PASSAT VS.VECTRA

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
I4o_naskov
Мнения: 665
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот I4o_naskov » Сря 28 дек 2011 17:38


Колега аз карах 3 години Пасат б4 1.8 моно на газ и бензин и както казваш и на мен ми писна да зареждам две горива всеки път да гори различно особено зимата стигаше 14/100 газ.Та миналата година продадох въпросния пасат и си взех Сеат толедо 1997 година 1.9 тди 90 коня.Много съм доволен засега, подръжката му не е скъпа колата е много по лека и гори малко, в момента ми дава 6/100 градско нафта, извън града ако не я настъпвам гори 4.5/100,моята е с доста дълги скорости mhihi и в началото ми беше трудно да и свикна след 1.8 :talk: .Въпроса е да случиш на кола аз доста търсих пак Пасат б4 дизел но нямаше нито един с работещ климатик или има все нещо друго което не е наред :не: .Така че сам прецени,лично аз Опел не бих си купил :beer Успех с избора.




Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот Даскала™ » Сря 28 дек 2011 18:04


Ма какви Вектри Мектри бе,човек facepalm


Потребителски аватар
a2k
Мнения: 10
Регистриран на: Сря 07 дек 2011 17:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот a2k » Пон 02 яну 2012 17:48


I4o_naskov написа:Колега аз карах 3 години Пасат б4 1.8 моно на газ и бензин и както казваш и на мен ми писна да зареждам две горива всеки път да гори различно особено зимата стигаше 14/100 газ.Та миналата година продадох въпросния пасат и си взех Сеат толедо 1997 година 1.9 тди 90 коня.Много съм доволен засега, подръжката му не е скъпа колата е много по лека и гори малко, в момента ми дава 6/100 градско нафта, извън града ако не я настъпвам гори 4.5/100,моята е с доста дълги скорости mhihi и в началото ми беше трудно да и свикна след 1.8 :talk: .Въпроса е да случиш на кола аз доста търсих пак Пасат б4 дизел но нямаше нито един с работещ климатик или има все нещо друго което не е наред :не: .Така че сам прецени,лично аз Опел не бих си купил :beer Успех с избора.

То и аз май натам се ориентирам,чух много добри отзиви за него,толедото е добар вариант за мен,другото което за момента сам се насочил е шкода октавия,но като цяло се насочвам към vw мотор.Естественно не изклиучвам вариантите пасат и голф. :да:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот stefan4o » Пон 02 яну 2012 19:22


Толедото е префасонирана голф двойка, ако не знаете да ви кажа. Голяма част от частите в купето и извън него са с идентични серийни номера. Общо взето да си купиш Толедо 1996г. все едно да си вземеш Джета 1984г., само че с по-свежи ламарини (обществена тайна е, че на Сеат ламарините не са на нивото на фолксвагеновите) :Mr Green Fun


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот red.devilll » Пон 02 яну 2012 19:28


по твоята логика сеат ибиза 2002 година пак ли е голф2 като частите им са съвместими.Ако е така купи ми една ибиза от този модел,пък аз ще ти дам една двойка


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот agent_kowalski » Пон 02 яну 2012 19:39


Предпочитам голф 2 84та с 1.3 двигател през ибиза 2002ра.:D по-голяма пародия на кола от този клас не се сещам така по наще пътища.
Иначе толедото 96та си е добро.Седалките са по-удобни,хидравлика си има ,добре седи на пътя.Хубава количка е.Аз по-скоро бих го оприличил на голф 3,не на голф2 .Не е лошо хубава количка е.Не е като тия сеати по-новите ,които са пълни кочини.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот stefan4o » Пон 02 яну 2012 19:43


red.devilll написа:по твоята логика сеат ибиза 2002 година пак ли е голф2 като частите им са съвместими.Ако е така купи ми една ибиза от този модел,пък аз ще ти дам една двойка

Не намесвай логиката. Тук говорим за факти. Инсталирай си една ЕТКА и разгледай малко вместо да дрънкаш глупости и да се заяждаш. В интернет има достатъчно информация по въпроса не смятам да те образовам точно пък теб. :screwy

The initial version of the SEAT Toledo (Typ 1L) was launched as a five-door liftback sedan, and its sales career lasted from 1991 to 1998. This generation of the Toledo was the first SEAT automobile developed entirely under Volkswagen Group ownership, and it was built on the Golf Mk2 Volkswagen Group A2 platform with a 550 litre boot expandable to 1360 litres when folding rear seats, superior in shape and size to the Volkswagen Jetta/Vento's combined with the advantage of a tailgate.

