:b120fd53



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: simo7 и 61 госта