Достатъчно добре ли го виждаш? Или да ти го преведа на италиански, знам, че си наясно с езика mhihi Сигурно 80% от частите са идентични с тези на Мк2 серията, освен ламарините, естествено...


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот velinsl » Пон 02 яну 2012 20:20


red.devilll написа:по твоята логика сеат ибиза 2002 година пак ли е голф2 като частите им са съвместими.Ако е така купи ми една ибиза от този модел,пък аз ще ти дам една двойка


От както спорихме на ЛС, последното твое като го изтрих без да го прочета, ти следя редовно коментарите. Забелязвам, че 99% от тях са заяждадливи и хапливи. Да не си тук да избиваш комплекси?
Къде видя,някой да е писал, че всички Сеати от 1979 та до 2011 са на база Голф 2?

ПС: Скоростната кутия на Толедото от Голф ли е?


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот red.devilll » Пон 02 яну 2012 20:53


agent_kowalski написа:Предпочитам голф 2 84та с 1.3 двигател през ибиза 2002ра.:D по-голяма пародия на кола от този клас не се сещам така по наще пътища.
Иначе толедото 96та си е добро.Седалките са по-удобни,хидравлика си има ,добре седи на пътя.Хубава количка е.Аз по-скоро бих го оприличил на голф 3,не на голф2 .Не е лошо хубава количка е.Не е като тия сеати по-новите ,които са пълни кочини.

всеки си хвали стоката,но моята не е сеат за да я хваля за разлика от твоята която май е голф 2 или 3.И аз не харесвам файтона,не защото е лош автомобил,но по простата причина не ми е по джоба и няма как да го харесам поне за сега след около 15 години може и да започна да го заглеждам защото ще е на по-народна цена.Явно и при теб е така. Пожелавам ти да си караш само двойки защото са най-добрите автомобили за теб.Прости са нямат електроника,но нали вървим напред или трябва да се върнем в тошково време и да си караме :лада москвич и волга и тука таме някоя чайка или вършава да се появи.Ако искате това объркали сте времето-трябва ви машина за връщане на времето с поне 25 години за да се кефите на такива коли.
Сори ако съм засегнал някой но е така.Имам един познат и той е като колегата агент ковалси каквато марка марка и модел кара това е най-хубавата кола и като я продаде-от това по голям кенеф няма.1998 година за него най-добрата кола беше двутактов варбург :Mr Green Fun ,но като го махна това не е кола ,а мотор с каросерия

Последна промяна от red.devilll на Пон 02 яну 2012 21:09, променено общо 1 път.


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот red.devilll » Пон 02 яну 2012 21:03


stefan4o написа:
red.devilll написа:по твоята логика сеат ибиза 2002 година пак ли е голф2 като частите им са съвместими.Ако е така купи ми една ибиза от този модел,пък аз ще ти дам една двойка

Не намесвай логиката. Тук говорим за факти. Инсталирай си една ЕТКА и разгледай малко вместо да дрънкаш глупости и да се заяждаш. В интернет има достатъчно информация по въпроса не смятам да те образовам точно пък теб. :screwy

The initial version of the SEAT Toledo (Typ 1L) was launched as a five-door liftback sedan, and its sales career lasted from 1991 to 1998. This generation of the Toledo was the first SEAT automobile developed entirely under Volkswagen Group ownership, and it was built on the Golf Mk2 Volkswagen Group A2 platform with a 550 litre boot expandable to 1360 litres when folding rear seats, superior in shape and size to the Volkswagen Jetta/Vento's combined with the advantage of a tailgate.

Достатъчно добре ли го виждаш? Или да ти го преведа на италиански, знам, че си наясно с езика mhihi Сигурно 80% от частите са идентични с тези на Мк2 серията, освен ламарините, естествено...

Колега като имаш инсталирана етка провери частите на Ибизата и 2-ката и ще видиш,че са еднаква.Не съм казал че толедото не е на шаси на голф 2 ,но няма как да сравниш двата автомобила.И двойката и ибизата са на едно шаси ,но никога не бих взел двойка пред ибиза.
И още малко подробности и ягуарите след 2001 година са на шаси на форд ,но дали ако ти подарът форд или ягуар ще вземеш форда?Шасито е едно,частите са едни ,но визията е различна.И според мен лично аз като си купувам кола гледам да ми хареса външно пък слабо ме вълнува на какво щаси е качена.
Фиат браво и типо са пак на едно шаси ,но едното е модел 1996,а другото е 1989 г сега какво да си вземем типо ли? аз карах и типо и браво и частите са едно към едно освем цената за тях, моторите и скоростите.Логично погледнато и реално няма как визията на един автомобил 2000 година модел,да е по зле от същия произведен пред далечната 1987г .Това е мое мнение ,но явно има и колеги които харесват по старите автомобили,или имат такива и не искат да преглътнат че по-новия дизайн е по добре


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот agent_kowalski » Пон 02 яну 2012 21:23


red.devilll сега съвсем аргументирано ще ти обясня какво искам да кажа :) Това което ми написа и ти си напълно прав и съм съгласен с теб,но първо да изясня някои неща.Наистина мисля да си карам голфа (голф2) още време,първо защото съм го стегнал ,тоест вложил съм пари,които няма кой да ми даде.Като тенекии е наред,като двигател,като ходова.Е боята има забележки ама то не може на тези години.Върши ми работа и смятам да го карам още неопределен период от време.Колкото толкова.Другата причина да го направя е защото ме кефят старите машини.Повече такива машини няма да има.Ако искам кола с шукарии изкарвам пари и си купувам.Ама читава стара кола няма.Това е.Кефи ме да прав си,мога да си позволя и "нова" 10 годишна кола ,но не виждам смисъл и тука точно ще ти говоря за цитираната от теб ибиза,която е с 10-12 години по-нова от голфа и 4-5 пъти по-скъпа.Какво предлага тя.Масово се предлага с умрял двигател 1.4 60 коня пълна ижекция с всичките му шукарии.Да ми се направи кола 2002ра с 60 коня извинявай.Няма такова нещо.Да наистина икономична е,но и голфа с карбуратор може да гори 5.5 извънградско ,ибизата гори 5 ...еми хубаво.Та тромав бензинов двигател,чийто оборотомер червеното е на 5200 оборота :screwy wtf? Само да вметна сравнявам с най-масовия голф2 с 1.6 двигател какъвто имам и аз.Та продължавам.Звука на това нещо е като на задавен трактор.Всичко по таблото се лющи и се трошат копчета и дръжки на поразия.Лака на това нещо пада повече от на 12 години пос-тария голф.Возията е уникално дървена..уникално.Седалките са уникално ръмбави и малки.Отзад човек по-висок от 185 не може да пътува.В голфа хора 195 пътуват спокойно.И какво ми предлага ибизата...а да климатик..добре на 60 коня ще карам с климатик.Имам хидравлика..това добре на голфа нямам.Ммм абс имам това добре нали,аз лично предпочитам коли без абс,но все пак си е предимство не отричам.И в крайна сметка какво получавам нищо..а да ако искам газ трябва да се бъркам за ГИ заради пластасовите колектори.ГИ за кола 60 коня? :screwy В смисъл тя си умряла на бензин още все тая с какво ще се кара,ама като гърми и става весело.Не е да кажеш нещо дето да те е яд да го спънеш с обикновенна газова да му умре вървежа като то си го няма.И какво имам до тук..еми нищо.Кажи ми пак да си купя по-нова кола и да си махна стария голф..Същото е с фабиа и с поло положението.Мога да ти обясня защо си заслужава примерно клио същите години също 1.4 защото имах частта да карам такова едното три месеца през миналата година и мога да сравня :)


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот stefan4o » Пон 02 яну 2012 21:28


red.devilll написа:Колега като имаш инсталирана етка провери частите на Ибизата и 2-ката и ще видиш,че са еднаква.Не съм казал че толедото не е на шаси на голф 2 ,но няма как да сравниш двата автомобила.И двойката и ибизата са на едно шаси ,но никога не бих взел двойка пред ибиза.

Писах няколко романа и ги триех. Просто отказвам да споря с това лице, нЕма сМи, както се изразяват днешните тийнове mhihi :screwy :beer
Като си много знаещ и просветен, пък имайки и добър вкус, да вземеш да споделиш на всички нас. Какво може да ми предложи Ибиза 1996г., което да го няма в Голф Мк2 1991 примерно, като не броим 1.9ТДИ, който не се предлага в Мк2 на ФВ. Не казвам, че СЕАТ са лоши автомобили - напротив. Просто ползват ноу-хау от много по-стари модели на групата, което ги прави идентични със самите по-стари модели, които споменах. И това е напълно логично да е така - все пак Сеат са нисък сегмент от четирите марки под емблемата на VAG.


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот agent_kowalski » Пон 02 яну 2012 21:43


Stefan4o не ти ли харесва моято "ревю" на ибизата :D



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта